home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 252289 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: Eksamen
« Svar #2685: 15 Jun 2010, 21:28 »

Hvor går du henne? Grin

EDIT: Altså HHX, STX eller HTX? Grin

Lavezzi
Gæst

« Svar #2686: 15 Jun 2010, 21:29 »

Rødt er grimt, Søgaard. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #2687: 15 Jun 2010, 21:38 »

Hvor går du henne? Grin

EDIT: Altså HHX, STX eller HTX? Grin
Siden det er den flotteste hue, så må du da vide, at vi snakker om STX Wink

Der findes kun én hue den er rød, der findes kun én hue den er rød, hvis din hue den er blå så har det vær't for let at få, der findes kun én rigtig hue den er rød

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #2688: 15 Jun 2010, 21:41 »

Der findes kun én hue den er rød, der findes kun én hue den er rød, hvis din hue den er blå så har det vær't for let at få, der findes kun én rigtig hue den er rød

Smukt!  Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2689: 15 Jun 2010, 21:45 »

Siden det er den flotteste hue, så må du da vide, at vi snakker om STX Wink

Vores hue er rød og hvid, og den er svær at fååå. Men hvis du ikke er så klog, så fås den ogs' i blååå!

Der er kun én rigtig hue den er rød. Der er kun én rigtig hue, den er rød. Er den sort, så er man stræber, er den blå, så er man taber. Der er kun en rigtig hue den er rød!

Puuh, nostalgi!

Vuelve la ilusión

Lavezzi
Gæst

« Svar #2690: 15 Jun 2010, 21:46 »

Ej, hvor er de sød. Altså, hvis man har fag som musik og billedkunst, så skal man nok bare sætte sig over i hjørnet igen... Smiley Men sikke en fin sang. Den kendte jeg ikke, nok fordi jeg ikke længere har musik. Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #2691: 15 Jun 2010, 21:46 »

Passer jo så slet ikke med melodien.. Tunge

Næ nej, her er den rigtige:

Der er kun én hue, den er blå! Der er kun én hue, den er blå! For hvis huen den er rød, så er hovedet fyldt med grød, der er kun én hue den er blå!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2692: 15 Jun 2010, 21:47 »

Vores hue er rød og hvid, og den er svær at fååå. Men hvis du ikke er så klog, så fås den ogs' i blååå!

Der er kun én rigtig hue den er rød. Der er kun én rigtig hue, den er rød. Er den sort, så er man stræber, er den blå, så er man taber. Der er kun en rigtig hue den er rød!

Det kommer jeg nok til at synge en hel del gange torsdag i næste uge Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #2693: 15 Jun 2010, 21:48 »

Ej, hvor er de sød. Altså, hvis man har fag som musik og billedkunst, så skal man nok bare sætte sig over i hjørnet igen... Smiley Men sikke en fin sang. Den kendte jeg ikke, nok fordi jeg ikke længere har musik. Smiley
Jeg har hverken haft musik eller billedekunst...

U-4-E: Det viser jo bare intelligensen hos jer, at I ikke kan alle fællessangene Wink

Lavezzi
Gæst

« Svar #2694: 15 Jun 2010, 21:52 »

Jeg har hverken haft musik eller billedekunst...
Lies.

Men.... Vi kan vel alle blive enig om, at man ikke skal have en hue, når man går ud af 10. klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2695: 15 Jun 2010, 22:05 »

Det kan vi sagtens blive enige om. For mig at se burde man egentlig kun få hue på når man går ud af Gymnasiet, for så vidt jeg husker er det derfra traditionen stammer, men den bliver jeg nok nakket på Smiley

Vuelve la ilusión

Enged
Gæst

« Svar #2696: 15 Jun 2010, 22:26 »

Som om billedkunst ikke er noget man kommer til at bruge en masse gange gennem livet.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2697: 16 Jun 2010, 10:39 »

Så er den tredje mundtlige eksamen overstået.. Hidtil 12 i Teknikfag A, Fysik A og så idag 10 i Matematik A efter uheldigt emne og kort forberedelsestid. Udmærket, men det kunne nu have været sjovt med det tredje 12 tal på stribe.. - Btw HTX 3. år Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

GFK
Gæst

« Svar #2698: 16 Jun 2010, 12:05 »

Så fik jeg endelig sommerferie

Mine karakter har været gode:
Dansk: 12
Kristendom:12
Engelsk:12
Fysik:4
Matematik: 7,7

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #2699: 16 Jun 2010, 13:55 »

Passer jo så slet ikke med melodien.. Tunge

Næ nej, her er den rigtige:

Der er kun én hue, den er blå! Der er kun én hue, den er blå! For hvis huen den er rød, så er hovedet fyldt med grød, der er kun én hue den er blå!

ENIG
Det kan vi sagtens blive enige om. For mig at se burde man egentlig kun få hue på når man går ud af Gymnasiet, for så vidt jeg husker er det derfra traditionen stammer, men den bliver jeg nok nakket på Smiley

Kunne ikke være mere enig, hvorfor skal 10 klassere, frisører og kommunale r**tørrere også have. Afslutter selv hg i næste uge, hvor jeg har bestilt hue, men kun fordi at mine forældre betaler. Skal på HHX efter sommer så får sku den rigtige hue alligevel.

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010