home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 252587 gange)
Enged
Gæst

Sv: Eksamen
« Svar #2595: 10 Jun 2010, 20:23 »

Fik 4 i dag i fysik. Det er sgu udmærket - bare jeg bestod Tunge
Du kan ikke dumpe i folkeskolen Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2596: 10 Jun 2010, 20:26 »

Fik 12 i mundtlig dansk i dag. Thumbs Up

Fik 7 i mundtlig tysk i tirsdags, og 12 i mundtlig engelsk i fredags, så det er gået upåklageligt indtil nu! Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, som jeg vil være tilfreds med et 7-tal i. Smiley

EDIT: det er 10. klasse Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2597: 10 Jun 2010, 20:43 »

Meget flot Ghertesteas!  Thumbs Up

Tillykke med de flotte karakter.

Jeg går i 9. klasse på nuværende tidspunkt, hvor jeg kun har været oppe til en enkelt mundlig eksamen, som var samfundsfag, hvor jeg var tæt på et 12-tal, men fik 10, som jeg også er meget tilfreds med.

Så skal jeg op igen om en uges tid, hvor den står på fysik.  Ubeslutsom

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2598: 10 Jun 2010, 20:50 »

Du kan ikke dumpe i folkeskolen Wink

Delvist rigtigt.

Du kan ikke dumbe, nej. Men du kan godt få dumbe-karaktere, som jeg tror AFC mener. Wink

Enged
Gæst

« Svar #2599: 10 Jun 2010, 20:54 »

Delvist rigtigt.

Du kan ikke dumbe, nej. Men du kan godt få dumbe-karaktere, som jeg tror AFC mener. Wink
Ja selvfølgelig kan man få dumpekarakter, men det ville godt nok også være underligt, hvis man ikke kunne. Men det er ikke ligesom på gymnasiet, hvor du ikke får huen, hvis du dumper mere end 2 fag (hæng mig ikke op på det). Du kan jo få 00 over hele linjen i folkeskolen, og derfor har du stadig 'klaret' den.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2600: 10 Jun 2010, 20:56 »

Indtil videre er det blevet til:

11 i Engelsk mundlig
11 i Dansk stil
10 i Dansk diktat (  ticked off )

12- skalaen kommer først i brug næste år. Dansk mundlig imorgen, så måske burde man begynde at læse lidt..

19-18!

Don Abramovich
Manager

« Svar #2601: 10 Jun 2010, 21:07 »

12 - mundtlig dansk
12 - mundtlig engelsk
10 - fysik/kemi

9. klasse.

Ganske udmærket indtil videre. Sidste eksamen på onsdag i mundtlig tysk Skuffet

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2602: 10 Jun 2010, 21:10 »

Meget flot Ghertesteas!  Thumbs Up

Tillykke med de flotte karakter.

Jeg går i 9. klasse på nuværende tidspunkt, hvor jeg kun har været oppe til en enkelt mundlig eksamen, som var samfundsfag, hvor jeg var tæt på et 12-tal, men fik 10, som jeg også er meget tilfreds med.

Så skal jeg op igen om en uges tid, hvor den står på fysik.  Ubeslutsom

Tak skal du have! Thumbs Up

10 i samf. er bundsolidt, og en super karrakter, men egentlig er eksamenerne jo ikke så vigtige, så det vigtigste var jo egentlig at du fik bevist for dig selv at du har styr på det fag. Opstemt

Puha, fysik var også en skræk for mig, men måden eksamen er på, er faktisk ret behagelig, og får man styr på det, er det næsten ligefrem hyggeligt, tro det eller ej. Grin Fik et stort 7-tal i fysik i 9., som jeg var MEGET glad for Grin

EDIT:
Og big up til Don A og Jemil, det ser jo fantastisk ud Opstemt

Enged
Gæst

« Svar #2603: 10 Jun 2010, 21:13 »

Indtil videre er det blevet til:

11 i Engelsk mundlig
11 i Dansk stil
10 i Dansk diktat (  ticked off )

12- skalaen kommer først i brug næste år. Dansk mundlig imorgen, så måske burde man begynde at læse lidt..
Du er fra Færøerne, ikke?
Ved du om det er samme krav i dansk til jer, som der er til os i Danmark? Bare af ren nysgerrighed. Peace

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #2604: 10 Jun 2010, 21:19 »

nogen der har råd til dansk eksamen 9. klasse? jeg trak det moderne gennembrud og skal op imorgen Skuffet

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #2605: 10 Jun 2010, 21:22 »

Ja selvfølgelig kan man få dumpekarakter, men det ville godt nok også være underligt, hvis man ikke kunne. Men det er ikke ligesom på gymnasiet, hvor du ikke får huen, hvis du dumper mere end 2 fag (hæng mig ikke op på det). Du kan jo få 00 over hele linjen i folkeskolen, og derfor har du stadig 'klaret' den.

Præcis. I øvrigt findes der slet ikke eksamen i folkeskolen, men afgangsprøver. Netop derfor kan man ikke dumpe. Afgangsprøverne har i øvrigt altid undret mig. Er ikke helt sikker på hvorfor vi overhovedet har dem eller hvorfor nogen går op i dem. Hvis man skal på ungdomsuddannelse ved man det jo allerede og hvis man fortsætter i 10. så har man en omgang mere om et år.

mvh
En folkeskolelærer som i øvrigt lige har fået 10 i skriftlig og 7 i mundtlig matematik (linjefag).

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #2606: 10 Jun 2010, 21:26 »

Jeg ved ikke hvorvidt det er korrekt, men der findes jo nogle mærkelige regler. Det handler vel bare om at få mindst 2 i snit over hele linjen for at bestå. Har da hørt om at folk med et snit på 2.3 har bestået og udfra den karakter, kan man forestille sig at de måske har dumpet mere end to fag? crazy
Men det er lidt mærkeligt. F.eks. hvis du får 2 i skriftligt engelsk og 4 i mundtligt, hvorefter du til eksamen kun kommer op i skriftligt og får der 00, så består du stadig faget samlet, da den mundtlige karakter tælles med, da hver "del" tæller 0.75 på b-niveau.
Hvis du derimod kommer op i kemi eller for den sags skyld tysk på b-niveau, som kun er mundtligt, så tæller den mundtlige 1.50 og derved vil du dumpe faget med en karakter på 00.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2607: 10 Jun 2010, 21:40 »

Du er fra Færøerne, ikke?
Ved du om det er samme krav i dansk til jer, som der er til os i Danmark? Bare af ren nysgerrighed. Peace

Det ved jeg faktisk ikke  crazy Men det er meget muligt at der kræves mere af jer, da i er danskere, men vi skal jo også op i Færøsk  Wink

Dansk mundtlig imorgen, og jeg er stadig ikke begyndt at læse.. men Ak ja, gør som jeg også gjorde i engelsk, nemlig at læse det hele engang aftenen før, og så engang om morgenen dagen hvor eksamen er  Opstemt

Men først: PIZZA  Hævet Øjenbryn

19-18!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2608: 10 Jun 2010, 22:02 »

Tak skal du have! Thumbs Up

10 i samf. er bundsolidt, og en super karrakter, men egentlig er eksamenerne jo ikke så vigtige, så det vigtigste var jo egentlig at du fik bevist for dig selv at du har styr på det fag. Opstemt

Puha, fysik var også en skræk for mig, men måden eksamen er på, er faktisk ret behagelig, og får man styr på det, er det næsten ligefrem hyggeligt, tro det eller ej. Grin Fik et stort 7-tal i fysik i 9., som jeg var MEGET glad for Grin

EDIT:
Og big up til Don A og Jemil, det ser jo fantastisk ud Opstemt

Hehe, ja det er faktisk godt med 10 i samfundsfag og du har ret i det, du siger. Smiley

Det var også godt med 7 i Fysik/Kemi.´

Har du nogle fif´s eller nogle gode ting, man kan gøre op til eksamen, evt. under selve eksamen? Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #2609: 10 Jun 2010, 22:13 »

Skal op i kemi-årsprøve imorgen Smiley 1 g. Nogen gode råd?

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010