home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 504 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 252888 gange)
Missen93
Førsteholdsspiller

Sv: Eksamen
« Svar #2490: 17 Jun 2009, 15:59 »

Hola Chicas.

Jeg skal op i fysik på fredag og sidder pt. og bakser med nogle dispositioner. Jeg mangler nogle forsøg som kunne være relevante for emnet "Salt", så hvis der er nogen af jer der lægger inde med nogle gode forsøg som giver plus må i meget gerne fortælle om dem Smiley

Jeg har lige nu et forsøg med at opløst salt kan lede strøm og at der er vandmolekyler i kobbersulfat.

The Frog Princess
Gæst

« Svar #2491: 17 Jun 2009, 16:08 »

xaagaard og @lex 

Det der ærger mig, er bare, at mine årskarakterer ligger jeg på 2 12-taller i henholdsvis diktat og læsning, samt jeg ligger på et 12-tal i biologi. Engelsk er bare et sprog, jeg ikke kan finde ud af, og det irriterer mig grænseløst, men jeg håber det kommer på gymnasiet næste år.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2492: 17 Jun 2009, 16:13 »

Nogle der har nogle guldkorn man kan snakke om hvis man trækker et Digt eller et Eventyr i dansk mundtligt Smiley?

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #2493: 17 Jun 2009, 16:14 »

Nogle der har nogle guldkorn man kan snakke om hvis man trækker et Digt eller et Eventyr i dansk mundtligt Smiley?
Trak netop et digt idag, fik 7 ^^
- Den romantiske tid er god at fortælle lidt om, hvis digtet vel at mærke er skrevet i den tid.

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2494: 17 Jun 2009, 17:43 »

Hola Chicas.

Jeg skal op i fysik på fredag og sidder pt. og bakser med nogle dispositioner. Jeg mangler nogle forsøg som kunne være relevante for emnet "Salt", så hvis der er nogen af jer der lægger inde med nogle gode forsøg som giver plus må i meget gerne fortælle om dem Smiley

Jeg har lige nu et forsøg med at opløst salt kan lede strøm og at der er vandmolekyler i kobbersulfat.
Dette er nu løst, men er stødt ind i nye problemer. Jeg skal lave et forsøg i forbindelse med syre, hvor jeg ser hvilken der er bedst til at lede strøm. Og jeg ved ikke HVORFOR den pågældende syre er bedre til at lede strøm end de andre er, så hvis der sidder et fysik geni derude må i meget gerne hjælpe mig med det Smiley

Og hvad betyder molariteten for ledningsevnerne?

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #2495: 17 Jun 2009, 18:04 »

xaagaard og @lex 

Det der ærger mig, er bare, at mine årskarakterer ligger jeg på 2 12-taller i henholdsvis diktat og læsning, samt jeg ligger på et 12-tal i biologi. Engelsk er bare et sprog, jeg ikke kan finde ud af, og det irriterer mig grænseløst, men jeg håber det kommer på gymnasiet næste år.

Jeg kan godt forstå dig. Jeg ligger også selv højere i diktat og læsning end jeg sandsynligvis vil gøre i mine prøveresultater.

Jeg var også lidt heldig med min engelsk karakter, da jeg normaltvis ikke er så stærk til det, som 10 afspejler. Jeg skal dog have det på A-niveau på HHX, så der regner jeg med at få bedre styr på det.

Mine prøveresultater er også generelt lavere end mine årskarakterer. Det er dog ikke noget, at jeg er så ked af. Jeg er og har aldrig været så god til prøver, slet ikke mundtlige. Jeg bliver for nervøs, og derfor er jeg meget genert samt at jeg stammer meget. Dette er dog et faktum, som jeg er udemærket klar over, og det går mig derfor ikke så meget på. Mine resultater vil bare altid være bedre i årskarakterne  Smiley

GudenEricsson
Gæst

« Svar #2496: 17 Jun 2009, 18:07 »

når jo. foraet hedder eksamen.. sorry Opstemt

Tjaa hvis man kun "måtte" skrive eksamner, så ville man jo ikke kunne skrive 9. klassernes afgangsprøver herinde Peace

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #2497: 17 Jun 2009, 21:15 »

Kan lige minde alle om, at min død er nær, da jeg skal op i engelsk i morgen Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #2498: 17 Jun 2009, 21:24 »

Jeg skal op i fysik i morgen tidligt. Vil gerne bede jer om nogle gode råd, hvis i har nogle?

C. Ronaldo
Ynglingespiller

« Svar #2499: 17 Jun 2009, 23:10 »

Jeg skal op i fysik i morgen tidligt. Vil gerne bede jer om nogle gode råd, hvis i har nogle?
Vær sikker på alt det teoretiske du forklarer til lærer og censor. Det er bedre at du fucker et forsøg, men at du så kan forklare hvad der gik galt.

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #2500: 18 Jun 2009, 12:08 »

Så har jeg sku sommerferie ! sluttede af med 10 i mundtlig engelsk Opstemt

Biologi skriftlig : 10
Fysik/Kemi : 12
Dansk mundtlig : 7
Tysk : 10
Engelsk mundtlig : 10
Matematik skriftlig : 12/12 (næsten sikker)

stil, diktat og læsning har vi ikk fået at vide endnu...

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #2501: 18 Jun 2009, 12:25 »

fik 02 i dansk og 7 i engelsk. min dansk lærer er wailser. tror du jeg ryger til usa

maaahhh-h-h-h

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2502: 18 Jun 2009, 12:31 »

Skal til erhvervscase i morgen. Bliver døden. Elendig virksomhed med elendig økonomi = en mindre god synopsis som skal forsvares.

Et tilfredsstillende 4 tal. Udmærket. Kunne have gået meget værre.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #2503: 18 Jun 2009, 12:32 »

Har lige fået 4 i Fysik/Kemi.
Det er mit hadefag, så jeg er godt tilfreds. Trak det emne hvor man skal lave prøver af gødning.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #2504: 18 Jun 2009, 12:32 »

Fik et 7-tal. Gangske tilfredsstillende.  Cool

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010