home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 253535 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: Eksamen
« Svar #2205: 07 Jun 2009, 20:17 »

Jeg dræber min lærer hvis han spørger mig om det!! Hvis censoren gør det, så kan jeg ikke gøre noget ved det, men hvis læreren gør det går jeg amok tror jeg ..

Og så siger de at de gerne vil hjælpe os på mange mulige måder?  ticked off

EDIT: På den anden side så er jeg godt tilfreds med mit hukommelse og kan forhåbentligt huske nogle af vores tekster, som jeg fulgte med i. Selvom der ikke er mange dér alligevel ..  Ubeslutsom

Haha samme her Opstemt

Jeg glæder mig godt nok heller ikke til de første 5 minutter, da jeg ikke rigtig kan huske noget af det jeg har forberedt Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2206: 07 Jun 2009, 20:22 »

At kunne referere til tekster man har læst, er krav i langt de fleste fag. Dansk, tysk, engelsk... både i folkeskolen men også i høj grad på gymnasiet Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #2207: 07 Jun 2009, 20:23 »

Jeg har om fodbold, så der er ikke meget at foreberede dér ..  Grin

Men et karakter under 7 i morgen, er kæmpe skuffelse for mig!  Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #2208: 07 Jun 2009, 20:25 »

Yoggi:
Jeg gav diverse eksempler med at hvis en muslimsk kvinde fandt sammen med en kristen mand, kan der være forskellige regler i en af religionerne, der kunne vanskeliggøre forholdet.

Men nej, du behøver ikke kunne teksterne i detaljer, bare du kan huske nogenlunde hvad der er sket Wink

Kruckow
Lilleputspiller
*

« Svar #2209: 07 Jun 2009, 20:34 »

Jeg skal op og forsvare min synopsis om Al Gore i mogen, det skal nok gå godt. Jeg plejer at være lidt af et eksamensmenneske, så jeg skulle nok have valgt HF.. Men hvem gider at være HF'er?

Og hun vil ik' ha' en bodybuilder... THANK YOU GOD!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #2210: 07 Jun 2009, 20:47 »

heey, jeg skal op til eksamen i mundtlig matematik imorgen, i 10 klasse..
men noget jeg ikke helt har forstået, man skal skrive en disposition, men ved ikke helt hvad man skal skrive i den? så vil blive glad hvis du kunne forklare mig det? eller give et eks. (;

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Yoggidk
Gæst

« Svar #2211: 07 Jun 2009, 20:49 »

Yoggi:
Jeg gav diverse eksempler med at hvis en muslimsk kvinde fandt sammen med en kristen mand, kan der være forskellige regler i en af religionerne, der kunne vanskeliggøre forholdet.

Men nej, du behøver ikke kunne teksterne i detaljer, bare du kan huske nogenlunde hvad der er sket Wink

Sagde du bare "I dont know" til det med om du kunne perspektivere Opstemt ?

Mammut
Ynglingespiller

« Svar #2212: 07 Jun 2009, 20:55 »

Du behøver ikke at lave en detaljeret disposition, det er bare en god idé hurtigt at få et overblik over hvad du gerne vil nå at regne i de forskellige opgaver. Det gør det lidt lettere for dig selv, plus du kan vise lærerne, at du bare har nogenlunde styr på hvad du foretager dig.
Se det som stikord så du kan huske hvad du gerne vil nå ind på.

Pepe
Gæst

« Svar #2213: 07 Jun 2009, 21:00 »

Han spurgte vist, om jeg kunne huske teksterne og jeg svarede "Well, not really" eller noget i den stil. Så ridsede han det så op, og jeg kunne referere til teksterne Smiley

enged
Gæst

« Svar #2214: 07 Jun 2009, 21:01 »

Bange for at jeg er helt enig!  Sur Har ikke engang papiret hvor der står hvilke tekster det er!  ticked off

Hvorfor skal jeg nu også være så uansvarlig!?  Græder
Så slemt er det faktisk heller ikke Wink Man behøver ikke nødvendigvis at kunne referere til en tekst man har læst, men hvis du kan til noget i virkeligheden, og helst inden for dit eget liv, så er det næsten ligeså godt. Til dansk eksamen sidste år da jeg gik i 10. havde jeg ingen idé om hvilken tekst jeg skulle referere til så jeg fyrede bare noget pis af jeg fandt på i mens vi snakkede. Jeg fik 10, helt uden at referere til en anden tekst, så bare rolig Peace

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #2215: 07 Jun 2009, 21:06 »

Du behøver ikke at lave en detaljeret disposition, det er bare en god idé hurtigt at få et overblik over hvad du gerne vil nå at regne i de forskellige opgaver. Det gør det lidt lettere for dig selv, plus du kan vise lærerne, at du bare har nogenlunde styr på hvad du foretager dig.
Se det som stikord så du kan huske hvad du gerne vil nå ind på.

så hvis man trækker noget med cirkler, trekanter osv.
eller
et regnskab på en lejlighed, hvor man skal undersøg hvilke af de 2 forskellige muligheder der er bedst.
hvad skal man så skrive til det? (;

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #2216: 07 Jun 2009, 21:07 »

Så slemt er det faktisk heller ikke Wink Man behøver ikke nødvendigvis at kunne referere til en tekst man har læst, men hvis du kan til noget i virkeligheden, og helst inden for dit eget liv, så er det næsten ligeså godt. Til dansk eksamen sidste år da jeg gik i 10. havde jeg ingen idé om hvilken tekst jeg skulle referere til så jeg fyrede bare noget pis af jeg fandt på i mens vi snakkede. Jeg fik 10, helt uden at referere til en anden tekst, så bare rolig Peace

Nå ok, tak .. Jeg har også tænkt over at man ikke også kan gøre sådan, for hvis man trækker 'Love' fx, så tænkte jeg bare at finde på noget om min første kærlighed at snakke om..  Grin Haha .. Ej, tror jeg sku nok jeg klarer det i morgen .. forhåbentligt er et 10- eller 12-tal hjemme i morgen.

Men tak for det.  Thumbs Up

Kiks
Ynglingespiller

« Svar #2217: 07 Jun 2009, 22:31 »

Jeg går i 1.G og skal op i den afsluttende samfundsfag eksamen. Jeg skal vælge et emne at fremlægge om. Jeg har valgt sociologi, og som underemne, har jeg valgt: Den sociale arvs påvirkning på teenagers valg af videregående uddannelser.

Nogen der har gode forslag, undersøgelser, links eller andet, de kan bidrage med?

Hold øje med min blog om FC Fyn - lige her!

Bave
Gæst

« Svar #2218: 08 Jun 2009, 10:21 »

Så er jeg lige kommet hjem fra Historie Eksamen Smiley
Det gik ret godt Smiley
Jeg fik 12 :-D

Yoggidk
Gæst

« Svar #2219: 08 Jun 2009, 10:26 »

Så er der 1½ time til at jeg sidder og sveder til engelsk eksamen Skuffet

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010