home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 241726 gange)
MLL
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #1050: 05 Jun 2008, 22:36 »

Jeg håber at jeg kommer op i Ioniserende stråling og kerneenergi, der er jeg virkelig skrap Thumbs Up

Håber ikke jeg kommer op i Salte, syre og baser.

Tilbage på FmF Opstemt

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #1051: 05 Jun 2008, 22:37 »

Jeg skal bare op i magnetisme  Thumbs Up

Batigol
Manager

« Svar #1052: 05 Jun 2008, 22:42 »

Ja, jeg var oppe i fysik i tirsdags, og hvilken lykkens dag. Jeg trak 'Elproduktion' som jeg har styr på. Censor forsøgte uden tvivl at ødelægge det for os alle med spørgsmål som: "Hvordan laver man strøm i Norge" og "Hvorfor bruger man ikke dynamolygter i dag". Jeg fik dog alligevel 10, men da jeg fik at vide hvorfor jeg ikke havde fået 12 blev jeg sgu lidt sur. Grunden var nemlig at jeg ikke kom ind omkring den globale opvarmning, som jeg dog ikke kan se, har med fysik eller kemi at gøre, men derimod biologi. Men 10 er nu en fin karakter alligevel Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

absalonsen
Gæst

« Svar #1053: 05 Jun 2008, 22:54 »

Jeg håber at jeg kommer op i Ioniserende stråling og kerneenergi, der er jeg virkelig skrap Thumbs Up

Håber ikke jeg kommer op i Salte, syre og baser.

Hvis du får kerneenergi og jeg så får salte, syre og baser, har vi en deal, ikke? Det vil jeg nemlig gerne op i. Smiley

Ja, jeg var oppe i fysik i tirsdags, og hvilken lykkens dag. Jeg trak 'Elproduktion' som jeg har styr på. Censor forsøgte uden tvivl at ødelægge det for os alle med spørgsmål som: "Hvordan laver man strøm i Norge" og "Hvorfor bruger man ikke dynamolygter i dag". Jeg fik dog alligevel 10, men da jeg fik at vide hvorfor jeg ikke havde fået 12 blev jeg sgu lidt sur. Grunden var nemlig at jeg ikke kom ind omkring den globale opvarmning, som jeg dog ikke kan se, har med fysik eller kemi at gøre, men derimod biologi. Men 10 er nu en fin karakter alligevel Smiley

Fuck, hvor nedern. Kan heller ikke se hvad det har med fysik at gøre! :S

Har fået afvide, at vi har en skrap sensor, der fælder en, hvis man er lidt usikker. Så det gælder sku nok om at lægge godt fra land, og svare sikkert!

Vinokourov
Manager

« Svar #1054: 05 Jun 2008, 22:56 »

Skal op i mundtlig samfundsfag i morgen. Jeg vil gerne trække emnet "det politiske system" Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1055: 05 Jun 2008, 23:12 »

Jeg skal op i mundtlig makroøkonomi, uden hjælpemiddler til forberedelsen. Håber på at trække :
"Redegør for Irving Fishers forbrugsteori. Illustrer herefter indkomst- og substitutionseffekt er ved en renteændring, og angiv sluttelig hvilke makroforbrugsbeskri velser, der har været inspireret af Fishers forbrugsteori."

Det er det jeg kan bedst Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #1056: 05 Jun 2008, 23:37 »

10 er sgu en flot karakter. Jeg fatter ikke du ikke fik 12. Dårligt argument får ikke at give det.

Jeg skal selv op på mandag (10. klasse), og jeg håber på at trække olie. Så er jeg næsten sikker på mindst 10. Jeg håber bare, at jeg ikke trækker radioaktiv stråling, der er for meget teori frem for forsøg.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1057: 06 Jun 2008, 00:13 »

Heldigvis kan vi ikke trække øjet og lys - har slet ikke haft noget i den dur. :-)
Tilgengæld frygter jeg 'Radioaktivitet og kerneenergi' og 'Atomets opbygning'. Kommer jeg op i det, kan jeg næsten ligeså godt hænge mig selv. Well, chancen for at trække et fint emne er over middel, så det skal nok gå.

:-)
Hehe, det er de to ting, som jeg virkelig håber at komme op i! Somm MLL gider jeg heller ikke trække syrer, salte og baser Wink

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1058: 06 Jun 2008, 01:06 »

Det trak jeg til eksamen, noget med salte, syrer og baser. Selvom jeg var den største kegle og knoldede rundt i det hele, fik jeg revet et 8-tal hjem. Godt man har valgt at satse på noget andet end fysik - så er jeg trods alt mere til tal. Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #1059: 06 Jun 2008, 09:58 »

Jeg trak magnetisme da vi i vinters var oppe i fysik eksamen. Fik 7 Smiley

Idag kl. 12. skal jeg op i mundtlig dansk. Ønsk mig held og lykke! Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1060: 06 Jun 2008, 10:11 »

Held og lykke Opstemt

MLL
Manager

« Svar #1061: 06 Jun 2008, 11:14 »

Hvis du får kerneenergi og jeg så får salte, syre og baser, har vi en deal, ikke? Det vil jeg nemlig gerne op i. Smiley

Det vil uden tvivl være en deal Thumbs Up

Nu må vi se hvordan det kommer til at gå  Wink

Tilbage på FmF Opstemt

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #1062: 06 Jun 2008, 11:32 »

Jeg trak magnetisme da vi i vinters var oppe i fysik eksamen. Fik 7 Smiley

Idag kl. 12. skal jeg op i mundtlig dansk. Ønsk mig held og lykke! Wink

Knæk og bræk, siger jeg bare Wink

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #1063: 06 Jun 2008, 11:55 »

Det trak jeg til eksamen, noget med salte, syrer og baser. Selvom jeg var den største kegle og knoldede rundt i det hele, fik jeg revet et 8-tal hjem. Godt man har valgt at satse på noget andet end fysik - så er jeg trods alt mere til tal. Smiley

Man kan ikke få 8. xD

På papiret var fysik det jeg frygtede mest, og frygten blev kun større, da jeg trak "Trandsformation". Jeg fik bare en kæmpe klump i halsen. Startede fint med volt, men vaklede en hel del under ampere. Til min store overraskelse fik jeg dog et 7-tal. Hvordan de kan placere mig så højt forstår jeg ikke, emn hvorfor tænke mere over det? ;-)

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #1064: 06 Jun 2008, 13:26 »

Så var jeg oppe i dansk mundtlig eksamen.
Trak en Matas reklame og fik 10 Smiley

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010