home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1315 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Forza Italia Forza Atalanta
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Forza Italia Forza Atalanta  (Læst 5832 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller

Sv: Forza Italia Forza Atalanta
« Svar #15: 27 Maj 2013, 13:57 »

Hallo manner, der kom aldrig en update Peace

Det har du ganske ret i, men projekt få installeret win7 på min SSD, og projekt chille i hængekøjen, tog begge lidt længere tid end forventet Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #16: 27 Maj 2013, 14:45 »

en skam, så er det heldigt det snart er weekend igen! Wink

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 31 Maj 2013, 22:24 »

Forza Italia Forza Atalanta

Undskyld, undskyld, undskyld Giuseppe. Undskyld jeg ikke har været hos dig en hel uge. Tiden flyver bare afsted, der er så meget at se til. Det er jo et krævende og travlt job, at være manager... Du har nok alligevel ikke opdaget det, du ligger jo blot der, helt livløs. Var det ikke for dine kinder, der er varme og røde af liv, skulle man næsten tro du var død. Du er heldig med, at du rent faktisk ikke er død, ved du godt det?

Vi har tabt vores første kamp i ligaen i dag, på udebane til Sampdoria. Casarini spillede ellers en pragtkamp uden lige. Han har virkelig haft en god 2. sæson hos os. Han arbejder, som en hest på midten, og ligger nogle fantastiske afleveringer fremad i banen. Min centrale midtbane er generelt holdets primus motor. Vi hentede jo Padoin hjem, her i sommers, han er trods en lille skade, startet rigtig godt op, en rigtig klubmand. Ham ville du kunne lide, Giuseppe! Biondoni er også kommet til klubben igen, denne gang permanent. Han spillede jo for os i min 1. sæson, og gjorde det rigtig godt, så det er rigtig dejligt at have ham tilbage. De tre er mine musketerer på centrale midt. Minotti udvikler sig desværre ikke lige så hurtigt som jeg havde håbet, og jeg vil gerne have ham lejet ud til sommer, og underligt nok har Donati det helt fint med ikke at få noget spilletid. Han er også en rigtig klubmand, som du ville kunne lide.

Nå klokken er mange, og besøgstiden er også snart forbi. Jeg skal også hjem til min Federica. Vi skal have lasagne i aften. Jeg lover at komme forbi igen snarest muligt.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #18: 31 Maj 2013, 22:32 »

Dit banner er pissehamrende sexet!!

Skrivestilen er ikke min kop te, men da Atalanta er en spændende klub, vil jeg nok kigge forbi af og til!

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 31 Maj 2013, 22:36 »

Dit banner er pissehamrende sexet!!

Skrivestilen er ikke min kop te, men da Atalanta er en spændende klub, vil jeg nok kigge forbi af og til!

jeg er sikker på at Gundelach takker for banner rosen

Ja det er en mega spændende klub, med et stort potentiale!

Kan du uddybe hvad du ikke bryder dig om ved skrivestilen, eller er det blot en følelse? Smiley men fedt du vil kigge forbi alligevel Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #20: 31 Maj 2013, 22:59 »

Vinklingen - Synspunktet... Skriftligt er det helt fint dog.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 31 Maj 2013, 23:02 »

Vinklingen - Synspunktet... Skriftligt er det helt fint dog.

aha, ja, så er der nok ikke meget jeg kan gøre, da jeg ikke lige ændrer stil lige foreløbigt. Smiley

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 01 Jun 2013, 20:56 »

Forza Italia Forza Atalanta

Juventus i morgen lørdag, og AC Milan på onsdag. Sådan lyder de to næste kampe, min kære Giuseppe. Vi vandt heldigvis over Lazio i søndags, 3-0 blev det, og vi bibeholder vores 2. plads. Hvem skulle have troet det, at vi nu er en top klub der kæmper med om mesterskabet. Men Giuseppe, jeg har i dag modtaget et tilbud på Gianluca Sansone. 11 mio vil Catania give for ham. Jeg ved ikke om jeg skal sælge, for han er jo en rigtig dygtig reserve, på den anden side, er det ikke sikkert jeg kan få det samme for ham til næste sommer. Det er virkelig et dilemma det her, Giuseppe. Mine andre fløje spiller også sublimt, så der bliver ikke til meget spilletid for ham. Især Fabbrini, kan du huske jeg fortalte om ham sidste år? Det var et rigtigt røverkøb, 5,75 mio gav jeg for ham, og han er allerede nu overhalet både Simone Pepe og Giaccherini, som jeg jo lejer på 2. år fra Juventus. jeg håber virkelig de skriver permanent med mig til sommer, hvor deres kontrakter udløber.

Hvordan har du det ellers? Ja jeg ved godt det er et dumt spørgsmål, da du kan jo ikke svare tilbage. Jeg er oprigtig ked af omstændighederne, ved du godt det? Du fortjener ikke at ligge der.. I en hospitalsseng, med diverse ledninger tilført, som var du en andet sygt medicinsk projekt. Det ser rigtig uhyggeligt ud.
Jeg vil tage afsked med dig nu, jeg har meget forberedelse før disse to altafgørende kampe. Vi ses min ven.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 01 Jun 2013, 21:33 »

Status 2

Mit hold, med undtagelse af mine angribere. De bliver først afsløret i næste update.

Jeg spiller en flad 4-4-2 med kaptajn Capelli og Caldirola i midterforsvaret, Peluso på venstrebacken og Cassani på højrebacken. Camporese, Crescenzi og Cortinovis agerer de talentfulde backup spillere der får en god portion spilletid, især Crescenzi. Derudover er Nesta og til dels Donati nødløsninger.

I midten ligger Casarini og Padoin som primus motor, og på fløjene roterer Fabbrini, Giaccherini og Pepe, alt efter hvem der spiller bedst. Mod stærke modstandere bruger jeg Biondini i stedet for Padoin, da han har flere defensive kvaliteter. Minotti er talentet i midten, og Donati bruges til nød. Sidste spiller der skal nævnes er den eneste venstrebenede fløj jeg har, Sansone, men han får ikke meget spilletid.

I må selv gætte jer til rangordenen på målmandsposten Wink

Jeg har indtil videre kun tabt en kamp i ligaen, og en kamp i EL, hvilket har resulteret i en 2. plads og en udgang af EL. Det første er jeg godt tilfreds med, men jeg er ret utilfreds med det sidste.

« Seneste Redigering: 01 Jun 2013, 22:25 af rolighed99 » Logged

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #24: 02 Jun 2013, 00:54 »

yder velskrevet, og flotte grafiske opdateringer, mer mer Wink Wink

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010