Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 620 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
All Stars XI - 2012-2013
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: All Stars XI - 2012-2013 (Læst 11006 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: All Stars XI - 2012-2013
«
Svar #15:
07 Maj 2013, 15:01 »
Citat af: FC Barcelona 07 Maj 2013, 14:53
Der er slet ikke nogen tvivl om, at Philipp Lahm havde været første forsvarsspiller på holdkortet, hvis jeg havde valgt en opstilling med backs.
Med hensyn til valget af Willy foran Neuer, ville Neuer som skrevet have været det oplagte og åbenlyse valg. Det er egentlig bare for at være lidt anderledes og få lidt fokus på en af de mindre kendte keepere, at jeg har valgt Willy. Neuer kunne ligeså godt have fået den, men Willy har bare imponeret mig mere i de kampe jeg har set Málaga, end Neuer har imponeret mig i de kampe jeg har set Bayern. Som skrevet, kan det nok sagtens hænge sammen med at Málaga noget oftere giver chancer væk, og dermed noget oftere givet Willy chancen for at vise hvad han kan, end Bayern gør det.
Hvad angår valget af Cazorla fremfor Mata, er Cazorla blevet valgt fordi han bidrager med markant mere i defensiven end Mata gør og dertil ser jeg ham bare som en bedre pasningsspiller. Men det var helt klart et valg der var på vippen og meget tæt.
Bonucci har jeg ikke været ligeså imponeret over, som jeg har været over Barzagli. Barzagli erobrer markant flere bolde end Bonucci og jeg værdsætter den ro Barzagli spiller med rigtig meget. Jeg havde også valgt Chiellini og Bonucci, og i det store hele ser jeg Bonucci som den dårligste af de tre. At han så alligevel er så god at han ville kunne forstærke, mere eller mindre samtlige backkæder i verden, siger lidt om hvor godt et forsvar Juventus har. Han ville i hvert fald kunne pynte i Barcelona.
Måske er det fortidens niveau, der hiver i dig? Bonucci var helt sikkert den dårligste af de tre for bare to år siden, men i dag vurderer jeg dem alle tre stort set lige gode med hver deres kompetencer. Bonucci har f.eks. klart det bedste pasningsspil, er hurtigst og læser spillet bedst. Barzagli er nok bedst mand-mand og rolig, mens Chiellini er et monster i luften. Jeg ved bare, at der i denne sæson ikke har været meget tvivl om, at Bonucci har været den bedste af de tre.
Med hensyn til Mata vs. Cazorla, så synes jeg ikke, du har ret. Jeg medgiver gerne, at Mata smider flere bolde væk end Cazorla, men er det ikke lidt som at sammenligne æbler med pærer? Så meget ligner de nemlig heller ikke hinanden. De er begge spaniere, små vævre typer med en eminent boldbehandling, men de spiller på hver sin måde. Som Barcelona-fan vil det være at sammenligne Xavi og Iniesta. Det kan man heller ikke. Mata udfordrer mere, har mere et drive med bolden, indgår i meget kombinationsspil osv. Cazorla ser jeg personligt mere som den sikre spilfordeler. Han laver mange fantastiske ting, men hans tendens til at smide bolden væk er også mindre, da han spiller, som han gør. Det beviser ikke, at Cazorla er en bedre pasningsspiller end Mata, men blot at de måske slet ikke er så ens endda.
Batigol
Manager
«
Svar #16:
07 Maj 2013, 15:18 »
Citat af: Jakob E 07 Maj 2013, 15:01
Måske er det fortidens niveau, der hiver i dig? Bonucci var helt sikkert den dårligste af de tre for bare to år siden, men i dag vurderer jeg dem alle tre stort set lige gode med hver deres kompetencer. Bonucci har f.eks. klart det bedste pasningsspil, er hurtigst og læser spillet bedst. Barzagli er nok bedst mand-mand og rolig, mens Chiellini er et monster i luften. Jeg ved bare, at der i denne sæson ikke har været meget tvivl om, at Bonucci har været den bedste af de tre.
Jeg er i tvivl. Jeg vurderer noget andet. Jeg foretrækker også at en forsvarsspiller, spiller med færre risici i sit spil, end jeg mener Bonucci gør det. Bonucci forsøger utroligt ofte at slå lange afleveringer og det er langt fra altid at de lykkedes, med det resultat at Barzagli i det store hele har flere præcise pasninger end Bonucci. Især på netop de lange bolde, helt specifikt bolde på over 25 meter, hvor Barzagli har fuldført 80% af dem, overfor Bonuccis 73%.
Citat af: Jakob E 07 Maj 2013, 15:01
Med hensyn til Mata vs. Cazorla, så synes jeg ikke, du har ret. Jeg medgiver gerne, at Mata smider flere bolde væk end Cazorla, men er det ikke lidt som at sammenligne æbler med pærer? Så meget ligner de nemlig heller ikke hinanden. De er begge spaniere, små vævre typer med en eminent boldbehandling, men de spiller på hver sin måde. Som Barcelona-fan vil det være at sammenligne Xavi og Iniesta. Det kan man heller ikke. Mata udfordrer mere, har mere et drive med bolden, indgår i meget kombinationsspil osv. Cazorla ser jeg personligt mere som den sikre spilfordeler. Han laver mange fantastiske ting, men hans tendens til at smide bolden væk er også mindre, da han spiller, som han gør. Det beviser ikke, at Cazorla er en bedre pasningsspiller end Mata, men blot at de måske slet ikke er så ens endda.
Mata udfordrer ikke mere end Cazorla gør. Tværtimod, har Cazorla haft succes med gennemsnitligt 2,3 udfordringer pr. kamp, stillet overfor Mata som ligger på 0,7 udfordringer pr. kamp. Billedet af Cazorla som den sikre spilfordeler, kan jeg ikke for alvor nikke genkendende til, og at det skulle være ligesom at sammenligne Xavi med Iniesta kan jeg da slet ikke nikke genkendende til. Cazorla er i det store hele ret udfordrende og opsøgende i sit spil. Dertil taber Mata gennemsnitligt bolden flere gange pr. kamp (3,2 gange) end Cazorla gør (2,8 gange), og dette kan af åbenlyse grunde ikke være fordi Mata udfordrer oftere. Nu må du endelig ikke tro at det her er et forsøg på at pille Mata ned, eller at udstille ham som en dårlig spiller, for han er præcis det modsatte. Han er en af de bedste og som sagt var valget også lige på vippen, men Cazorlas defensive bidrag og hans, i mine øjne, bedre pasningsspil gør, at han får fordelen. Men det er klart, at de ikke er helt ens spillertyper og at deres roller ikke er helt ens. Jeg foretrækker bare Cazorla, hans spillertype og hans rolle.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #17:
07 Maj 2013, 15:33 »
Citat af: FC Barcelona 07 Maj 2013, 15:18
Jeg er i tvivl. Jeg vurderer noget andet. Jeg foretrækker også at en forsvarsspiller, spiller med færre risici i sit spil, end jeg mener Bonucci gør det. Bonucci forsøger utroligt ofte at slå lange afleveringer og det er langt fra altid at de lykkedes, med det resultat at Barzagli i det store hele har flere præcise pasninger end Bonucci. Især på netop de lange bolde, helt specifikt bolde på over 25 meter, hvor Barzagli har fuldført 80% af dem, overfor Bonuccis 73%.
Mata udfordrer ikke mere end Cazorla gør. Tværtimod, har Cazorla haft succes med gennemsnitligt 2,3 udfordringer pr. kamp, stillet overfor Mata som ligger på 0,7 udfordringer pr. kamp. Billedet af Cazorla som den sikre spilfordeler, kan jeg ikke for alvor nikke genkendende til, og at det skulle være ligesom at sammenligne Xavi med Iniesta kan jeg da slet ikke nikke genkendende til. Cazorla er i det store hele ret udfordrende og opsøgende i sit spil. Dertil taber Mata gennemsnitligt bolden flere gange pr. kamp (3,2 gange) end Cazorla gør (2,8 gange), og dette kan af åbenlyse grunde ikke være fordi Mata udfordrer oftere. Nu må du endelig ikke tro at det her er et forsøg på at pille Mata ned, eller at udstille ham som en dårlig spiller, for han er præcis det modsatte. Han er en af de bedste og som sagt var valget også lige på vippen, men Cazorlas defensive bidrag og hans, i mine øjne, bedre pasningsspil gør, at han får fordelen. Men det er klart, at de ikke er helt ens spillertyper og at deres roller ikke er helt ens. Jeg foretrækker bare Cazorla, hans spillertype og hans rolle.
Spændende. Det er faktisk et ret godt argument. Men antallet af succesfulde udfordringer viser vel ikke reelt, hvor meget der er udfordret, og hvad der defineres som en udfordring? Altså jeg vurderer blot, at Mata er en mere direkte spiller, der oftere prøver noget sværere og derved resulterer det i flere boldtab end Cazorla.
Til Bonuccis forsvar synes jeg ikke, at 7 procentpoint udgør en forskel på en klassificere Barzagli som en bedre pasningsspiller end Bonucci. Barzagli spiller meget højde bolde, som vel reelt er anset som en succes, hvis Marchisio, Vidal, Vucinic, Quagliarella, Giovinco, Matri eller en anden rør den først. Bonucci spiller sindssygt mange flade bolde gennem midten, og det er væsentligt sværere.
ptrN
Manager
«
Svar #18:
07 Maj 2013, 15:35 »
Citat af: Jakob E 07 Maj 2013, 15:33
Spændende. Det er faktisk et ret godt argument. Men antallet af succesfulde udfordringer viser vel ikke reelt, hvor meget der er udfordret, og hvad der defineres som en udfordring? Altså jeg vurderer blot, at Mata er en mere direkte spiller, der oftere prøver noget sværere og derved resulterer det i flere boldtab end Cazorla.
Til Bonuccis forsvar synes jeg ikke, at 7 procentpoint udgør en forskel på en klassificere Barzagli som en bedre pasningsspiller end Bonucci. Barzagli spiller meget højde bolde, som vel reelt er anset som en succes, hvis Marchisio, Vidal, Vucinic, Quagliarella, Giovinco, Matri eller en anden rør den først. Bonucci spiller sindssygt mange flade bolde gennem midten, og det er væsentligt sværere.
Jeg tror du har forvekslet Cazorla med Arteta. Der kan ikke være andre forklaringer, med mindre du blot udtaler dig om Cazorla uden at se Arsenal's kampe.
welbz is dat guy
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #19:
07 Maj 2013, 15:42 »
Citat af: ptrN 07 Maj 2013, 15:35
Jeg tror du har forvekslet Cazorla med Arteta. Der kan ikke være andre forklaringer, med mindre du blot udtaler dig om Cazorla uden at se Arsenal's kampe.
Jeg ser Arsenals kampe, og Cazorla er vildt imponerende. Men jeg synes ikke, at han er direkte og udfordrende på samme måde, som Mata er. Det er min opfattelse af ham som spiller. FCB's statistik viser dog noget andet, så måske tager jeg fejl. Dog snakkede han om succesfulde udfordringer og ikke antallet af udfordringer.
«
Seneste Redigering: 07 Maj 2013, 15:44 af Jakob E
»
Batigol
Manager
«
Svar #20:
07 Maj 2013, 16:02 »
Citat af: Jakob E 07 Maj 2013, 15:33
Udfordring er i dette tilfælde, defineret ved at man kommer forbi sin modspiller og stadig har bolden for fødderne. Forbi i denne sammenhæng kan også godt være bagud, da det blot er den retning man har næsen i, altså i den retning man bevidst skubber bolden i. Hvis vi ser på chanceskabende afleveringer, altså afleveringer der førte til en afslutning umiddelbart efterfølgende, er der ikke den store forskel på dem. Cazorla har 2,5 pr. kamp, mens Mata har 2,7 pr. kamp. Men det er selvfølgelig en forskel, der, sammen med Matas 12 assists, taler til netop Matas fordel, når det sættes overfor Cazorlas 2,5 og 7 assists.
Men jeg kan da lige hurtigt løbe igennem, hvordan de hver især afleverer bolden, når de afleverer den. Ser vi på indlæg, de cirka lige gode om det. Mata har 1,2 (20% succes) vellykkede indlæg pr. kamp, mens Cazorla har 1,1 pr. kamp (23% succes). På de lange afleveringer er der en markant forskel. Mata har 2,8 vellykkede pr. kamp (70% succes), stillet overfor Cazorlas 4,9 pr. kamp (81%) succes, og sidst er der bolde i dybden, hvor Mata har 0,8 vellykkede pr. kamp (54% succes), stillet overfor Cazorlas 0,8 pr. kamp (46%). Jeg synes det er svært at få øje på, at Cazorla skulle spille meget mere sikkert end Mata og at Mata skulle være specielt meget mere direkte og opsøgende.
Umiddelbart ville jeg have troet, at man kunne argumentere for, at Cazorla til gengæld havde en del flere tværpasninger, der som sådan ikke rigtigt førte til noget. Det har dog vist sig ikke at være tilfældet. Cazorla har pt. forsøgt 2362 afleveringer. De 176 af dem har været forsøg på indlæg (7%), 215 af dem har været forsøg på lange afleveringer (9%), mens 63 af dem har været forsøg på stikninger i dybden (3%). Det betyder at 81% af hans forsøgte afleveringer har været 'almindelige' afleveringer. Præcis samme procentdel af Matas samlede forsøgte afleveringer, har været 'almindelige' afleveringer - altså afleveringer der ikke har været indlæg, lange afleveringer eller stikninger i dybden. For Matas vedkommende har han forsøgt i alt 1706 afleveringer, hvor 193 har været indlæg (11%), 125 har været lange afleveringer (7%) og 13 har været stikninger i dybden (1%). Så jeg synes absolut at der er noget om snakken, når jeg påstår at Cazorla er en bedre pasningsspiller end Mata.
Hvad angår Barzagli, har jeg i øvrigt aldrig påstået at han skulle være en bedre pasningsspiller, men blot at Bonucci spiller væsentligt flere 'høj-risiko' bolde, for lige at give dem et lidt mere dramatisk navn, end Barzagli gør og det værdsætter jeg.
Newton Heath
Manager
«
Svar #21:
07 Maj 2013, 16:13 »
Fremragende initiativ! Det er altid enormt svært at sætte et sådant hold fordi der er findes så mange fantastiske spillere rundt i disse ligaer, og det svært ikke at glemme et par kandidater, men jeg synes helt bestemt at dit hold ser lovende ud, og jeg har selv flere af de samme navne i tankerne, når jeg skal have sat mit hold. Jeg har prøvet at nappe den samme opstilling som FCB, dels fordi jeg ikke gider til at ændre opsætningen, og dels fordi jeg derfor kan vælge nogle flere midtbanespillere:
THIBAUT COURTOIS
THIAGO SILVA - DANTE - GIORGIO CHIELLINI
BASTIAN SCHWEINSTEIGER - ARTURO VIDAL
GARETH BALE - THOMAS MULLER - CRISTIANO RONALDO
LIONEL MESSI - ROBIN VAN PERSIE
Thibaut Courtois, 20 år, Belgien, Atletico Madrid
Boblere: Manuel Neuer, Asmir Begovic, Petr Cech
Der har været så mange stærke keepere i år, så derfor er det meget svært at sætte en bestemt på pladsen, idet Casillas for en gangs skyld har været sat til vægs. Mine favoritter har med distance været Neuer, Courtois og Begovic, der er tre meget forskellige keepere, men som alle har holdt et fantastisk niveau, og hver især haft en stor andel hos deres respektive klub. Bayern har været suveræne, hvilket har gjort at Neuer blot har måtte hente bolden ud af eget net 15 gange, men clean sheet-kongen af La Liga Courtois har været outstanding i år, og har med sine 19(!) clean sheets haft en stor andel i Atleticos succesfulde sæson. Petr Cech fortjener også at blive nævnt, for Chelsea har spillet helt uhyggeligt mange kampe i år, og med det in mente synes jeg kun man kan tage hatten af for de stabile præstationer han gang på gang har leveret. Han er uden tvivl tilbage blandt de allerbedste.
Thiago Silva, 28 år, Brasilien, PSG
Boblere: Sergio Ramos, Adil Rami
Jeg har også valgt at mit drømmehold skal bestå af tre centrale forsvarsspillere, og her vælger jeg manden der netop nu anses som verdens bedste på denne position, som min første spiller. Thiago Silva har omstillet sig fra italienske Milan til den franske rigmandsklub PSG lynhurtigt, og han har været krumtappen i et forsvar, der har lukket utroligt få mål ind i den ellers stærkt besatte franske liga, og han har en stor andel i hvad der ligner PSG's første mesterskab i mange år. Han er hurtig, stærk og klog, og for mig er han et sikkert valg i denne akse, hvor spillere som Ramos og Rami har været mine alternativer, dog uden at de har kunnet røre Silva.
Dante, 29 år, Brasilien, Bayern München
Boblere: Leonardo Bonucci, Jan Vertonghen
Bayern har været en magtfaktor i år, og kan ende med at hente den famøse "triple" hjem, og en af grundede til at "Die Bayern" er stærkere end nogensinde før, har været tilgangen af den rutinerede brasilianske forsvarsgeneral Dante, der kom til fra Gladbach i sommeren. Forsvaret har i mange år været sydtyskernes største akilleshæl i bestræbelserne på at nå de mange trofæer, men i år har man blot ladet 15 mål passere i ligaen, samtidigt med at man ydmygede Juventus med samlet 4-0 og Barcelona med 7-0 i de to foregående CL-runder, og derfor har Dante selvfølgelig både fortjent en plads på det brasilianske VM-hold til næste sommer, samt en plads på mit all star-hold. Som alternativer har jeg valgt Bonucci og Verthongen, da de har haft flotte sæsoner på to succesfulde mandskaber, og sagtens begge kunne have indgået på dette hold.
Giorgio Chiellini, 28 år, Italien, Juventus
Boblere: Vincent Kompany, Mats Hummels
I takt med at Juventus har bygget et utroligt stærkt og spændende mandskab op ud fra en 3-5-2 formation, samt det faktum at Canal 8 er tikket ind på min skærm, har jeg fået set en del mere til den italienske Serie A end jeg normalt ville gøre, og jeg er bestemt imponeret. Det italienske mesterhold Juventus har med en bundsolid og kompakt formation igen spillet et stensikkert mesterskab i hænderne på sig selv, og bag dette står blandt andet den hamrende solide klippe Giorgio Chiellini. Han er en indpisker på banen, en klippe i markeringerne og et sandt monster i luftspillet, og hans indflydelse på dette Juve-mandskab er enorm. Han fortjener helt klart den sidste plads i forsvaret på mit hold, da han er lige min type forsvarsspiller.
Bastian Schweinsteiger, 28 år, Tyskland, Bayern München
Boblere: Andrea Pirlo, Javi Martinez, Claudio Marchisio
Af centrale midtbanespillere har jeg haft svært ved at være uenig med FCB, for Schweinsteiger har været og er en af verdens bedste midtbanespillere. Han er komplet, og jeg kan, med undtagelse af en smule speed, ikke se hvad der skulle gøre den mand bedre end han er i forvejen. Hele pakken er blevet givet til denne fantastiske spiller, og at stå foran sin midtbanemakker Javi Martinez, samt Juventus-duoen Andrea Pirlo og Claudio Marchisio i køen, viser bare hvor fantastisk en spiller han er. Uden ham på holdet er jeg slet ikke sikker på, at Bayern ville have haft så fantastisk en sæson, som det nu engang har været tilfældet.
Arturo Vidal, 25 år, Chile, Juventus
Boblere: Yaya Touré, Michael Carrick, Ilkay Gündogan
Mit andet valg er måske en anelse mere kontroversielt, men jeg kan simpelthen ikke få nok af den lille chilenske terrier fra Juventus. Andrea Pirlo har været nævnt som verdens bedste pasningspiller, og har måske haft sin bedste sæson nogensinde, men Vidal har efter min mening haft så stor værdi på Juventus-holdet, at det ikke kan overses. Han kan aflevere, han kan drible, han kan score mål(15 i denne sæson) og så løber han solen sort for holdet i begge ender af banen. Han er en kontroversiel type, men en fantastisk fodboldspiller, og selvom specielt Carrick og Gündogan også byder sig til, så falder mit valg på den klejne chilenske stjerne.
Gareth Bale, 23 år, Wales, Tottenham
Boblere: Franck Ribery, Marco Reus
Gareth Bale bliver af mange lige nu beskrevet som verdens tredje bedste spiller, og med hans kåringer som årets spiller i Premier League, samt årets unge spiller, så er der måske noget om det. Han har været en enmandshær i Tottenhams til tider tamme offensiv, og han har reddet dem gang på gang, senest da han scorede det livsvigtige sejrsmål mod Southampton. Bale har haft sin hidtil bedste sæson, og "sky is the limit" for den unge waliser, der går en ufatteligt spændende fremtid i møde. Der kan i hvert fald ikke herske tvivl om, at han hører hjemme på årets hold. Ribery og Reus har haft fantastiske sæsoner i deres to tyske klubber, men ingen af dem kan for alvor true Bale på denne position.
Thomas Müller, 23 år, Tyskland, Bayern München
Boblere: Toni Kroos, Juan Mata, Isco
Thomas Müller er en af mine absolutte favoritspillere, og i mine øjne kan der ikke herske megen tvivl om, at han hører til blandt verdenseliten. Som sin klubkammerat og landsmand Schweinsteiger har han ganske enkelt hele den offensive pakke, og han har også haft en fuldstændig fantastisk sæson, hvor han har stået i spidsen for en dødbringende offensiv, der kan været "the triple" værdig. Han har lavet 21 mål i år, og bidraget med en masse oplæg og farlige løb, og han burde været i betragning til alles drømmehold efter den fantomsæson han har præsteret.
Cristiano Ronaldo, 28 år, Portugal, Real Madrid
Boblere: Mesut Özil, Mario Götze
Verdens mest komplette spiller og min absolutte favorit skal selvfølgelig også have en plads på holdet, for han er en fuldbyrdet målmaskine, der aldrig synes at have grus i maskineret. Han bomber kasser ind efter behag, og de dage hvor han ikke spiller godt, har Real det svært. Der kan selvfølgelig ikke være nogen tvivl om, at Ronaldo igen igen skal med på drømmeholdet, for han er en spiller, der er drømmene værdig.
Lionel Messi, 25 år, Argentina, Barcelona
Boblere: Edinson Cavani, Radamel Falcao, Antonio Di Natale
Til sidst mine to angribere, og her jeg valgt de samme som FCB. Lionel Messi er den første, og jeg føler ikke der er meget grund til at uddybe. Han er verdens bedste, og det er virkelig skræmmende så stor betydning han har for Barcelona. Boblerne er gode, men ikke i nærheden.
Robin van Persie, 29 år, Holland, Manchester United
Boblere: Luis Suárez, Zlatan Ibrahimovic, Robert Lewandowski
Robin van Persie har revolutioneret Manchester Uniteds mandskab efter sin ankomst, og han var præcis det friske pust der manglede på et i forvejen stærkt United-hold. Dette har medført, at man i år har vundet det sikreste mesterskab i lang tid, og fuldstændigt sat sine konkurrenter til vægs, hvilket altså ikke siger så lidt. Van Persie er nok engang ligatopscorer i hvad jeg anser for at være verdens bedste liga, og derfor er det helt naturligt, at han er en af verdens bedste angribere, og berettiget en plads på mit hold.
Jupp Heynckes, 67 år, Tyskland, Bayern München
Boblere: Antonio Conte, Sir Alex Ferguson, Jürgen Klopp, Jorge Jesus
Heynckes træner sin sidste sæson, og hvilken måde at slutte af på. Han har alle muligheder for at hente de tre trofæer til klubben, og virkelig efterlade bestyrelsen med en lang næse, og jeg tror på, at han gør det. Han har opsat sine Bayern-spillere perfekt til hver eneste kamp, og selvom mange trænere er trådt frem fra skyggen i denne sæson, så er han en overlegen vinder af årets træner. Klopp har igen med sin stil imponeret fodboldverdenen, mens også Benficas Jorge Jesus fortjener at blive nævnt. Benfica er i Europa League-finalen og fører den portugisiske liga, hvor de endnu ikke har tabt en eneste kamp. Imponerende
Sådan ser mit hold altså ud. I skal være velkomne til at kommentere på det! :-)
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #22:
07 Maj 2013, 21:18 »
Fantastisk hold, Newton. Det kan forsvares over hele linjen ligesom FC Barcelonas. Jeg har nu løbet en god tur, og jeg har i mellemtid tænkt over, hvilke spillere jeg vil sætte på sådan et hold. Jeg mener, at man kan sætte holdet på to måder. Du kan vælge de elleve, du synes har været bedst, eller du kan vælge de elleve, der har klaret det bedst ud fra deres arbejdsbettigelser. Jeg har prøvet at gøre begge dele på mit hold.
CECH
DANTE - BONUCCI - NASTASIC
BUSQUETS
SCHWEINSTEIGER - MARCHISIO
BALE MATA RONALDO
MESSI
Petr Cech, 30 år, Tjekkiet, Chelsea
Bobler: Jussi Jääskeläinen, Manuel Neuer
Jeg må blot erkende, at jeg simpelthen ikke kan finde en keeper, der overall er ligeså god som Petr Cech. Han har stået et hav af kampe i år og har reddet utallige af point. Jeg synes, at Cech er på samme niveau som før hans alvorlige hovedskade, og det betyder altså verdens bedste målmand. Han har ikke altid haft det lidt i et sommetider usikkert Chelsea-forsvar. Jussi Jääskeläinen er måske overraskende for mange, men han har gjort det forrygende i West Hams mål. Manden med flest redninger i Premier League. Neuers få indkasserede mål gør, at han også kommer i betragtning til holdet.
Bobler: Mats Hummels, Bayal Sall
Dante kommer vi ikke udenom. Et scoop uden lige som de tyske mestre foretog sig i sommers. Han har været generelt i måske verdens bedste defensiv og styret kollegerne med hård hånd. En verdensklasse stopper som er sikker på dette hold. Hummels har spillet en flot sæson i Dortmund og fortjener en bejlertitel. Overraskende for mange kommer Bayal Sall i betragtning til holdet, men hans indsats på trods af småskader har været prisværdig.
Leonardo Bonucci, 26 år, Italien, Juventus
Bobler: Phil Jagielka, Thiago Silva
Jeg synes, at Bonucci er en forrygende forsvarsspiller, og i 2012-13-sæsonen har han taget det sidste skridt op blandt verdens allerbedste på sin position. En spiller der har overrasket positivt og en mand, man meget gerne vil bygge defensiven op omkring i Juventus. Everton-stopperen, Jagielka, har været ekstremt solid i sine præstationer i Premier League og fortjener sammen med popdrengen Thiago Silva at blive nomineret til holdet.
Matija Nastasic, 20 år, Serbien, Manchester City
Bobler: Sergio Ramos, Jan Vertonghen
Måske den spiller der har overrasket mig allermest. Han kommer til et hold fyldt med verdensstjerner og erobrer en startplads i en alder af 19 år ved siden af kaptajnen, Kompany. Han får en stor fremtid, og med hans gå-på-mod vilje, talent og indstilling kan han blive verdens bedste midterforsvar. Ramos og Vertonghen bør begge nævnes i dette sammenhæng.
Sergio Busquets, 24 år, Spanien, FC Barcelona
Bobler: Michael Carrick, Valon Behrami
Jeg forstår ikke, at Busquets kun er 24 år. Han spiller som en, der er meget ældre. Den defensive ankermand har en taktisk forståelse som sjældent er set, og sammen med Messi betegner jeg ham som Barcelonas vigtigste spiller. Ingen på den defensive midtbane er lige så god som Busquets og 2012-13 har ikke været en undtagelse. Carrick og Behrami er ikke tæt på holdet, men med imponerende sæsoner skal de begge have credit.
Bobler: Andrea Pirlo, Mohamed Diamé
Som stort set alle andre har jeg også den gode tysker med på mit hold. Alt andet ville være uforsvarligt. Schweinsteiger har været omdrejningspunktet på Bayern Münchens midtbane og har en stor andel i Bayern Münchens succes. En komplet fodboldspiller og måske den bedste på sin plads i øjeblikket. Juve-geniet, Pirlo og tanken Mohamed Diamé er et stykke efter.
Claudio Marchisio, 27 år, Italien, Juventus
Bobler: Arturo Vidal, Javi Martinez
Jeg skal ikke lægge skjul på min kærlighed for Marchisio. Indenfor de seneste par år har jeg fulgt ham nøje, og han er årsagen til, at jeg startede med at interesse mig for Juventus. En absolut verdensklassespille
r, der får Vidal og ikke mindst Pirlo til at se rigtig gode ude med sit voldsomme arbejdsraseri. Grundet netop løbepensummet og sin alsidighed har Marchisio de seneste 7-8 kampe spillet en rolle som hængende angriber. En plads som han ifølge Conte har klaret til UG med kryds og slange.
Gareth Bale, 23 år, Wales, Tottenham
Bobler: Thomas Müller, Eden Hazard
Et kedeligt, men igen nødvendigt valg. Bale, som lige har gjort rent bord med priserne i Premier League, har spillet en umenneske sæson, hvor hans betydning for Tottenham har været uvurderlig. Måske det hold i verden der er mest afhængige af en spiller. 20 mål er det indtil videre blevet til for Bale, og Tottenham får svært ved at holde på ham, hvis de misser den altafgørende fjerdeplads. Energiske Müller og teknikeren Hazard kan begge være stolte af deres sæson.
Juan Mata, 25 år, Spanien, Chelsea
Bobler: Santi Cazorla, Erik Lamela
En spiller jeg atter ikke kan udelade. Fysisk er Mata klejn, men fodboldhjernen og blikket for spillet er kæmpe stort. En spiller jeg ikke synes er langt fra to landsmænd i Barcelona med henblik på niveau. Et hav af mål og assists er Mata noteret for, og som Chelsea-fan kan jeg kun håbe, at han bibeholder denne stabilitet. Arsenal-spilleren Cazorla som har taget Premier League med storm skal med i betragtningen, mens Romas argentinske stjernefrø, Lamela, også er tæt på holdet.
Bobler: Franck Ribery, Marco Reus
Jeg er ikke Ronaldo-fan, og jeg bliver det nok heller aldrig. Men derfor kan jeg godt erkende, at han er en god spiller. Ronaldo fortjener en plads på holdet og Real-stjernen er med sine udfordringer og mål et forbillede for mange. En god sæson af portugiseren. Ribery var meget meget tæt på at stjæle pladsen fra Ronaldo, mens Marco Reus må tage til takke med at være tredjevalg.
Lionel Messi, 25 år, Argentina, FC Barcelona
Bobler: Robin van Persie, Zlatan Ibrahimovic
Verdens med afstand bedste fodboldspiller. Mere er der ikke at sige til det. Messi er fra en anden verden, og måske får vi aldrig lov til at opleve sådan en spiller igen. Seneste viste han hvor vigtig, han er for FC Barcelona, hvis holdet ikke kan blive ret meget bedre offensivt. En skræmmende god spiller. Divaen Zlatan og van Persie har spillet to meget flotte sæsoner og slår spillere som Falcao, Cavani, Lewandowski og Suarez i kampen som bejlere. Messi var de aldrig i nærheden af.
Det var mit hold. Måske kontroversielt på flere punkter, og der kunne sagtens været roteret, så der ville blive plads til en decideret angriber som van Persie, Zlatan eller lignende. Holdet består ikke af backs, så spillere som Lahm var ikke i spil, selvom der ikke er tvivl om, at han også fortjener en plads på holdet, hvis formationen var anderledes.
«
Seneste Redigering: 23 Maj 2013, 15:08 af Jakob E
»
Batigol
Manager
«
Svar #23:
07 Maj 2013, 21:34 »
Nå, men indtil videre må man da sige, at der er ret bred enighed om at Dante, Schweinsteiger, Bale, Ronaldo og Messi skal være på holdet. Til gengæld kan vi åbenbart overhovedet ikke blive enige om, hvem der skal vogte målet. Måske skulle vi bare blive enige om at lade Pinto stå?
Ready123
Landsholdsspiller
«
Svar #24:
08 Maj 2013, 00:20 »
Glimrende hold nogle af jer andre har sat, og det er jo svært og være vildt uenig. Jeg har dog valgt og holde mig til en formation med backs, nemlig en 4-2-3-1:
Manuel Neuer
Philip Lahm - Dante - Thiago Silva - David Alaba
Bastian Schweinsteiger - Javi Martinez
Cristiano Ronaldo - Lionel Messi - Gareth Bale
Robin Van Persie
Manuel Neuer, 27 år, Tyskland, Bayern München
Bobler: Thibaut Courtois, Petr Cech, David De Gea
Jeg havde både Courtois, Cech og De Gea oppe og vende før jeg fastlåste mig på Neuer, jeg syntes selv om han har stået bag et fantastisk forsvar, som mit hold og spejler sig af, at han har været en fremragende sidste skanse for de mulige "Trible" vindere.
Philip Lahm, 29 år Tyskland, Bayern München
Bobler: Lukasz Piszczek, Paolo Zabaleta
Denne gang var jeg helt sikker på hvem jeg ville vælge som bedste højreback og Lahm viser bare at han efter min mening er verdens bedste højreback. Piszczek og Zabaleta har begge haft en rigtig god sæson især Zabaleta som måske har været City's bedste spiller på et måske lidt svingende hold.
Bobler: Sergio Ramos, Giorgio Chiellini
Her var den første jeg overhovedet valgte af centerforsvarer brasilianske Dante, som har stået bund solidt foran Neuer og styret den måske bedste defensiv i denne sæson.
Sergio Ramos og Chiellini har dog begge spillet rigtig godt i denne sæson og bør også nævnes.
Thiago Silva, 28 år, Brasilien, Paris Saint-Germain
Bobler: Matija Nastasic, Leonardo Bonucci
Thiago Silva, han kom fra AC Milan, og har hvis muligt taget sit spil til et helt nyt level, i de 2 kampe mod Barcelona i Champions League var han jo et bæst og nogle gange følte jeg at han var lidt alene om at holde Barcelona helt væk fra chancer.
Nastasic er dog den spiller jeg er mest overrasket over i denne sæson på denne plads, han har virkelig spillet bund solidt i en alder af 19 år tør jeg næsten ikke tænke på hvad han kan opnå. Bonucci bør også nævnes for at have en medvirken til at have skabt en af de mest solide defensive i verden i denne sæson.
David Alaba, 20 år, Østrig, Bayern München
Bobler: Jordi Alba, Leighton Baines
Den her var jeg enlig lidt i tvivl om, men jeg endte med og holde fast på det skulle være David Alaba da jeg syntes han har været rigtig god defensivt, så vel som offensivt.
Alba, har også vidst sit gode spil frem i Barcelona, men jeg syntes han halter lidt defensivt. Så er der til sidst Baines som kom på PRL's årets hold, og han har som altid spillet en vanvittigt stabil sæson.
Bobler: Sergio Busquets, Aturo Vidal, Michael Carrick
Bastian, er en af mine favoritspillere, og han har haft en vanvittig sæson sammen med resten af Bayern holdet, han er så rolig med bolden og er en fantastisk pasnings spiller, også er han utrolig klog i sit defensives spil.
De spillere som akkurat ikke kom med er, Busquets som igen i år holder sammen på hvad der flere år har været den bedst midtbane, så er der Vidal som i hver kamp løber solen sort og hans arbejdsraseri er fantastisk. Den sidste er Michael Carrick, som endelig får noget credit, han er virkelig en vanvittig dygtig defensiv midtbane med hans forudseenhed står han tit de rigtige steder og bryder spillet.
Javi Martinez, 24 år, Spanien, Bayern München
Bobler: Claudio Marchisio, Andrea Pirlo, Ilkay Gündogan
På pladsen ved siden af Schweinsteiger har jeg valgt hans makker fra Bayern, som tog steppet op fra Bilbao til Bayern, og han er blevet endnu bedre i denne sæson, hvad kan denne dreng dog ikke opnå.
Bobler: Marco Reus, Thomas Müller
Ronaldo behøver jo ikke engang og præsenteres han skal være der, men han får nu alligevel en lille en. Han har igen i denne sæson vist at han er verdens anden bedste fodboldspiller og han er bare utrolig uheldig at Messi også findes fordi ellers havde det været ham som havde taget adskillige Ballon'Dor priser.
Andre som bør nævnes er Thomas Müller, som er igang med en vanvittig god sæson og med 21 mål i alle tuneringer og 8 af dem i Champions Leauge. Marco Reus blev købt af Dortmund til og dække pladsen fra Shinji Kagawa og han har været ustyrlig i denne sæson med 16 mål og nogle ret vigtige imellem været en stor del af det Dortmund hold som vi skal se krydse klinger med Bayern den 25. Maj på Wembley.
Lionel Messi, 25 år, Argentina, FC Barcelona
Bobler: Juan Mata, Santi Cazorla
Messi har i denne sæson slået en helt vanvittig rekord med flest scorede mål i et kalender år, og han har stor mulighed for at slå en mere, ved og scorer 5 mål i de sidste 4 liga kampe.
Hvis det skulle have været en rendyrket offensiv midt så havde Mata været mit klare valg, det har som Jakob siger været tydeligt at han er hjernen bag den Chelsea offensiv som i år har spillet 69 kampe!?!? og det har været tydeligt og se på Chelsea's spil når han ikke har været på banen. Cazorla bør også nævnes, han har virkelig spillet godt denne sæson.
Gareth Bale, 23 år, Wales, Tottenham Hotspur
Bobler: Franck Ribery, Mario Götze
Bale har gjort det fantastisk i denne her sæson og er den første til og scorer over 20 sæson mål i PRL for Spurs siden Klinsmann, det er svært ikke og trække lidt på smilebåndet når folk kalder Spurs for Bale FC, han viser gang på gang, at når tingene spidser til så skal de bare give ham bolden også er han manden der afgøre kampene til Tottenham's fordel.
Ribery og Götze har begge haft rigtig gode sæsoner for deres respektive klubber men syntes ikke de nærmer sig Bale.
Robin Van Persie, 29 år, Holland, Manchester United
Bobler: Robert Lewandowski, Edinson Cavani, Radamel Falcao, Zlatan Ibrahimovic
Den sidste plads på mit hold blev til en rendyrket angriber og grundet min formation er der kun plads til en, derfor har jeg også 4 bobler, nok om det for nu. Robin Van Persie har forsat sit høje niveau fra Arsenal i United og er med 25 sæsonscoringer PRL's topscorer og bortset fra hans nedtur i foråret syntes jeg stadig at han har været den bedste. Tilbage til dem som akkurat ikke kom på holdet, Lewandowski har været ustyrlig i denne sæson især i Champions League, som han viste mod Real. Cavani er topscorer i Serie A og har scoret 33 mål i alt i denne sæson og bliver et hot navn i sommerens transfer vindue. Falcao gør hvad han gør bedst, nemlig og score kasser ikke så meget p.. der. Til sidst divaen over dem alle Zlatan Ibrahimovic, han har gjort hvad man forventede af ham nemlig og scorer mål på samle bånd med hele 30 af slagsen i 40 kampe.
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #25:
08 Maj 2013, 09:56 »
Samir Handanovic
Raphael Varane - Dante - David Luiz
Thomas Müller - Yaya Toure - Andrea Pirlo - Gareth Bale
Lionel Messi - Luis Suarez - Cristiano Ronaldo
Sikker All Stars XI i en 3-4-3 formation.
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #26:
08 Maj 2013, 10:00 »
Så giver jeg også mit bud på et hold.
Thibaut Courtois
Dante - Thiago Silva - Mats Hummels
Javi Martinez
Bastian Schweinsteiger - Frank Lampard
Gareth Bale - Lionel Messi - Cristiano Ronaldo
Edison Cavani
Jeg har desværre ikke tid til at sidde og skrive om alle spillere og hvorfor de er valgt, men jeg uddyber det gerne skulle det have interesse.
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #27:
08 Maj 2013, 11:41 »
Udemærkede bud i kommer med. Nastasic har været god, men om han har været så god, er jeg lidt i tvivl om... Derudover finder jeg det lidt useriøst ikke at nævne Suarez som bobler - selv uden mine Liverpoolbriller. Og Frank Lampard får du svært ved at forsvare, Quixotry.
«
Seneste Redigering: 08 Maj 2013, 11:43 af Sir Jeppe
»
Batigol
Manager
«
Svar #28:
08 Maj 2013, 12:01 »
At smide Raphaël Varane på årets hold, synes jeg måske også er at tage munden lidt for fuld. Bevares, han er givetvis det største talent på sin position, men at han skule have været blandt de tre bedste centerbacks i løbet af sæsonen, synes jeg godt nok ikke. Især fordi han nærmest kun spillede Champions League i efteråret, og kun har optrådt i 13 ligakampe i løbet af sæsonen. Frank Lampard har jeg personligt også svært ved at se argumentationen for.
Zone 43
Manager
«
Svar #29:
11 Maj 2013, 23:07 »
Well, jeg vil da give mit besyv med på et sæsonens hold. Mit hold vil være være meget Bundesliga præget, da det primært er den liga jeg har fulgt gennem sæsonen, med Premier League og Primera Division (læs: Real) som det sekundære. Det antal kampe jeg har set med italienske og franske hold i sæsonen (liga + CL) kan tælles på to hænder i bedste fald, så jeg har undladt at vælge nogen derfra. Så er i advaret.
Manuel Neuer
Daniel Carvajal - Dante - Mats Hummels - Phillip Lahm
Bastian Schweinsteiger - Javi Martinez
Franck Ribery - Thomas Müller - Cristiano Ronaldo
Lionel Messi
Mine kandidater
Manuel Neuer
, David de Gea, Oliver Baumann.
Daniel Carvajal
, Lukasz Piszczek, Pablo Zabaleta.
Dante, Mats Hummels
, Sergio Ramos, Winston Reid.
Phillip Lahm
, David Alaba.
Bastian Schweinsteiger, Javi Martinez
, Ilkay Gündogan, Michael Carrick, Mohamed Diamé.
Franck Ribery
, Marco Reus.
Thomas Müller
, Mesut Özil, Max Kruse.
Cristiano Ronaldo
, Juan Mata.
Lionel Messi
, Robin van Persie, Luis Suarez, Robert Lewandowski.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »