home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Mission overlevelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Mission overlevelse  (Læst 13907 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #15: 06 Maj 2013, 11:45 »

Hvorfor har AaB-spillerne amatørkontrakter? Kan se

Der er noget helt galt med det spil. Vandt første kamp over SE, og ligger dermed stadig sidst, men fik derefter 13,93 mil for at ligge nummer 4 i superligaens anden periode.

Er der forskel på det i topic og det Risom linker til? For det Risom linker til er rimelig fucked.
Det er en bug at den sætter fra nul igen når præmiepengene er uddelt og derved uddeler det beløb du ville have fået hvis ligaen var startet forfra. Uddelingen af præmiepenge er så ramlet sammen med lige nøjagtigt spilstart. Ganske uheldigt.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2013, 15:18 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #16: 06 Maj 2013, 12:16 »

hvordan ses der på at være hurtigt ude med riven og forhandle spillerne ned i løn og så prøve/måske nå at hente 1-2 frie spillere inden registrerings vinduet lukker?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #17: 06 Maj 2013, 13:16 »

hvordan ses der på at være hurtigt ude med riven og forhandle spillerne ned i løn og så prøve/måske nå at hente 1-2 frie spillere inden registrerings vinduet lukker?
I min optik burde der være samme vilkår for alle. Derved burde man ikke måtte skille sig af med eller købe spillere, for at gøre challengen nemmere.
Logged

welbz is dat guy

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #18: 06 Maj 2013, 13:50 »

Efter et par test, ligner det ikke at de spillere som vil kunne gøre en forskel (navnligt Olexandr Rybka), kan "nå" at være i klubben før den 11-13. og vinduet lukker den 9. Så med mindre man vil hente dem til den nye sæson, så ligner det at indkøb er uden for vores rækkevidde...

Edit: Jeg for så vidt også enig med dig i at alle skal være lige godt stillet...
Dog kan jeg ikke se et problem i at man skiller sig af med spillere? Navnligt hvis man planlægger at spille videre på savet efterfølgende, også der vil det måske være en idé at hente nogle spillere som er gratis her og nu, og lade dem vente på den nye sæson, en herre som Rybka kan eksempelvis hentes ind til en ugeløn på 12-16k, hvilket er yderst billigt for en klasse målmand.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2013, 13:53 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #19: 06 Maj 2013, 14:50 »

Jeg begynder challengen nu!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #20: 06 Maj 2013, 16:03 »

Jeg havde ikke lige overvejet den med frie transfers, men det er naturligvis ikke lovligt at hente spillere til klubben inden challengen er afsluttet. At afskedige spillere vil jeg sige, der ikke vil være smart at gøre (det bliver jo sværere så), men det vil jeg ikke sætte en regel op for i og med der heller ikke er transfervindue.

Ang. præmiepengene synes jeg det er ærgerligt, men det har ikke indflydelse på selve challengen, hvor det kun er resultaterne, der gælder. Jeg kan dog godt se, at det er træls, hvis man gerne vil spille videre bagefter.

AaB spillernes amatørkontrakter forstår jeg ikke helt, hvordan er sket. Hvis I ser flere må I gerne lige gøre opmærksom på det, så jeg kan se om der kan gøres noget ved det.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #21: 06 Maj 2013, 16:06 »

Jeg havde ikke lige overvejet den med frie transfers, men det er naturligvis ikke lovligt at hente spillere til klubben inden challengen er afsluttet. At afskedige spillere vil jeg sige, der ikke vil være smart at gøre (det bliver jo sværere så), men det vil jeg ikke sætte en regel op for i og med der heller ikke er transfervindue.

Ang. præmiepengene synes jeg det er ærgerligt, men det har ikke indflydelse på selve challengen, hvor det kun er resultaterne, der gælder. Jeg kan dog godt se, at det er træls, hvis man gerne vil spille videre bagefter.

AaB spillernes amatørkontrakter forstår jeg ikke helt, hvordan er sket. Hvis I ser flere må I gerne lige gøre opmærksom på det, så jeg kan se om der kan gøres noget ved det.
Der er også nogle af Brøndbys spillere der er på amatørkontrakt (Semou blandt andet, så vidt jeg husker). Har ikke tjekket andre hold, men jeg kunne forestille mig, at det også var tilfældet for dem.
Logged

welbz is dat guy

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #22: 06 Maj 2013, 16:11 »

Der er også nogle af Brøndbys spillere der er på amatørkontrakt (Semou blandt andet, så vidt jeg husker). Har ikke tjekket andre hold, men jeg kunne forestille mig, at det også var tilfældet for dem.

Okay, så må jeg lige få kigget på det! Hvis jeg finder en løsning, vil der nok være en ny fil klar i aften.

EDIT: Det betyder selvfølgelig ikke, at allerede påbegyndte spil er ugyldige. Det er bare for dem, der måske gerne vil spille videre bagefter.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2013, 16:18 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #23: 06 Maj 2013, 16:37 »

Jeg er med !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #24: 06 Maj 2013, 17:50 »

Nogle der har gennemført challegen?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #25: 06 Maj 2013, 23:30 »

Så har jeg lavet en lille opdatering på filen, som er brugbart, hvis man agter at spille videre bagefter challengens afslutning. Læs mere i første indlæg.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #26: 06 Maj 2013, 23:46 »

Så er der sikret overlevelse Brøndby, efter 12 fantastiske kampe: hvordan det er gået, kan i se i de to hyperlinks:

Ligastilling
Kampene

De har været flere bærende kræfter, men jeg vil fremhæve Quincy Antipas og Simon Makienok i Angrebet, der tilsammen har nættet 11 mål.
På midtbanen har Jens Stryger larsen med sine 13 assist, været skræmmende god, og det samme har Clarence Goodson i det centrale forsvar!

Mine 12 kampe førte til: 6 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag.  I disse kampe blev min målscore: 22 - 13!

Sjov challenge, og jeg kunne godt finde på at spille videre!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #27: 06 Maj 2013, 23:59 »

Nogle der har gennemført challegen?

jeps.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #28: 07 Maj 2013, 00:03 »

Jeg kan oplyse, at der ikke kommer nogen stilling før challengens afslutning, så man ikke kan se, hva man skal slå. Det er dog tilladt at poste SS i tråden, da ingen ved, hvilken placering det rækker til.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mission overlevelse
« Svar #29: 08 Maj 2013, 10:54 »

Fed challange, men stadigvæk svært at spille 6/12 kampe i træk. Men vil forsøge, ellers må jeg tage nogle screen shots, så du kan se man ikke snyder!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010