|
donthomas
|
|
Ja tror det heller ej men der er igen sat rekorder. Nt patch og nyt spil og disse rekorder er sat i Spanien  Flest mål scoret på en sæson i LA LigaFlest mål i en kamp i LA LigaFlest mål scoret af en spiller på en sæson i LA Liga.Flest oplæg i af en spiller i en sæson i LA LigaHøjst gennemsnits bedømmelse af en spiller på en sæson i LA Liga
En anden rekord fra Spanien. Flest røde kort i en kamp i LA Liga. 4stk. Nårh ja så kunne det være fedt hvis tråden snart blev opdatert. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Mest målrige Royal League kamp: Brann 4-6 FC København 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Donthomas: Hvordan skal vi kunne vide om du er Atletico?  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Donthomas: Hvordan skal vi kunne vide om du er Atletico?  hehe Så forlægger jeg da bare beviser   Sådan så kan der ikke være tvivl om at jeg er At. Madrid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Donthomas: Hvordan skal vi kunne vide om du er Atletico?  hehe hvis du kikker på billede nummer 2 står der hold-tale
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Nårh ja så kunne det være fedt hvis tråden snart blev opdatert.  Jeg ved det godt, sry! Der er bare så meget skole, juleræs osv .. + dette tager en del tid, så det er svært at overskue .. skal nok ske snart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Nårh ja så kunne det være fedt hvis tråden snart blev opdatert.  Jeg ved det godt, sry!
Der er bare så meget skole, juleræs osv .. + dette tager en del tid, så det er svært at overskue .. skal nok ske snart
Det går nok torK.. det er forståligt nok.. så venter vi bare lidt i nu og sender flere rekorder ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Jeg kommer snart med en ny rekord. Har indtil videre vundet 14 kampe i træk, med Palermo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Jeg kommer snart med en ny rekord. Har indtil videre vundet 14 kampe i træk, med Palermo  Har prøvet 36 kampe i træk med BIF.. 
|
|
|
|
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Er en average rating på 7.73 over 40 kampe rekord?? Gider ikk uploade billede hvis det ikke er 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Er en average rating på 7.73 over 40 kampe rekord?? Gider ikk uploade billede hvis det ikke er  Er det ikke. Har en med en gns rating på 8.93 for 55 kampe 
|
|
|
|
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Hvem er det?
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Hvem er det?
Johan Elmander, og han scorede 74 mål i de 55 kampe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
Johan Elmander, og han scorede 74 mål i de 55 kampe..
I fm07 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|