|
donthomas
|
|
det ser ud som om du har stadionbaggrunde ? hvor har du hentet dem?
der er en masse dejlig grafik herinde: http://www.sortitoutsi.net/Slå dig løs.. skal dog lige sige at siden godt kan være lidt sløv engang imellem så hav tåmodighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dingenoderjavs
|
|
det ved jeg godt den kan være. Har hentet en masse der. Dog har jeg ik fået øje på det endnu . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
VOLDELIGSTE udvisning... af hvem  ? ingen andre end ROONEY 
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
okay vidste jeg ikke.. men tror du ikke den kan gå for en record??? vil sgu gerne ha mit navn på den liste
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
okay vidste jeg ikke.. men tror du ikke den kan gå for en record??? vil sgu gerne ha mit navn på den liste
Det tror jeg bestemt den kan.. torK har sagt at stort set alt inden for FM07 kan komme med så vil tro den kan.. men jeg bestemmer ikke her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
jeg syntes den var ret vil da jeg så den... har i hvert fald ikke se den før
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
 Største sejr i danske 2. Division (Øst)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frazonn
|
|
 Hurtigste Hattrick.. SAS-Ligaen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
 Hurtigste Hattrick.. SAS-Ligaen Nice 
|
|
|
|
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Opdatere alt skidtet på søndag, hvis jeg husker det xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Ellers skal vi nok hjælpe dig med at huske det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
You better 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Jeg hader alle de røde kort man pludselig får!!! er pisse irreterende! Fik 3 i sidste kamp, og kampen før den var der kun 2 der fik røde kort, nej hvor er jeg sur!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
Mit reservehold som vandt over Djurgården i Royal League. Hvad synes i om resultatet, og hvad om mit reservehold for den sags skyld. Der er IKKE et førstevalg med i starting 11, dog er der 4 med på bænken. og så er 10-0 jo se'følig en rekord   
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Dec 2006, 21:24 af fjedder »
|
|
|
|
|
|