|
-KNM-
|
|
Kan vi ikke få et ss af Gago. Vil gerne vide hvor god han kan blive, da jeg flere gange har været ved at hente ham til Inter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Fernando Gago hentet i Valencia for 980 mio. Håber han er det værd  I får også lige et SS af Gago   Her er der et SS af Gago  Vil lige tilføje til -KNM- at du rolig kan købe ham.. han er helt igennem en super spiller.. han er over hele banen og han kan løbe solen sort som man siger.. Så køb du ham bare 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Nov 2006, 18:03 af donthomas »
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Du får da lavet nogen rekorder Donthomas?  Hvornår bliver listen opdateret? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Du får da lavet nogen rekorder Donthomas?  Hvornår bliver listen opdateret?  Det gør jeg nemlig.. Der kom lige pludslig en masse da jeg skiftede fra United til Milan.. en luft forandring var lige det der skulle til  Yes hvornår bliver tråden opdatert igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hejle
|
|
He he, Tænkte at man lige måtte smide nogle rekorder på nu hvor man ik har flest rekorder, eller ihvertfald skal dele den med andre.. Er Trods alt ene barn, så det er jeg jo ik lige vant til.. Men her kommer det hurtigste hattrick i spanien... 
|
|
|
|
|
|
played since 1996.. Manager rules
|
|
|
|
|
hejle
|
|
det brøndby kunne bruge... hehe Der er vist et par rekorder i den her.. Der er vist hurtigste hattrick i royal league, og det er lige så hurtigt som det hurtigste der er scoret i alt. flest mål af samme spiller leandro lima nemlig 10.. Styre max i den danske liga.. og største sejr i dk såvel.. Måske flere, kan bare ik lige danne et overblik. 
|
|
|
|
|
|
played since 1996.. Manager rules
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Så er forsiden opdateret med alle recorderne.. Jeg giver lige lidt eksempler på flere recorder der kan komme hvis folk har lyst Flest assist i samme kamp Flest assist efter en sæson Flest mål efter en sæson Flest cleansheets efter en sæson Flest gennemsnitstilskuer e efter en sæson Flest tjente penge efter en sæson Flest tjente penge på en kamp Flest point ned til anden pladsen i ligaen efter en sæson Bedste målscorer i ligaen Bedste gennemsnit for en spiller osv osv osv osv osv osv osv osv osv ... Der er rigtig mange og selvom de ikke lige står på listen, så fyr dem da ind  !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Flest mål efter en sæson Flest cleansheets efter en sæson
Er de for spillere eller for hele klubben?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Nov 2006, 22:58 af Rumball »
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Så er forsiden opdateret med alle recorderne.. Jeg giver lige lidt eksempler på flere recorder der kan komme hvis folk har lyst Flest assist i samme kamp Flest assist efter en sæson Flest mål efter en sæson Flest cleansheets efter en sæson Flest gennemsnitstilskuer e efter en sæson Flest tjente penge efter en sæson Flest tjente penge på en kamp Flest point ned til anden pladsen i ligaen efter en sæson Bedste målscorer i ligaen Bedste gennemsnit for en spiller osv osv osv osv osv osv osv osv osv ... Der er rigtig mange og selvom de ikke lige står på listen, så fyr dem da ind  !! Jamen sådan et oplæg kan man jo ikke se bort fra.. så her er et par rekorder: Flest gennemsnitstilskuer e efter en sæson for en klub Størts antal tilskure til en kamp Flest tjente penge på en kamp
Rekord for flest point på en sæson og for point ned til nr2. Plus bedste målscore dirfference (Stave) Grunden til at United ikke står med gult er at jeg er skiftet til AC Milan men hvis det er kan jeg godt frem skaffe en SS hvor United står med gult hvis folk har svært ved at tro på at det er mig som står bag disse rekorder 
Ja vi forsætter. Flest mål i PL. Højstegennemsnit i PL. Flest gange Banens bedste i PL. Højste tilskure gennemsnit i PL. Plus flest tilskuer til en PL kamp. Også lige for kamp med flest mål i PL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Er de for spillere eller for hele klubben?
Begge dele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Jamen sådan et oplæg kan man jo ikke se bort fra.. så her er et par rekorder: Flest gennemsnitstilskuer e efter en sæson for en klub Størts antal tilskure til en kamp Flest tjente penge på en kamp
Rekord for flest point på en sæson og for point ned til nr2. Plus bedste målscore dirfference (Stave) Grunden til at United ikke står med gult er at jeg er skiftet til AC Milan men hvis det er kan jeg godt frem skaffe en SS hvor United står med gult hvis folk har svært ved at tro på at det er mig som står bag disse rekorder 
Ja vi forsætter. Flest mål i PL. Højstegennemsnit i PL. Flest gange Banens bedste i PL. Højste tilskure gennemsnit i PL. Plus flest tilskuer til en PL kamp. Også lige for kamp med flest mål i PL Jeg smider dem på når lidt flere har smidt ind, du skal bare lige have lidt ros på den måde du gjort det, fordi det er har virkelig gjort det lettere for mig - TAK! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rumball
|
|
Begge dele  Ok, så får jeg lige et par SS 
|
|
|
|
|
|
Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!
GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
det brøndby kunne bruge... hehe Der er vist et par rekorder i den her.. Der er vist hurtigste hattrick i royal league, og det er lige så hurtigt som det hurtigste der er scoret i alt. flest mål af samme spiller leandro lima nemlig 10.. Styre max i den danske liga.. og største sejr i dk såvel.. Måske flere, kan bare ik lige danne et overblik.  Lima skulle vel ikke være med i kampen om at blive topscore i ligaen efter den kamp? 
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|