|
Badefar
|
|
 Største sejr i serie b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
spiller med Aarhus Fremad
1. sæson - nedrykning fra Viasat Sport Divisionen 2. sæson - 4. plads i 2. division Vest. 3. sæson - Vinder af 2. division Vest 4. sæson - 6. plads i Viasat Sport Divisionen
og nu er det at det bliver sjovt... Er lige blevet tilbud jobbet som Danmarks landstræner...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
spiller med Aarhus Fremad
1. sæson - nedrykning fra Viasat Sport Divisionen 2. sæson - 4. plads i 2. division Vest. 3. sæson - Vinder af 2. division Vest 4. sæson - 6. plads i Viasat Sport Divisionen
og nu er det at det bliver sjovt... Er lige blevet tilbud jobbet som Danmarks landstræner...
HAHA 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
HAHA  jeg ved ikke rigtig om jeg vil have det... synes altid det går dårligt for klubben når jeg er landstræner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Ved ikke om den her holder meeen..  Største ydmygelse af Igor Akinfeev 
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Største ydmygelse af Igor Akinfeev  Hovsa.. du har vist brugt et forkert link...
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
 Flest kampe uden nederlag med et dansk hold
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 19:34 af Don AA »
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Flest kampe med rent bur med et engelsk hold:  Plus en rekord på flest scoret mål i en CL kamp: Sergio Aguero 4 kasser i kampen mod Porto i CL. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Hovsa.. du har vist brugt et forkert link...
det kan der være noget om ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Hurtigste scoring i en kamp mellem 2 af giganterne i EPL Man. Utd. Vs Scouserne (Liverpool FC.) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Flest gule kort i samme kamp:  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
bliver den her tråd snart updateret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karla
|
|
Udvisning i DK - Superligaen Viborg-Brøndby - Luizao 3.min  Edit:Kan ikke få det til at virke. Nogen, der kan hjælpe?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Nov 2006, 20:26 af Karla »
|
|
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
Flest gule kort i samme kamp:  Kerm er det bare mig eller virker det til at holdene er byttet rundt
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
er det bare mig eller virker det til at holdene er byttet rundt
Næh, det er bare den måde jeg vil have det på. Højdepunkter osv. bliver vidst til venstre i billedet, også er mit holds stats til højre, uanset hjemme- eller udebane..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|