home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Andrellepind
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Andrellepind  (Læst 1275 gange)
Andrellepind
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Andrellepind
« : 01 Maj 2013, 23:54 »

Hej hej!

Jeg giver FM en chance, har prøvet 2 eller 3 versioner, men ellers skal vi altså ca. 12 år tilbage før vi finder et manager spil der virkelig fangede mig. CM 01/02 er og bliver det bedste managerspil i min optik (Sorry FM-freaks)  Wink

Er en ivrig serie 4 spiller i det midtjydske.

Kan se på FM13 at jeg er nødt til at nørde den her side pænt meget for at få udbytte af hele spillet, er sikker på at jeg nok skal lære noget nyt bare ved at stå på sidelinjen og følge med i hvad der bliver skrevet på diverse tråde.

- Andrellepind
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Andrellepind
« Svar #1: 02 Maj 2013, 10:19 »

Hej hej!

Jeg giver FM en chance, har prøvet 2 eller 3 versioner, men ellers skal vi altså ca. 12 år tilbage før vi finder et manager spil der virkelig fangede mig. CM 01/02 er og bliver det bedste managerspil i min optik (Sorry FM-freaks)  Wink

Er en ivrig serie 4 spiller i det midtjydske.

Kan se på FM13 at jeg er nødt til at nørde den her side pænt meget for at få udbytte af hele spillet, er sikker på at jeg nok skal lære noget nyt bare ved at stå på sidelinjen og følge med i hvad der bliver skrevet på diverse tråde.

- Andrellepind

Jamen velkommen til Andrellepind... hehe

Tror nu ikke at særligt mange herinde bliver sure...
Tror at mange er enige i at CM 01/02 er det bedste af dem alle
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Andrellepind
« Svar #2: 02 Maj 2013, 10:43 »

Tror at mange er enige i at CM 01/02 er det bedste af dem alle

Word.

Velkommen til.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Andrellepind
« Svar #3: 02 Maj 2013, 10:45 »

Velkommen til FmFreaks! Du skal nu ikke være bange for at fornærme nogen. FmFreaks startede oprindeligt som CmFreaks, før det famøse brud mellem SI og SEGA. Som så mange andre fornuftige mennesker, var vi klar over at SI stod bag spilmotoren, og derfor var det logiske at skifte CM-serien ud med FM-serien, mens SEGA fortsatte CM-serien. Så vi har nu (dem der er gamle nok til det Wink) alle været med i den gode CM-alder, hvor 01/02 af mange betegnes som den bedste, selvom jeg nu selv har et svagt punkt til CM2 og CM97/98DK, da de havde kommentatorlyd til kampene Wink

At FM13 så er det du har valgt at vende tilbage til FM med, kan jeg kun beklage. Det er i min optik en af de værste udgaver af FM nogensinde, og vi skal nok helt tilbage til FM08 for at finde en version af FM som man virkelig nød. Og ja, mit had til FM13 stammer udelukkende i at jeg hele tiden taber Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Andrellepind
« Svar #4: 02 Maj 2013, 13:10 »

Velkommen til Andrellepind, nu har jeg kun været med i FM serien, så kan hverken sige at det ene eller det andet er bedst Peace

Men synes nu 13'eren virker meget godt, mens der er mange der har et had til spillet (udelukkende fordi de taber), men sådan er det også i den virkelige verden, alle kan ikke vinde hver kamp Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Andrellepind
« Svar #5: 25 Maj 2013, 01:33 »

Yoooo..

Hvad er din livret?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010