home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby  (Læst 13857 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #45: 17 Maj 2013, 17:50 »

Spændene transfers! synes det er fedt du har vendt blikket mod bif for at erhverve spillere. Samtidige er købet af flamini og rigtig spændene! Han skal nok blive god for dig!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #46: 17 Maj 2013, 19:44 »

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #47: 17 Maj 2013, 23:33 »

 


Taktisk og spillermaterialet


Med transferne overstået, og taktikken på plads er det blevet tid til en lille gennemgang af truppen.

Målmand


Forsvar


Midbane


Angriber



Hansen vil i sin første sæson med Lorient, spille en offensiv 4-2-2-2 der gerne skulle give en masse chancer. Derimod håber Hansen at forsvaret kan stå styrken, så de kan vinde nogen kampe.

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #48: 18 Maj 2013, 02:43 »

Er netop blevet tilbudt nyt job i en anden klub, mit problem er så at jeg normalt spiller efter at jeg skal tage disse jobs, for at holde spillet kørene. Så mit problem er om jeg skal tage det..

Der er oprettet en afstemning omkring det, så kom med jeres mening. Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #49: 19 Maj 2013, 01:50 »



Efterår i Ligue 1


Hansen skulle for første gang til kamp i det franske. Lorient vandt de første fire kampe, mod blandet andet Paris SG. Derefter kunne Hansen se sit Lorient hold få to sejr i de sidste femten kampe. Hansen har fundet ud af at holdet skal have en mere defensiv tilgang til kampene i ligaen, hvis de skal have point med fra kampene.   



 

Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #50: 19 Maj 2013, 11:25 »

Ser godt ud Anders, ligner jo allerede at du har sikret dig overlevelse, synes ikk du skal skifte hold endnu, du har ikk engang været i Lorient i en sæson endnu
Logged

Tidligere: Baloo38

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #51: 19 Maj 2013, 11:30 »

Fuck man føler sig vigtig, når man gør resultatet i afstemningen til 8-7!
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #52: 20 Maj 2013, 19:46 »



Transfer


<- Salg:
Ingen
 


Efter efteråret var slut i Ligue 1, kunne Hansen se på holdets form at der skulle nogen indkøb til for at overleve i ligaen.

Første indkøb blev Wellington Paulista fra Cruzeiro for 2.1 mil. en angriber, der forhåbentlig kan slå til med sin erfaring.

Sidste indkøb var Amos Okechukwu fra Molde for 2.75 mil. han skal gå ind i midterforsvaret for at styrke holdet.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #53: 21 Maj 2013, 17:19 »



De franske pokalturneringer


I år skulle Hansen for første gang ud i de franske pokalturneringer, først i Liga cuppen hvor det blev til et nederlag til Bastia efter en ellers god spillet kamp. I den franske pokalturnering blev Feytiat og Marseille slået ud efter et par gode kampe, mens det var Mets fra den 3. bedste række der skulle slå Lorient ud med 1-3. Det var der med endestationen for Lorients tur i pokalerne.



« Seneste Redigering: 23 Maj 2013, 17:10 af Fynbo » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #54: 22 Maj 2013, 17:03 »



Forår i Ligue 1


Vinteren er slut og Hansens indkøb skulle til at vise deres værd, for klubben. Hansen valgte dog hurtigt at finde en ny taktik til holdet, da den offensive del var for ringe, derfor valgte han at gå over i en 4-1-2-3-1 hvor mere at spillet skulle gå op igennem den centrale midtbane, og med den defensive midtbane skulle give noget mere stabilitet til forsvaret. Men på trods af det, var det først i de sidste par kampe at det begynde at virke rigtigt for Hansens hold, og de begynde og vinde et par kampe igen. Det gjorde så også at Lorient kunne redde sig en sæson mere i den bedste række i Frankrig.   



 

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #55: 29 Maj 2013, 22:44 »



Transfer


<- Salg:
- Tristan Do, 1.2 mil.
- Gaël Givet, Fri
- Alain Traoré, Fri
- Hassan Abderrahmane, Fri
- Paul Ntolla, Fri
- Pythoclés Bazolo, Fri
- Hamadou Karamoko, Fri
- Glenn Le Gall, Fri
- Titouan Gourlay, Fri
- Lamine Gassama, Fri
- Alexandre Simon, Fri
- Killian Martin, Leje
- Cheick Doukouré, 12 mil.
- Romain Gall, Leje
- Valentin Lavigne, Leje
- Korantin Hénaff, Leje
- Alexandre Lavenant, Leje


Her op til den nye sæson, skulle der endnu engang ryddes lidt mere op i klubben. To spiller blev solgt, da Hansen ikke så dem som gode nok til første holdet. Fem spiller blev lejet ud, for at de kunne få noget kamptræning på et førstehold, mens ti spiller fik en fri transfer.

Af indkøb blev der købt Ricardo fra Guimaräes samt Riad Nouri fra Havre AC, de skal begge kæmpe for at til spille sig en plads som højre kant.

Vincente Iborra er kommet til på en fri transfer, han skal efter planen gå ind på den centrale midtbane, efter at Monteros leje aftale udløb, da der ikke var mulighed for at forlænge.

Angrebet er blevet forstærket med Rodrigo Mora, der kommer på en fri transfer. Han har tidligere spillet for Benfica og Lyon, så Hansen håber at han har fundet den helt store målscorer.

Til forsvaret er kun Mauricio Romero hentet til fra River Plate for 5 mil. Han har med sine 32 år, en rutine der gerne skulle bringe noget mere ro nede i forsvaret.

Hansens talentspejder har også fundet et par talenter, hvor Hansen har valgt at hente to spiller ind for samlet beløb på 1.3 mil.

På dagens sidste transfer dag, kunne holdet se sig forstærket med målmanden Fernando Henrique fra Säo Paulo for små 9.5 mil.
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvor skal vi hen, Lorient? Tidligere Brøndby
« Svar #56: 02 Jun 2013, 17:12 »

Jeg vil gerne knytte et par kommentar til bloggen.  Smiley

Personligt kunne jeg godt tænke mig at der kom lidt mere kød på dine updates. Forstået på den måde, at det eneste som jeg umiddelbart synes at du beskæftiger dig med er dine transfers - alt hvad sker igennem sæsonen er du relativt hurtigt over synes jeg.
Derudover kunne jeg godt tænke mig at du havde en oversigt med over dine tilgange til klubben, som det er tilfældet med din afgange i transfers.

Ellers skal du have ros for at gå imod strømmen og tage en klub som Lorient - respekt! Det gør det bare mere spændende.  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010