home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224480 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #465: 14 Maj 2011, 12:55 »

Det har det sjovt nok i mange tilfælde. En serie der gør sig selv dummere ved hjælp af dåselatter, er typisk sjældent sjov.

Bullcrap, og elendig argumentation. Gør sig selv dummere? Hvad er det for noget ævl?
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #466: 14 Maj 2011, 12:57 »

Bullcrap, og elendig argumentation. Gør sig selv dummere? Hvad er det for noget ævl?

Nævn den for dig sjoveste serie...
Gør sig selv dummere, er et almindelig kendt udtryk, aldrig hørt om det?
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #467: 14 Maj 2011, 12:57 »

Men aldrig den sjoveste...

Det er i hvert fald op til dig at bestemme...
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #468: 14 Maj 2011, 12:59 »

Til gengæld er Big Bang Theory nok den sjoveste serie siden Kongen af Queens, og det kan derfor varmt anbefales at gå i krig med den!

I second that!

Jim Parsons skuespil er intet mindre end fantastisk! Han er så overbevisende i hans fortolkning af Sheldon.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #469: 14 Maj 2011, 13:01 »

Nævn den for dig sjoveste serie...
Gør sig selv dummere, er et almindelig kendt udtryk, aldrig hørt om det?

De serier jeg finder sjovest, er ting som Seinfeld, That 70's Show, 2½ Men, Scrubs, og som nævnt Kongen af Queens og Big Bang Theory.

Nu var det jo ligesom ikke udtrykket generelt jeg undrede mig over, men dets validitet i dit argument. Jeg har meget svært ved at se hvordan en serie pr. definition bliver mindre sjov af at der er dåselatter i stedet for live audience.
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #470: 14 Maj 2011, 13:10 »

Det er i hvert fald op til dig at bestemme...

Tak. Jeg var ellers lige ved at lave en disclaimer på vegne af dåselatter serier.

De serier jeg finder sjovest, er ting som Seinfeld, That 70's Show, 2½ Men, Scrubs, og som nævnt Kongen af Queens og Big Bang Theory.

Nu var det jo ligesom ikke udtrykket generelt jeg undrede mig over, men dets validitet i dit argument. Jeg har meget svært ved at se hvordan en serie pr. definition bliver mindre sjov af at der er dåselatter i stedet for live audience.

It's all good...

Jeg har nu aldrig sat det over for live audience, så den må selv rode med. Jeg mener blot at man fordummer en seer  og tv showet ved at putte dåselatter på. Personligt har jeg fået ødelagt mange grin ved at der har været dåselatter på 1½ - 3 sek. før en eminent punchline. Smid et afsnit 2½ men på og se hvor meget af tiden der går med dåselatter, det er at fordumme en serie i mine øjne.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #471: 14 Maj 2011, 13:12 »

Goon, nu behøver der jo så ikke være audience overhovedet Smiley

The Office (UK) er for mig den bedste serie nogensinde lavet, men derfor er det stadig noget sludder, at dåselatter skulle serierne det mindre sjove, for det er ikke tilfældet.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2011, 14:44 af Njaourinho » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #472: 14 Maj 2011, 13:14 »

Jeg har nu aldrig sat det over for live audience, så den må selv rode med. Jeg mener blot at man fordummer en seer  og tv showet ved at putte dåselatter på. Personligt har jeg fået ødelagt mange grin ved at der har været dåselatter på 1½ - 3 sek. før en eminent punchline. Smid et afsnit 2½ men på og se hvor meget af tiden der går med dåselatter, det er at fordumme en serie i mine øjne.

OK, så i stedet for ingenting, eller hvad du havde tænkt dig. Jeg har nu heller aldrig lagt mærke til at der skulle være dåselatter før nogen punchlines. Men fint at du nu skriver personligt, for i dine tidligere indlæg gav du ellers udtryk for at det var et indiskutabelt faktum. I mine øjne vil en punchlines "sjovhed" nu sjovt nok være nøjagtig den samme, om der er dåselatter, publikum eller ingenting. Sjovt nok fordi replikken er den samme.
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #473: 14 Maj 2011, 13:57 »

Men fint at du nu skriver personligt, for i dine tidligere indlæg gav du ellers udtryk for at det var et indiskutabelt faktum.

 I mine øjne vil en punchlines "sjovhed" nu sjovt nok være nøjagtig den samme, om der er dåselatter, publikum eller ingenting. Sjovt nok fordi replikken er den samme.

Det er det også... I min verden.
Og så er vi tilbage til at en serie bliver gjort dummere, netop fordi de udpensler hvor man burde grine henne.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #474: 14 Maj 2011, 14:23 »

Yessir, hvad er din yndlingsserie?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #475: 14 Maj 2011, 14:43 »

Yessir, hvad er din yndlingsserie?

Comedy?
Arrested Development, Always Sunny, The Office

All time?
LOST, OZ, The West Wing
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #476: 14 Maj 2011, 14:45 »

Jeg har forsøgt at se et par afsnit af How I Met Your Mother, men det har bare overhovedet ikke fanget mig, så det blev hurtigt droppet igen. Til gengæld er Big Bang Theory nok den sjoveste serie siden Kongen af Queens, og det kan derfor varmt anbefales at gå i krig med den!

Så burde du starte fra første episode af HIMYM, det er fantastisk.. Tror bare du er for stædig til at ville se det sjove i det.. Tunge
Jeg har i øvrigt ikke set Big Bang Theory, det må blive det næste efter BL (selvom jeg dog har lidt igen, med 3 sæsoner a ca. 24 episoder a 41 minutter)
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #477: 14 Maj 2011, 14:55 »

En serie med dåselatter kan aldrig blive den sjoveste serie = fakta!

Jeg har nu aldrig sat det over for live audience, så den må selv rode med. Jeg mener blot at man fordummer en seer  og tv showet ved at putte dåselatter på. Personligt har jeg fået ødelagt mange grin ved at der har været dåselatter på 1½ - 3 sek. før en eminent punchline. Smid et afsnit 2½ men på og se hvor meget af tiden der går med dåselatter, det er at fordumme en serie i mine øjne.

Jeg er rigtig glad for du selv fremhævede det var din egen subjektive holdning - og dermed ikke et faktum. Noget hænger ikke sammen.
Logged

Vuelve la ilusión

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #478: 14 Maj 2011, 15:10 »

Jeg er rigtig glad for du selv fremhævede det var din egen subjektive holdning - og dermed ikke et faktum. Noget hænger ikke sammen.

Det er ikke forbudt at tænke selv...
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #479: 14 Maj 2011, 15:28 »

Så burde du starte fra første episode af HIMYM, det er fantastisk.. Tror bare du er for stædig til at ville se det sjove i det.. Tunge
Jeg har i øvrigt ikke set Big Bang Theory, det må blive det næste efter BL (selvom jeg dog har lidt igen, med 3 sæsoner a ca. 24 episoder a 41 minutter)

Ved ikke om jeg er for stædig, men hvis en serie ikke fanger mig efter et par afsnit, så er det i hvert fald sjældent jeg gider se mere af det. Men ja, man skulle sikkert have set det fra starten Smiley

Big Bang Theory er klasse, på trods af den fordummende dåselatter.
Logged



Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010