home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 839 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224433 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #450: 05 Maj 2011, 21:18 »

Hvor sendte de sæson 1?

Er netop gået i gang med at gense sæson 1, må indrømme at jeg er blevet utroligt glad for serien, dejligt manuskript med en god del humor uden punchlines og karakterer der er karikerede uden at det kammer over.

Zulu. Og mon ikke den kommer som Zulu boks (en hel søndag med serien på sendefladen)
Og ja det er en herlig feel good serie, man kan sidde og koble af til, og få et par grin over.

Apropos zulu boks, så viser de på søndag den fremragende serie, "Sons Of Anarchy" Must see til alle der ikke har set den!
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #451: 06 Maj 2011, 07:07 »

Korrekt, for nogen uger siden der sendte Zulu alle afsnit i sæson 1 på en søndag, så jeg fik optaget alle afsnit.
Hvert afsnit er også kun 20-25min, det er lækkert, i stedet for 50min.

Men så vil jeg da krydse fingre for at Zulu også sender alle afsnit i sæson 2 på et tidspunkt.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #452: 06 Maj 2011, 11:11 »

Jeg er begyndt at se helt vildt meget How I Met Your Mother!!! Det er så god underholdning. Og jeg er endnu ikke blevet træt af det efter at have set omkring 5 afsnit om dagen, er så glad for at jeg har lang vej endnu. Er lige gået i gang med 3. sæson. Det kan helt klart anbefales. Wink
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #453: 13 Maj 2011, 19:58 »

tror i at Ashton Kutcher kan klare Charlie Sheen's rolle som Charlie i Two and a half men?
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #454: 13 Maj 2011, 20:07 »

tror i at Ashton Kutcher kan klare Charlie Sheen's rolle som Charlie i Two and a half men?
Nej, kan ikke umiddelbart se det rigtige i denne beslutning. De burde stoppet serien nu istedet.
For det første har man vendt sig til karakteren med Sheen igennem alle disse sæsoner, og det at skifte ham ud virker fuldstændig ondsvagt.

For det andet, så er der en hvis aldersforskel imellem Kutcher og Sheen. Tror Sheen er 45 og Kutcher 33.
Det vil ikke give meget mening i forhold til det der er sket igennem forløbet i serien.

Jeg skal hvertfald ikke se mere two and half men.
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #455: 13 Maj 2011, 20:07 »

han skal ikke spille charlie sheen han skal spille en ny person i serien, som bliver skrevet ind imens at Charlie bliver skrevet ud. Men nej ingen kan erstatte Charlie
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #456: 13 Maj 2011, 20:11 »

han skal ikke spille charlie sheen han skal spille en ny person i serien, som bliver skrevet ind imens at Charlie bliver skrevet ud. Men nej ingen kan erstatte Charlie
Okay havde jeg ikke lige kendskab til. Men tror næppe det bliver det samme uden Charlie.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #457: 14 Maj 2011, 05:27 »

Two and a Half men bliver bare ikke det samme uden Charlie Sheen  <3
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #458: 14 Maj 2011, 10:40 »

Jeg er begyndt at se helt vildt meget How I Met Your Mother!!! Det er så god underholdning. Og jeg er endnu ikke blevet træt af det efter at have set omkring 5 afsnit om dagen, er så glad for at jeg har lang vej endnu. Er lige gået i gang med 3. sæson. Det kan helt klart anbefales. Wink

Ja, det er en fremragende serie, og heldigvis er den ikke stoppet endnu. 6. sæson er næsten færdig i USA, og humoren bliver ved med at være i top, og med samme koncept.

Jeg er tilgengæld i gang med at se alle 5 sæsoner af Boston Legal. Humoren og dialogerne er fantastiske i denne serie, og selvom jeg ikke just er Shatner fan, er hans karakter fremragende i denne serie. Hele vejen igennem sjov og samtidig intellektuel og spændende. Der vises i øvrigt også 2 afsnit på Zulu hver dag, men de er vist rimelig langt i serien, så hvis man vil følge med fra start, er det om at erhverve sig alle 5 sæsoner.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #459: 14 Maj 2011, 11:31 »

Jeg har forsøgt at se et par afsnit af How I Met Your Mother, men det har bare overhovedet ikke fanget mig, så det blev hurtigt droppet igen. Til gengæld er Big Bang Theory nok den sjoveste serie siden Kongen af Queens, og det kan derfor varmt anbefales at gå i krig med den!
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #460: 14 Maj 2011, 12:46 »

Jeg har forsøgt at se et par afsnit af How I Met Your Mother, men det har bare overhovedet ikke fanget mig, så det blev hurtigt droppet igen. Til gengæld er Big Bang Theory nok den sjoveste serie siden Kongen af Queens, og det kan derfor varmt anbefales at gå i krig med den!

En serie med dåselatter kan aldrig blive den sjoveste serie = fakta!
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #461: 14 Maj 2011, 12:47 »

En serie med dåselatter kan aldrig blive den sjoveste serie = fakta!

Øh OK. Det har jo også supermeget at gøre med om serien er sjov eller ej...
Logged



Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #462: 14 Maj 2011, 12:49 »

En serie med dåselatter kan aldrig blive den sjoveste serie = fakta!

Det var da det værste sludder.

Jeg kan også best lide når jeg skal opfatte pointerne, men Venner er eksempelvis  stadig en fantastisk serie. Koongen af Queens, Langt Fra Las Vegas...
« Seneste Redigering: 14 Maj 2011, 12:52 af Njaourinho » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #463: 14 Maj 2011, 12:50 »

Øh OK. Det har jo også supermeget at gøre med om serien er sjov eller ej...

Det har det sjovt nok i mange tilfælde. En serie der gør sig selv dummere ved hjælp af dåselatter, er typisk sjældent sjov.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #464: 14 Maj 2011, 12:52 »

Det var da det værste sludder.

Jeg kan også best lide når jeg skal opfatte pointerne, men Venner er eksempelvis  stadig en fantastisk serie

Men aldrig den sjoveste...
Logged


Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010