home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224416 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #405: 11 Jan 2011, 20:20 »

Begge sæsoner af The Office UK kan fås for 50 kroner pr. stk. hos dvdoo.dk. Hvis man ikke har set disse to geniale sæsoner, så er det bare med at komme igang. Den engelske udgave er endnu sjovere end den amerikanske, så hvis man kan lide den amerikanske udgave, vil man også kunne lide denne.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #406: 11 Jan 2011, 20:24 »

Jeg er begyndt at se Dexter igen!

Jeg havde ingen problemer med at få set de to første sæsoner, men da serien ramte 3. sæson begyndte den at blive kedelig. Så sidst serien i sommers, og er først nu begyndt at se den igen.

Det er en fed serie med den fedeste antihelt..

Kan anbefales herfra. 
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #407: 11 Jan 2011, 20:27 »

Glæd dig til sæson 4. Den er klasse. Sæson 5 er faktisk også udmærket. Men sæson 4 er fed.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #408: 11 Jan 2011, 20:28 »

Glæd dig til sæson 4. Den er klasse. Sæson 5 er faktisk også udmærket. Men sæson 4 er fed.


Nice. Thumbs Up

Blev færdig med sæson 3 i går, så håber jeg kan få taget hul på 4. sæson i aften. Smiley

Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #409: 11 Jan 2011, 20:29 »

God ide. Jeg glæder mig til sæson 6. Men den kommer vel nok først til Oktober i USA.. Skuffet Jeg vil prøve serien V, er der nogen der kender til den ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


søgaard
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #410: 12 Jan 2011, 13:48 »

Tv3 er allerede begyndt at køre reklamer for "The Event", selvom der nok går lidt tid før den kommer på dansk tv, da første sæson ikke engang er færdig i USA.

Men I kan roligt begynde at glæde jer! Jeg har set de hidtidige 10 afsnit og det er altså en kanon serie!
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #411: 12 Jan 2011, 22:03 »

Dexter er en super fed serie, er selv nået til sæson 5, har ikke set noget af den endnu. Ellers er jeg vel egentlig meget en serie mand, ser også Supernatural, Smallville, Heroes, Lost, Prison Break (stoppede i sæson 2, der løb den for meget på et sidespor), The Vampire Diaries og True Blood.

Synes sgu egentlig alle serierne er noget værd, da de har deres forskellige værdier og forskellig form for underholdning.

Ellers så jeg også Hawaii five-o som er på TV3, men eftersom mit TV signal gik kaput, så har jeg ikke set de sidste par afsnit..
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #412: 12 Jan 2011, 22:09 »

Tv3 er allerede begyndt at køre reklamer for "The Event", selvom der nok går lidt tid før den kommer på dansk tv, da første sæson ikke engang er færdig i USA.

Men I kan roligt begynde at glæde jer! Jeg har set de hidtidige 10 afsnit og det er altså en kanon serie!

Det lyder godt, så er det da den jeg skal se efter No Ordinary Family Peace
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #413: 28 Jan 2011, 00:30 »

Mange store serier er nævnt i tråden, men én vigtig er glemt. Det er nok ikke en serie, som de fleste ville tælle med i denne tråd, men det fortjener den!

En af seriens hovedpersoner er resultatet af en bizar parring mellem Sheldon Cooper og Barney Stinson. Han hedder Chad, ligner en på 18-19 men har rundet de 30 år.

Jeg taler naturligvis om Million Dollar Listings (Huse for millioner). Den kører for øjeblikket på Tv2 og er helt klart et kig værd.
Logged

Mercuna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #414: 28 Jan 2011, 00:41 »

Så er der efterhånden kun 4 dage til "The Event"... Glæder mig helt vildt! har allerede set de første par afsnit og det lover godt;)
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #415: 28 Jan 2011, 08:37 »

Mange store serier er nævnt i tråden, men én vigtig er glemt. Det er nok ikke en serie, som de fleste ville tælle med i denne tråd, men det fortjener den!

En af seriens hovedpersoner er resultatet af en bizar parring mellem Sheldon Cooper og Barney Stinson. Han hedder Chad, ligner en på 18-19 men har rundet de 30 år.

Jeg taler naturligvis om Million Dollar Listings (Huse for millioner). Den kører for øjeblikket på Tv2 og er helt klart et kig værd.

Nej nej nej!!  Grin
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #416: 28 Jan 2011, 18:53 »

Nu er jeg ret tosset med Langt fra Las Vegas! Thumbs Up

Så derfor vil jeg spørge om denne side mon ser sikker ud?

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Langt-Fra-Las-Vegas-Den-komplette-serie-12disc-10-aars-jubilaeumsboks_5700773305375
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #417: 28 Jan 2011, 18:57 »

hvis det er præcis sådan der URL adressen ser ud når man trykker på linket så er den ihf. ikke krypteret og derfor nok ikke 100% sikker
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #418: 28 Jan 2011, 18:58 »

hvis det er præcis sådan der URL adressen ser ud når man trykker på linket så er den ihf. ikke krypteret og derfor nok ikke 100% sikker

Nej fjolle Shockeret

Adressen er jo bare http://www.moviezoo.dk/ når du er på forsiden! Kys
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #419: 28 Jan 2011, 19:01 »

okay men hvis den er krypteret starter URL adressen altid med HTTPS istedet for HTTP
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010