|
Rooland
|
|
Friends Dengang i 70'erne Kongen af Queens The Simpsons 24 timer Langt fra Las Vegas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Friends Kongen af Queens Dengang i 70'erne (nogle gange) Langt fra Las Vegas Klovn The Simpson Og så er der en på Zulu jeg ikke kan huske navnet på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc
|
|
Kongen af Queens (: Helt Klart
|
|
|
|
|
|
Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!
Jesper han er gay allez allez allez (:
ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
Friends Kongen af Queens Dengang i 70'erne (nogle gange) Langt fra Las Vegas Klovn The Simpson Og så er der en på Zulu jeg ikke kan huske navnet på.
som sagt ud af min mund når ja så ser jeg osse House som faktisk er rimeligt fedt selv om det blir vist på den kvindekanal
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Friends Dengang i 70'erne Kongen af Queens The Simpsons 24 timer Langt fra Las Vegas  Helt, helt enig!!! Der er en serie der hedder Complete Savages den er alt for god!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Min top 5 er
1:Prison Break 2:Klovn 3:Langt Fra Las Vegas 4:Simpsons 5:CSI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Friends Langt fra Las Vegas Klovn Kongen af Queens
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Min top 5 er: Simpsons Simpsons Simpsons Simpsons Simpsons Ser ikke andre serier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ej hvorfor er der ingen andre end mig der ser Footballers Wives??  Det er ikke værd at se. Simpelt. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Ser self. meget fodbold - men af serier: Simpsons, Two and a half men & Kongen af Queens. Sådan noget spas, det er altid rart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Serier som jeg gerne ser: Simpsons Friends Kongen af Queens Two and a half men 24 timer Klovn Gordon Ramsey's køkkenmareidt(?) Joey 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 20:31 af Absalonsen »
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Serier som jeg gerne ser: Simpsons Friends Kongen af Queens Two and a half men 24 timer Klovn Gordon Ramsey's køkkenmareidt(?)  Ser de samme, undtagen .. Gordan & 24 timer ;b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Friends Klovn Kongen af Queens Dengang i 70'erne (nogle gange) Simpsons (nogle gange) Gordon Ramseys et eller andet.. (nogle gange)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Friends Klovn Kongen af Queens Dengang i 70'erne (nogle gange) Simpsons (nogle gange) Gordon Ramseys et eller andet.. (nogle gange)
det er lige mine og så Joey kan jeg også godt li´
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|