|
Gungner
Gæst
|
|
Hvad handler den om?  The Killing er den amerikanske version af "Forbrydelsen"...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boennelykke
|
|
Nogen gode komedie serier? Har set: How i met your Mother Modern Family The Big Bang Theory Men at Work Weeds Brooklyn 99 Scrubs BMS Mangler noget at se her i påskeferien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peroni21
|
|
Tag dig tid til at se Dexter. Den er så mega fed!
|
|
|
|
|
|
Månedens bruger: Februar 15' Månedens tråd: Februar 15'
Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t. Nuværende blog: Ingen aktive p.t.
|
|
|
|
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
|
|
Nogen gode komedie serier? Har set: How i met your Mother Modern Family The Big Bang Theory Men at Work Weeds Brooklyn 99 Scrubs BMS Mangler noget at se her i påskeferien two guys, a girl and a pizza place eventuelt IMDBEllers så Friends IMDBMåske The Fresh Prince of Bel-Air IMDBganske underholdende serier alle 3 
|
|
|
|
|
|
I've always been crazy and the trouble that it's put me through, I've been busted for things that I did, and I didn't do, I can't say I'm proud of all of the things that I've done, But I can say I've never intentionally hurt anyone!
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Panter Tanter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Parks and recreation arrested development unbreakable kimmy Schmidt community
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Nogen gode komedie serier? Har set: How i met your Mother Modern Family The Big Bang Theory Men at Work Weeds Brooklyn 99 Scrubs BMS Mangler noget at se her i påskeferien Baseret på de serier du har set, så tror jeg du vil synes om: Community, Its ALways Sunny in Philadelphia, New girl, Family Guy, 30 rock, Malcolm in the middle, The League. Og lidt som et outsider, så vil jeg anbefale Californication. God ferie.
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Nogen gode komedie serier? Har set: How i met your Mother Modern Family The Big Bang Theory Men at Work Weeds Brooklyn 99 Scrubs BMS Mangler noget at se her i påskeferien Workaholics Silicon Valley
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
|
Bradley Beal
Gæst
|
|
Flash var igen ret amazing - "I'M YOUR FATHER". Amazing.
Arrow blev ret godt i den her uge. Virkelig intenst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Flash holder! Hvem kunne have vidst at Mark Hammil faktisk var en god skuespiller? Hans scener i fængslet blev efter sigende filmet lige efter han havde optaget episode VII, så mon ikke det var hans Luke hår han havde der?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Uhh har hverken set Flash eller Arrow denne uge. Må ses i morgen.
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
|
|
|
|
|
Peroni21
|
|
Det ser faktisk... spændende ud 
|
|
|
|
|
|
Månedens bruger: Februar 15' Månedens tråd: Februar 15'
Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t. Nuværende blog: Ingen aktive p.t.
|
|
|
|
Bünne
Lilleputspiller
|
|
Whew! Et afsnit af Vikings. Først var jeg: "  ", så var jeg: "  pls no", og så endte jeg med at være: "  igen" har du set black sails? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|