home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 213279 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1005: 19 Jul 2014, 01:55 »

OZ.

Fed, fed fængsels serie, hvor masser af skuespillerne fra Dexter er med.
Hver sæson består også "kun" af 8 afsnit, så det er ikke noget der tager en krig at fuldføre.

Nu er jeg lige begyndt på OZ. Men at der er mange fra Dexter med, gør intet godt for mig. Jeg var så glad for den serie, indtil sidste sæson. Galt noget lort. Gider ikke se på skuespillere fra Dexter! Skuffet
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1006: 19 Jul 2014, 02:03 »

Dexter er en genial serie, hele vejen igennem. End of discussion Wink
Det samme er Oz.

Men hvis det er sådan et problem, så drop da at se Oz.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1007: 19 Jul 2014, 02:10 »

Dexter er en genial serie, hele vejen igennem. End of discussion Wink
Det samme er Oz.

Men hvis det er sådan et problem, så drop da at se Oz.

Jeg overvejer det også :-D
Har dog hørt så meget godt om den, at jeg nok bør se den alligevel.

Og sidste sæson af Dexter er forfærdelig. Og så kan vi slutte den der Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1008: 19 Jul 2014, 07:34 »

Nej, det kan vi ikke Tunge

Den sidste sæson er ikke på højde med de andre, men den er stadig genial. 'Nuff said.
Og ja, selvom du ikke bryder dig om skuespillerne fra Dexter, bør du nu alligevel se Oz fra start til slut...
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #1009: 19 Jul 2014, 09:18 »

Jeg er selv  meget glad for Dexter, men var godt nok også skuffet over den sidste sæson.

Oz burde alle næsten se! Den er det hele værd, og kan ikke se hvordan det kan være skuespillernes skyld i Dexter at de vælger at afslutte den sådan, det gør da ikke oz til en dårligere serie.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1010: 19 Jul 2014, 10:08 »

Jeg kan også kun anbefale serie Entourage som kan findes på HBO. Mark Wahlberg er producer. Rigtig sjov og spændende serie med nogle fantastiske karakterer. Derudover er der en masse stjerner med i næsten hvert afsnit. Eminem, 50 Cent, Christina Aguilera for at nævne nogle. Masser af sex, stoffer og penge i den.

http://www.imdb.com/title/tt0387199/

Logged

Arsenal <3

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1011: 19 Jul 2014, 11:59 »

Jeg kan også kun anbefale serie Entourage som kan findes på HBO. Mark Wahlberg er producer. Rigtig sjov og spændende serie med nogle fantastiske karakterer. Derudover er der en masse stjerner med i næsten hvert afsnit. Eminem, 50 Cent, Christina Aguilera for at nævne nogle. Masser af sex, stoffer og penge i den.

http://www.imdb.com/title/tt0387199/



Jep, kanon serie. Og man har lige et års tid til at få set alle 8 sæsoner inden filmen har premiere.

http://www.imdb.com/title/tt1674771/
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1012: 19 Jul 2014, 13:25 »

Jep, kanon serie. Og man har lige et års tid til at få set alle 8 sæsoner inden filmen har premiere.

http://www.imdb.com/title/tt1674771/
Vidste ikke, at der kom en film. Det er jo fedt! Mangler selv kun sidste og 8 sæson. Træls jeg snart har set det hele..
Logged

Arsenal <3

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1013: 31 Jul 2014, 02:07 »

Vi mangler Frasier OG The Big Bang Theory på Netflix!
« Seneste Redigering: 31 Jul 2014, 08:11 af Gungner » Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1014: 04 Aug 2014, 00:02 »

Jeg er lige blevet færdig med første sæson af Undateable. Det er en fin lille komedieserie.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1015: 04 Aug 2014, 01:16 »

Jeg er selv  meget glad for Dexter, men var godt nok også skuffet over den sidste sæson.

Oz burde alle næsten se! Den er det hele værd, og kan ikke se hvordan det kan være skuespillernes skyld i Dexter at de vælger at afslutte den sådan, det gør da ikke oz til en dårligere serie.

Fordi jeg altid så vil blive mindet om den sidste sæson. Nok om det.
Jeg er begyndt på min gratis måned på HBO at se OZ og er efter de to første sæsoner meget tilfreds.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1016: 04 Aug 2014, 17:30 »

Jeg er lige blevet færdig med første sæson af Undateable. Det er en fin lille komedieserie.

Lige for at uddybe den her, så handler serien om en 30 something mand, der har en roommate. Han flytter dog ud, fordi han skal giftes, men hovedpersonen - Danny, som han hedder - er slet ikke klar til at settle down, så han leder efter en ny roomie. Han finder så Justin, der ejer en bar, og som er lidt kluntet i det. Hans venner er lidt freakede, så ingen af dem er sådan rigtigt dateable.

Serien handler primært om kærlighed og forhold, men det er faktisk en fin nok komedieserie. Karakterne er lidt too much til tider, men sådan er det jo gerne. Samtidigt er både Eva Amurri og Briga Heelan med i serien (og Bianca Kajlich), så det er jo kun et plus.  På IMDB er der en, der har skrevet et lille review af serien, er nok ikke helt enig:

Citat
I hated this show. Sucked big time but I kept watching for a couple chuckles. I can't say how bad it is, but there is that little something that eats at you to keep watching. It's simply awful. And truly it is awful but there is an annoying itch that it seems to scratch. The jokes are trite and the acting is awful.

Why I keep watching I don't know. I hate it and if they quit making them I won't miss it but darn it I keep on watching. There is only one explanation why? I just haven't figured it out yet.

Like a food you don't particularly like but can't stop eating. The city sucks, the characters suck, the actors suck, but they all suck so well.

Well, yeah. Det er ikke den bedste komedieserie, men så ringe er den nu heller ikke. Sæson 2 er allerede bekræftet.

In other news, så har jeg også set Halt and Catch Fire, der sluttede i går/dag (?). Jeg synes, første afsnit startede rigtig godt, og det lignede faktisk en god serie, men som afsnittene gik og gik, så blev jeg mindre interesseret i den. Det handler om et computerfirma i 1983, der tager kampen op mod IBM og så bla bla bla. Den er lavet af AMC, og de har fortsat deres stil med at hovedpersonen skal fremstå lidt hemmelighedsfuld/mystisk som Walter White og Don Draper, men det fungerer ikke helt. Jeg har svært ved at se den fortsætte.

Nu vil jeg så gå i gang med The Leftover, som min ven, Yessir, si'r go' for.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1017: 04 Aug 2014, 22:30 »

Kan anbefale serien Fargo, http://www.imdb.com/title/tt2802850/

Fantastisk serie.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1018: 09 Aug 2014, 12:28 »

Hvilken serie skal jeg se nu? Har lige set sæson 4 af GoT færdig. Skal helst kunne ses på Viaplay, Netflix eller HBO.

Større serier, som jeg har set: Breaking Bad, HIMYM, Lost, Dexter...
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1019: 09 Aug 2014, 12:32 »

Hvilken serie skal jeg se nu? Har lige set sæson 4 af GoT færdig. Skal helst kunne ses på Viaplay, Netflix eller HBO.

Større serier, som jeg har set: Breaking Bad, HIMYM, Lost, Dexter...
Prison Break
Logged

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010