home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224870 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #810: 31 Mar 2013, 18:51 »

Er lige startet på sæson 7 af Dexter. Den serie har godt nok fanget mig utrolig meget, og synes da næsten det er nu den peaker. Hvad synes andre om den?

Fantastisk serie!
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #811: 31 Mar 2013, 19:28 »

Hvad handler Lost om?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #812: 31 Mar 2013, 19:32 »

Hvis du kan li' en serie der bare besvarer spørgsmål med nye spørgsmål og aldrig giver et endegyldigt svar, så er det en serie for dig Smiley

Okay, tak Wink Jeg giver den en chance

Hvad handler Lost om?

After a mysterious and bloody airplane crash, 48 survivors are left stranded on a Pacific Island... miles off course. It soon becomes apparent that they will not have to cope only with the forces of nature, but with the island's secrets, including the Dharma Initiative, the 'Lost Numbers', the "others" (or hostiles) and the strange black smoke- to name a few. There is also much more than meets the eye, as it becomes apparent that everyone is connected in some way and that everyone has a purpose to live on the island... and for some, to die.
 Smiley
Jeg syntes den lyder spændende!
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #813: 31 Mar 2013, 19:48 »

Lost er en monsterfed serie som helt klart kan anbefales og ses igen og igen.
Logged


runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #814: 31 Mar 2013, 19:50 »

Lost er en monsterfed serie som helt klart kan anbefales og ses igen og igen.

Duly noted! Smiley
Tror jeg går i gang med den i morgen og så må vi se om den siger mig noget Wink
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #815: 31 Mar 2013, 21:37 »

Lost er en monsterfed serie som helt klart kan anbefales og ses igen og igen.

Den SKAL så også ses igen og igen da man ellers fatter hat af hvad der sker.

Plus at serien har den, for mig personligt, dårligste slutning nogensinde.... Frustrerende!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #816: 31 Mar 2013, 21:53 »

Det kan,vi hurtigt blive enige om.
Logged


Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #817: 02 Apr 2013, 11:43 »

Glæder mig i hvert fald til sæsonafslutningen af TWD, som bliver vist i aften (amerikansk tid).
Skuffende sæsonafslutning.. Overvejer næsten om jeg skal blive hængende til 4 sæson..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #818: 02 Apr 2013, 12:04 »

Ja, jeg synes også at TWD er gået hen og blevet lidt halvhjertet, både i historie, plot og action. Det virker lidt som om at man blot laver den fordi man kan. Tilgengæld var der også sæsonpremiere på Game of Thrones som fortsætter med at være absolut fantastisk.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #819: 02 Apr 2013, 13:49 »

Det virker lidt som om at man blot laver den fordi man kan.
Det kan man da dårligt forestille sig at amerikanske serieproducenter kunne finde på...
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #820: 02 Apr 2013, 15:23 »

Har lige set afslutningen af TWD og må give jer ret.... trist og kedeligt slutning
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #821: 11 Apr 2013, 10:28 »

Så har jeg endelig fået taget mig sammen, og fået oprettet et abbonoment på Netflix. Mit spørgsmål er så bare nu, hvilken serie jeg skal gå igang med. Jeg har tidligere set serierne 24 timer, Prison Break, Breaking Bad og TWD. Det må gerne være en serie som er lidt i stil med disse, altså en action/drama serie, jeg er ikke lige pt interesseret i komedie. Men jeg er stortset åben for alt, det ville bare lige være rart med lidt argumenter Smiley

- Skyd løs! På forhånd tak Opstemt
« Seneste Redigering: 11 Apr 2013, 10:37 af ReaLFCK » Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #822: 11 Apr 2013, 11:29 »

Så har jeg endelig fået taget mig sammen, og fået oprettet et abbonoment på Netflix. Mit spørgsmål er så bare nu, hvilken serie jeg skal gå igang med. Jeg har tidligere set serierne 24 timer, Prison Break, Breaking Bad og TWD. Det må gerne være en serie som er lidt i stil med disse, altså en action/drama serie, jeg er ikke lige pt interesseret i komedie. Men jeg er stortset åben for alt, det ville bare lige være rart med lidt argumenter Smiley

- Skyd løs! På forhånd tak Opstemt
Du skal helt klart stikke snuden i Weeds total fed serie
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #823: 11 Apr 2013, 11:37 »

Så har jeg endelig fået taget mig sammen, og fået oprettet et abbonoment på Netflix. Mit spørgsmål er så bare nu, hvilken serie jeg skal gå igang med. Jeg har tidligere set serierne 24 timer, Prison Break, Breaking Bad og TWD. Det må gerne være en serie som er lidt i stil med disse, altså en action/drama serie, jeg er ikke lige pt interesseret i komedie. Men jeg er stortset åben for alt, det ville bare lige være rart med lidt argumenter Smiley

- Skyd løs! På forhånd tak Opstemt
Dexter
Veronica Mars
Californication
Logged

welbz is dat guy

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #824: 11 Apr 2013, 12:50 »

Så har jeg endelig fået taget mig sammen, og fået oprettet et abbonoment på Netflix. Mit spørgsmål er så bare nu, hvilken serie jeg skal gå igang med. Jeg har tidligere set serierne 24 timer, Prison Break, Breaking Bad og TWD. Det må gerne være en serie som er lidt i stil med disse, altså en action/drama serie, jeg er ikke lige pt interesseret i komedie. Men jeg er stortset åben for alt, det ville bare lige være rart med lidt argumenter Smiley

- Skyd løs! På forhånd tak Opstemt

Lie To Me
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010