home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 226933 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller

Sv: TV Serier.
« Svar #105: 01 Sep 2006, 16:50 »

Jeg så premieren igår. Jeg håber serien når at blive bedre, for jeg var sgu ikke imponeret igår. Der var ikke megen humor og meget af skuespillet virkede kunstigt overdramatisk. Visuelt flot, men selve historien blev fortalt alt for tungt og selvhøjtideligt, imo.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 11 Dec 2006, 21:46 »

Nogen her inde der ved, hvor mange sæsoner der er lavet, af Las Vegas der går på 3+

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #107: 11 Dec 2006, 22:35 »

4 indtil videre.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #108: 03 Jan 2007, 13:41 »

Lad os sparke tråden her igang igen, vil personligt meget gerne bævne Lost som jeg er 100% hooked på :O
Desværre må man vente helt til foråret på sæson 3 Skuffet

United-styrer
Gæst

« Svar #109: 03 Jan 2007, 13:42 »

Jeg tog et kig på Vanished i går. TV3's nye store serie. Den virkede sådan set meget spændende; jeg er bare i tvivl, om jeg orker endnu en serie sammen med 24 timer og Prison Break. Er der nogen, der ved, hvor mange afsnit der omtrent vil være af Vanished?

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 03 Jan 2007, 13:43 »

Jeg holder mig til 24 timer... genial serie!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 03 Jan 2007, 13:46 »

Hader 24 timer!!! Men Prison Break det er bare godt... Fik ikke set Vanished igår selvom det var planen!

Danneskiold
Juniorspiller
**

« Svar #112: 03 Jan 2007, 14:01 »

En serie som der fuldstændig er blevet overset er OZ. Kørte på dr1 for et par år siden under navnet Fangerne fra Oz. Det er en fantastisk serie om fangerne i et fængsel, hvor det ikke på forhånd er bestemt hvem der er de gode og hvem der er de onde. Det er noget man som seer selv skal bestemme. Samtidig er den så kynisk at man kan ikke være sikker på på om de karakterer man kan lide overlever sæsonen. Guf!!!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #113: 03 Jan 2007, 14:12 »

Jeg tog et kig på Vanished i går. TV3's nye store serie. Den virkede sådan set meget spændende; jeg er bare i tvivl, om jeg orker endnu en serie sammen med 24 timer og Prison Break. Er der nogen, der ved, hvor mange afsnit der omtrent vil være af Vanished?

Jeg faldt med det samme for Vanished, den er ikke ligesom Prison Break hvor man sådan set har sympati for forbryderne og man samtidig følger dem, hvilket jeg sådan set godt kan lide. Vanished er jo mere en slags CSI afsnit, der er fordelt over en masse afsnit.

Med hensyn til hvor mange afsnit, tror jeg ikke det er afgjort, indtil videre er der sendt 11 afsnit i USA, hvor den seneste blev vist 24/11 - hvilket godt kunne se ud til at der er en lille pause inden næste afsnit / sæson kommer. Men sådan som serien er bygget op indtil videre har jeg lidt svært ved at se hvordan de skal kunne fortsætte det, medmindre det tager over 11 afsnit at finde hende der er forsvundet. Men man ved aldrig, min lille hjerne kunne heller ikke forudsige så mange afsnit af Prison Break.

Edit: ser faktisk ud til der er endnu 2 afsnit, som jeg dog ikke ved om hører til sæson 1 eller om det er starten på sæson 2...
« Seneste Redigering: 03 Jan 2007, 14:16 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

jeezus
Gæst

« Svar #114: 03 Jan 2007, 14:14 »

Lad os sparke tråden her igang igen, vil personligt meget gerne bævne Lost som jeg er 100% hooked på :O
Desværre må man vente helt til foråret på sæson 3 Skuffet

Ja Lost må siges at være en fremragende serie. Den og så Prison Break er de serier jeg følger intenst med i. Lost er dog klar nr. 1!

arsenalistic
Manager

« Svar #115: 03 Jan 2007, 14:14 »

En serie som der fuldstændig er blevet overset er OZ. Kørte på dr1 for et par år siden under navnet Fangerne fra Oz. Det er en fantastisk serie om fangerne i et fængsel, hvor det ikke på forhånd er bestemt hvem der er de gode og hvem der er de onde. Det er noget man som seer selv skal bestemme. Samtidig er den så kynisk at man kan ikke være sikker på på om de karakterer man kan lide overlever sæsonen. Guf!!!

ja, den serie er sgu for sej! blev også glad for at se et par skuespillere gå igen i lost :-)

Go you Gunners!

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #116: 04 Jan 2007, 20:10 »

Lige en Heads Up til alle:

Den 15. januar kl. 22.35 viser 3+ de første to afsnit af Penn & Teller's Bullshit!
En slags komedie-doku-serie hvor komikerne Penn & Teller kalder ting som eksempelvis kristendom, købevand, tv-hypnotisørere og alverdens andre fænomener for BULLSHIT! De interviewer folk det er for og imod, og så vælger side.
Det er ekstremt underholdende og de tager hårdt pis på folk. Og så er det supersjovt lavet.

Hvis I ikke har set det før, så er det med at tune ind på 3+ 15/1 kl. 22.35 (2. afsnit kommer lige bagefter det første).

You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

søgaard
Gæst

« Svar #117: 04 Jan 2007, 20:15 »

Kunne godt være man skulle prøve og se det, Sanesoul..Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #118: 04 Jan 2007, 21:02 »

Nogle der ser scrubs Synes det er mega niice..Smiley har set alle afsnit op til flere gange..Peace andre der er faste seere ved det..?Peace Tv3 fra 23.00 til 24.00..Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #119: 04 Jan 2007, 21:19 »

Nogle der ser scrubs Synes det er mega niice..Smiley har set alle afsnit op til flere gange..Peace andre der er faste seere ved det..?Peace Tv3 fra 23.00 til 24.00..Opstemt

Ja, jeg ser det også næsten hver gang, og har set de første 4 sæsoner på forhånd. Det er meget sjovt, især hvordan JD tænker, er et genialt koncept, og de gennemfører det utroligt godt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010