home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 1042 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224770 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #720: 15 Aug 2012, 15:51 »

Får sæson 1-4 af Prison Break her på Mandag, da jeg låner dem af en ven. Glæder mig helt sindsygt, eftersom jeg har hørt at det skulle være action i stil med 24 timer. Hvilket jeg virkelig har ledt efter, da jeg vel efterhånden har set samtlige afsnit 24 timer, en 3-4 gange   Thumbs Up
Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #721: 15 Aug 2012, 16:04 »

Jeg kan godt lide Entourage, men jeg sidder og tænker "meh" efter mange sæsoner. De første par sæsoner er jeg helt vilde med, men derefter bølger det meget for mig.
Du er også en sær snegl jo.
Jeg synes, at det er en fantastisk serie. Jeg så de første to sæsoner i læseferien, og jeg så de resterende 6 i løbet af ferien. Jeg kan kun anbefale folk at se den.
Det eneste der irriterer mig er, at der fra tid til anden er nogle virkelig irriterende typer med i serien. Bl.a. deres barndomsven og Ashley som E går ud med. De to var forfærdelige.
Korzika nævner Sasha Grey og jeg kan godt se, hvad han mener. Jeg tror dog ikke, at det kun er hendes skyld. Bevares hun er da nok bedre til at spille, når hun ikke har replikker og tøj på, men det værste i den sæson er, at hele forløbet omkring hende og Vinces 'problem' bliver forceret i gennem på alt for kort tid, og det virker unaturligt på mig. Især når Vince ellers er en fornuftig fyr.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #722: 15 Aug 2012, 17:32 »

Får sæson 1-4 af Prison Break her på Mandag, da jeg låner dem af en ven. Glæder mig helt sindsygt, eftersom jeg har hørt at det skulle være action i stil med 24 timer. Hvilket jeg virkelig har ledt efter, da jeg vel efterhånden har set samtlige afsnit 24 timer, en 3-4 gange   Thumbs Up

Det kan du roligt glæde dig til. Jeg var/er helt vild med 24 timer og overvejer at begynde at se det igen forfra. Efter jeg havde set alle sæsoner af 24 timer, begyndte jeg at se Prison Break, og det fangede mig lige så meget. Så jeg tror bestemt, at du nok skal blive begejstret for Prison Break Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #723: 15 Aug 2012, 18:02 »

Du er også en sær snegl jo.

Jeg føler, det er en ret generel holdning. Jeg kan godt lide Entourage, det er slet ikke det - jeg ser frem til filmen, og jeg sad trofast og så serien hver gang, den kom - men synes der er stor, stor niveauforskel i de forskellige sæsoner. Sæsonen hvor han leger superhelt er dog uovertruffen.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #724: 15 Aug 2012, 18:19 »

Jeg føler, det er en ret generel holdning. Jeg kan godt lide Entourage, det er slet ikke det - jeg ser frem til filmen, og jeg sad trofast og så serien hver gang, den kom - men synes der er stor, stor niveauforskel i de forskellige sæsoner. Sæsonen hvor han leger superhelt er dog uovertruffen.

 Thumbs Up

De sidste sæsoner følte aaaalt for forceret og med uinteressante storylines.
Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #725: 15 Aug 2012, 19:10 »

Citat
Det kan du roligt glæde dig til. Jeg var/er helt vild med 24 timer og overvejer at begynde at se det igen forfra. Efter jeg havde set alle sæsoner af 24 timer, begyndte jeg at se Prison Break, og det fangede mig lige så meget. Så jeg tror bestemt, at du nok skal blive begejstret for Prison Break


Lyder jo meget som mig, hvilket jo er godt. Så nu glæder jeg mig da bare endnu mere !  Thumbs Up
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #726: 24 Aug 2012, 19:57 »

Er endelig kommet igang med første sæson af Prison Break, og den fanger mig lige så meget som 24 Timer gjorde, hvilket var hvad jeg ledte efter. Syntes indtil videre at serien er super fed, selvom jeg ikke syntes "mysterierne" er lige så gode som i 24 Timer.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #727: 24 Aug 2012, 20:31 »

"Hun så et mord"! Stadig en klasse serie... Og så er Jessica Fletcher jo hammer sprød...  Rullende Øjne

"Castle" er en serie jeg ser hver aften, (undtagen fredag). Det er sq en underholdende serie.
Kan ses på Zulu kl. 20 hele ugen (undtagen fredag, lørdag, søndag).
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #728: 11 Sep 2012, 17:09 »

Jeg har aldrig været den store tilhænger af serier, men jeg har nu fået færdigset serierne Game of Thrones og Heroes, og derfor gerne vil gå igang med en ny serie. Da jeg intet aner om hvilke serier der er gode, er jeg meget i vildrede for hvilken jeg vil starte med. Jeg har tænkt meget på serien Lost, da jeg da har hørt en del om den, og at den skulle være ret god. Er der nogle der har set den, og som kan anbefale den? Er der andre serier man simpelthen skal se modtages andre forslag da også gerne, men er bestemt interesseret i Lost, da jeg som sagt har hørt, at den skulle være ret vild.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #729: 11 Sep 2012, 17:38 »

Dexter . . . Alt hvad du behøver
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #730: 11 Sep 2012, 18:00 »

Jeg har aldrig været den store tilhænger af serier, men jeg har nu fået færdigset serierne Game of Thrones og Heroes, og derfor gerne vil gå igang med en ny serie. Da jeg intet aner om hvilke serier der er gode, er jeg meget i vildrede for hvilken jeg vil starte med. Jeg har tænkt meget på serien Lost, da jeg da har hørt en del om den, og at den skulle være ret god. Er der nogle der har set den, og som kan anbefale den? Er der andre serier man simpelthen skal se modtages andre forslag da også gerne, men er bestemt interesseret i Lost, da jeg som sagt har hørt, at den skulle være ret vild.

Personligt synes jeg Big Bang Theory og Modern Family er must sees, hvis du godt kan lide en underholdende komedieserie. De er selvfølgelig noget anderledes end fx Game of Thrones, da afsnittene er meget korte og genren er en helt anden, men jeg nyder virkelig begge slags serier (GoT er den fedeste serie evah). Men jeg vil anbefale at give de to et kig.
Logged

former zoesuckins

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #731: 13 Sep 2012, 18:16 »

Jeg har aldrig været den store tilhænger af serier, men jeg har nu fået færdigset serierne Game of Thrones og Heroes, og derfor gerne vil gå igang med en ny serie. Da jeg intet aner om hvilke serier der er gode, er jeg meget i vildrede for hvilken jeg vil starte med. Jeg har tænkt meget på serien Lost, da jeg da har hørt en del om den, og at den skulle være ret god. Er der nogle der har set den, og som kan anbefale den? Er der andre serier man simpelthen skal se modtages andre forslag da også gerne, men er bestemt interesseret i Lost, da jeg som sagt har hørt, at den skulle være ret vild.

Lost, Dexter, The Wire, Sopranos, Breaking Bad. Så skulle du være dækket ind et stykke tid.
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #732: 13 Sep 2012, 18:29 »

Weeds er også en serie der er værd at nævne, den slutter godt nok nu på Søndag men med 8 sæsoner er der rigeligt at tage fat på
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #733: 13 Sep 2012, 18:35 »

Jeg har aldrig været den store tilhænger af serier, men jeg har nu fået færdigset serierne Game of Thrones og Heroes, og derfor gerne vil gå igang med en ny serie. Da jeg intet aner om hvilke serier der er gode, er jeg meget i vildrede for hvilken jeg vil starte med. Jeg har tænkt meget på serien Lost, da jeg da har hørt en del om den, og at den skulle være ret god. Er der nogle der har set den, og som kan anbefale den? Er der andre serier man simpelthen skal se modtages andre forslag da også gerne, men er bestemt interesseret i Lost, da jeg som sagt har hørt, at den skulle være ret vild.

Lost er en klasseserie ifølge mig, men det kræver at man ser det hele, for der er mange twists og forskellige historier til alle de personer som er med serien igennem, men det er spændende og der sker noget. Hvad med Fringe? det er også lidt i den dur. Realismen er self en del væk i de her serier men jeg synes virkelig de er fede.
Jeg har personligt så også fulgt med i The Walking Dead, Supernatural, NCIS og NCIS: Los Angeles gennem årene.. Jeg ser det dog på nettet når jeg har tid, da jeg ikke har behov for underteksterne Smiley
Det er også gode serier synes jeg.

Ps. og så er der self. et par af de klassiske, 24 timer og Prison Break..
« Seneste Redigering: 13 Sep 2012, 18:37 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #734: 13 Sep 2012, 18:36 »

Er endelig kommet igang med første sæson af Prison Break, og den fanger mig lige så meget som 24 Timer gjorde, hvilket var hvad jeg ledte efter. Syntes indtil videre at serien er super fed, selvom jeg ikke syntes "mysterierne" er lige så gode som i 24 Timer.

Begge er virkelig gode serier.. Har du set Lost og eller Fringe også?
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010