home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224679 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #645: 29 Maj 2012, 00:09 »

Hæhæ, det er jo Andy Milonakis. Han er 30-40 år, men har en eller anden sygdom, der får ham til at ligne en på 13.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Milonakis
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #646: 29 Maj 2012, 00:30 »

Det er jo Peter Pan!
Ej det er jo mega sygt at han aldrig kommer til at se ældre ud. Andre jeg har hørt om med sådanne sygdomme dør oftest før de er 30.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #647: 29 Maj 2012, 00:44 »

Jeg vil godt vende tilbage til Silverfang, da det er en klasse serie.
Jeg har den på Dvd, men jeg havde den på et tidspunkt på vhs.
Jeg synes at dvden mangler noget, selvom at det skulle være den komplette samling.
Ved godt at der er en opfølger til Silverfang, men jeg har ikke set Weed endnu, men jeg glæder mig til at se den på et tidspunkt.

Vh.Blackstone

DVD'en skulle gerne være ucensureret, men jeg synes bestemt ikke det er det samme som de legendariske VHS'er.. Stemmerne er anderledes og der er flere navne, der udtales forkert.. f.eks. bliver Daisuke til Daiske.. ? WTF?

Men ellers en FANTASTISK Serie... <3<3
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #648: 29 Maj 2012, 03:10 »

DVD'en skulle gerne være ucensureret, men jeg synes bestemt ikke det er det samme som de legendariske VHS'er.. Stemmerne er anderledes og der er flere navne, der udtales forkert.. f.eks. bliver Daisuke til Daiske.. ? WTF?

Men ellers en FANTASTISK Serie... <3<3

Snublede li over tråden her... sjovt hvad man finder i de sene nattetimer...

Ja, der er sku noget galt med stemmerne og navnene på dvd-samlingen i forhold de VHS'er de fleste af os har set indtil skidtet flimrede for meget.... Derfor er det vigtigt at man nu har den på en dvd der ikke flimre Smiley  Super serie! Men Weed er efter min mening en noget sløj måde at følge op på en vanvittig god serie...


Pt. er jeg selv hooked på Breaking Bad og Criminal Minds sæson 7... Førstnævnte har jeg set 2 sæsoner af på nogle få dage, pokkers god serie at bruge nogle få friaftener på (samtidig med at FM kører ved siden af) Opstemt
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #649: 01 Jun 2012, 22:14 »

Er lige gået igang med at se terra nova, det er godt nok en fed serie Opstemt vil da gerne anbefale den til alle der har lyst til at se lidt sci fi Opstemt
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #650: 03 Jun 2012, 19:04 »

Er lige gået igang med at se terra nova, det er godt nok en fed serie Opstemt vil da gerne anbefale den til alle der har lyst til at se lidt sci fi Opstemt

Ikke for at ødelægge noget, men den holdt kun den første sæson så blev den stoppet.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #651: 03 Jun 2012, 20:59 »

Ikke for at ødelægge noget, men den holdt kun den første sæson så blev den stoppet.
Ved jeg godt, men der er en anden tv kanal der er ved at tage over, så måske får vi en anden sæson Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #652: 03 Jun 2012, 21:09 »

Det håber jeg satme! Smiley Er lige blevet færdig, og vil sq godt vide hvad der er i Badlands Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #653: 03 Jun 2012, 21:53 »

Er pt i gang med anden sæson af Supernaturel Smiley konge serie med en god historie og fed humor Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #654: 03 Jun 2012, 22:08 »

Det håber jeg satme! Smiley Er lige blevet færdig, og vil sq godt vide hvad der er i Badlands Opstemt

http://screenrant.com/terra-nova-canceled-season-2-aco-157895/
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #655: 05 Jun 2012, 00:07 »

Mads Mikkelsen som Hannibal Lecter i ny TV serie, det er fandme noget af en rolle han har fået landet sig der!
Logged


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #656: 05 Jun 2012, 00:17 »

LOL. Hvad hedder den og hvornår kommer den?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #657: 05 Jun 2012, 00:25 »

LOL. Hvad hedder den og hvornår kommer den?

Hannibal, og kommer engang i starten af det nye år (jan-feb-mar). NBC har bestilt 13 afsnit.
Logged


Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #658: 05 Jun 2012, 00:30 »

Mads Mikkelsen som Hannibal Lecter i ny TV serie, det er fandme noget af en rolle han har fået landet sig der!

Og han skal også spille skurk i Thor 2.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #659: 05 Jun 2012, 00:32 »

Link

Jeg fandt det godt lige inde på IMDB. Det lyder da ultra spændende og en rimelig respektabel rolle, efter Anthony Hopkins' fortolkning af rollen. Han er jo ved at få et gennembrud derovre.

Kunne også læse mig til at han skal være med i Thor 2. Det lyder da meget rimelig at lade en viking være med i sådan en film :-)
Logged

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010