home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224633 gange)
Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #615: 20 Apr 2012, 23:18 »

Har ikke set så meget Heroes som jeg har set Hayden Panettiere lege cheerleader med superkræfter.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #616: 20 Apr 2012, 23:18 »

Den fedeste serie jeg har set er helt klart Prison Break. Hvad synes folk om den? Især første sæson er helt suveræn Smiley
Første og anden sæson er i en klasse for sig. 3. sæson er skam fin nok, men kan ikke helt måle sig med de to forgående. I 4. sæson bliver det hele taget lidt for langt for min smag. "Finale Break" som filmen vist nok hedder er jeg bestemt ikke fan af. Vil helst ikke spoile, men har svært ved at tage seriøst det går så hurtigt når alt andet i serien har taget så lang tid. Men alt i alt en af de fedeste serier. Tror, jeg har set den igennem en 3-4 gange.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #617: 20 Apr 2012, 23:22 »

Har ikke set så meget Heroes som jeg har set Hayden Panettiere lege cheerleader med superkræfter.

Yeeeeeees.
Logged

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #618: 20 Apr 2012, 23:24 »

Første og anden sæson er i en klasse for sig. 3. sæson er skam fin nok, men kan ikke helt måle sig med de to forgående. I 4. sæson bliver det hele taget lidt for langt for min smag. "Finale Break" som filmen vist nok hedder er jeg bestemt ikke fan af. Vil helst ikke spoile, men har svært ved at tage seriøst det går så hurtigt når alt andet i serien har taget så lang tid. Men alt i alt en af de fedeste serier. Tror, jeg har set den igennem en 3-4 gange.

Er faktisk meget enig. Serien falder et niveau efter hver sæsonen synes jeg. Men jeg også at Filmen de laver var alt for fesen, og egentlig en dårlig afslutning.. Men jeg skal også se den igennem igen, det er 100% sikkert.
Logged

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #619: 21 Apr 2012, 00:09 »

Har set 7. sæson af How I Met Your Mother. Synes den holder det høje niveau fra de foregående år og man kan vel kun håbe, at den fortsætter. Virkeligt en fremragende serie, som har det hele.

Jeg har tænkt mig at begynde at se Game of Thrones, så jeg ville lige melde tilbage, når jeg har fået taget mig sammen til det.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #620: 21 Apr 2012, 00:13 »

Er faktisk meget enig. Serien falder et niveau efter hver sæsonen synes jeg. Men jeg også at Filmen de laver var alt for fesen, og egentlig en dårlig afslutning.. Men jeg skal også se den igennem igen, det er 100% sikkert.
Ikke enig. Synes sæson 2 er den i særklasse bedste, tilgangen af Mahone får det hele til at gå op i en højere enhed.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #621: 21 Apr 2012, 00:17 »

Ikke enig. Synes sæson 2 er den i særklasse bedste, tilgangen af Mahone får det hele til at gå op i en højere enhed.

Mahone er klasse ja. Men mener dog stadig, at de kommer i for mange situationer, hvor de har en pistol rettet mod dem, og alligevel formår at klare sig ud af den.
Logged

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #622: 21 Apr 2012, 00:18 »

Har set 7. sæson af How I Met Your Mother. Synes den holder det høje niveau fra de foregående år og man kan vel kun håbe, at den fortsætter. Virkeligt en fremragende serie, som har det hele.

Jeg har tænkt mig at begynde at se Game of Thrones, så jeg ville lige melde tilbage, når jeg har fået taget mig sammen til det.

Sæson 8 synes jeg også er meget god faktisk Smiley
Logged

Manchester United

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #623: 21 Apr 2012, 00:28 »

Sæson 8 synes jeg også er meget god faktisk Smiley
Sæson 8? Imponerende  Wink
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #624: 21 Apr 2012, 01:05 »

Sæson 8? Imponerende  Wink

Der skulle selvfølgelig stå sæson 7 Smiley
Logged

Manchester United

Enged
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #625: 21 Apr 2012, 02:09 »

Yep helt enig. Er lige blevet færdig med hele serien, overvejer dog at se første sæson igen, da den er alt for awesome.

Har nogle set serien Heroes?
Jeg blev 'færdig' med serien her forleden, hvad da?
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #626: 21 Apr 2012, 10:57 »

Jeg blev 'færdig' med serien her forleden, hvad da?

Er selv i gang med den, og synes egentligt at den er ret fed. Den har dog lidt samme tendens som Prison Break med at falde i niveau. Men hvad synes du om den?
Logged

Manchester United

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #627: 21 Apr 2012, 11:18 »

Kan klart anbefale Game of Thrones!
Har set første sæson, og de tre første afsnit af anden sæson. Kanon serie!! Peace
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #628: 22 Apr 2012, 18:27 »

Er selv i gang med den, og synes egentligt at den er ret fed. Den har dog lidt samme tendens som Prison Break med at falde i niveau. Men hvad synes du om den?
Tja. Den er vel fin nok. Den bliver dog ikke afsluttet, men der er vist planer om at lave en wrap up miniserie eller sådan noget.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #629: 22 Apr 2012, 19:04 »

Jeg er begyndt på Dexter nu, men den fanger mig ikke rigtig, i hvert fald ikke efter de første 2 afsnit. Er det noget der bliver bedre med tiden eller kræver den tilvænning?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010