home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 213425 gange)
Mgt09
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #45: 02 Apr 2006, 19:46 »

Late Show med David Letterman, hvis man da kan kalde det en tv serie - det er toppen af alt, hvad skulle man dog gøre uden Zulu!
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #46: 03 Apr 2006, 14:35 »

glemte helt "viva la bam" og "jackass" Wink

Jackass var spas nok, men Viva La Bam er godt nok det mest selviscenesættende fis jeg har set. Rent Jackass spinoff fordi Bam blev kendt. Man kan tydeligt se at de har fået en ordentlig røvfuld penge til at bruge på deres pjat og alle "tilfældighederne" i showet er så tydeligt iscenesat. Blot min mening Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #47: 03 Apr 2006, 20:32 »

Jackass var spas nok, men Viva La Bam er godt nok det mest selviscenesættende fis jeg har set. Rent Jackass spinoff fordi Bam blev kendt. Man kan tydeligt se at de har fået en ordentlig røvfuld penge til at bruge på deres pjat og alle "tilfældighederne" i showet er så tydeligt iscenesat. Blot min mening Smiley

Enig, Viva La Bam og Wildboys er noget pis...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #48: 03 Apr 2006, 20:56 »

Helt enig med både SaneSoul og Hawk1nZ.

Til gengæld er Dirty Sanchez så åndsavgt og dumt, at det er sjovt.

mvh,
mathias
Logged


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #49: 03 Apr 2006, 21:16 »

Enig, Viva La Bam og Wildboys er noget pis...

Der er jeg nu ikke helt enig!

Wildboys er 100% shit, men Viva la Bam er dælme fedt! Elsker at se de gutter lave drengestreger med Don Vito, Phil og alle de andre!  Thumbs Up

Synes især det er fedt når de laver deres "point-konkurrencer", hvor det er Blood-Hound Gang, Don Vito's crew, Bam's Crew og Ryan Dunn's crew, som kæmper mod hinanden. Bl.a. gav det 40 point, så vidt jeg husker, hvis de byggede en skaterpark på en parkeringsplads, og selvfølgelig gjorde Bam og hans crew det! Super nice underholdning, efter min mening.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #50: 03 Apr 2006, 21:24 »

Der er jeg nu ikke helt enig!

Wildboys er 100% shit, men Viva la Bam er dælme fedt! Elsker at se de gutter lave drengestreger med Don Vito, Phil og alle de andre!  Thumbs Up

Synes især det er fedt når de laver deres "point-konkurrencer", hvor det er Blood-Hound Gang, Don Vito's crew, Bam's Crew og Ryan Dunn's crew, som kæmper mod hinanden. Bl.a. gav det 40 point, så vidt jeg husker, hvis de byggede en skaterpark på en parkeringsplads, og selvfølgelig gjorde Bam og hans crew det! Super nice underholdning, efter min mening.

Det hele driver bare af iscenesættelse. Og så bliver Bam's drengerøvsagtige jeg-gør-hvad-jeg-vil-fordi-jeg-har-lyst-og-er-mega-crazy-tildligere-jackass-attitude bare tynd og grinagtig.

Men til tider kan det dog godt være en smule underholdende, det vil jeg da give dig.

mvh,
mathias
Logged


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #51: 03 Apr 2006, 21:33 »

Det hele driver bare af iscenesættelse. Og så bliver Bam's drengerøvsagtige jeg-gør-hvad-jeg-vil-fordi-jeg-har-lyst-og-er-mega-crazy-tildligere-jackass-attitude bare tynd og grinagtig.

Men til tider kan det dog godt være en smule underholdende, det vil jeg da give dig.

mvh,
mathias

Det er fuldstændig planlagt hvilke rammer det skal foregå under, men jeg vil vædde et halvt læs kartofler (wooow!) og mere til, på at det der sker under selve udseendelsen, som skal virke tilfældigt, også er tilfældigt. Tror ikke de sidder og planlægger hvem det er som skal spise 6 æg og tjene 35 point på det, før at de begynder.

Men jeg giver dig fuldstændig ret i at Bam's attitude til tider er lidt plat, men jeg kan godt lide hele drengerøvsprincipet i det.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #52: 20 Jul 2006, 16:44 »

Tilføjer lige to serier mere! Shockeret

George Lopez og American Dad. To gode grunde til at gå i seng kl. lort om natten funny
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #53: 20 Jul 2006, 17:38 »

George Lopez er ok som standupper, men tv serien er ren spinoff. Og selvom American Dad er lavet af Seth McFarland (manden bag Family Guy) når den ikke helt samme niveau. Den er absolut værd at se, men hvis man vil se noget af McFarland så anbefaler jeg klart Family Guy.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #54: 20 Jul 2006, 17:40 »

Tilføjer lige to serier mere! Shockeret

George Lopez og American Dad. To gode grunde til at gå i seng kl. lort om natten funny

Jep, samme her Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #55: 20 Jul 2006, 17:48 »

George Lopez er ok som standupper, men tv serien er ren spinoff. Og selvom American Dad er lavet af Seth McFarland (manden bag Family Guy) når den ikke helt samme niveau. Den er absolut værd at se, men hvis man vil se noget af McFarland så anbefaler jeg klart Family Guy.

Helt enig.. American Dad er en anden og dårligere version af Family Guy, som er den sjoveste serie jeg nogensinde har set. Jeg har tilfældigt fået fat på Serie 4 af Family Guy, så jeg bruger en pæn slat af min ferie på at se dem igennem. Fuck de er sjove Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

WinLimit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #56: 20 Jul 2006, 17:59 »

1 The OC
2 Venner
3 To fyrre og en pige
4 Joey
5 Spin City
6 Will og Grace
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #57: 20 Jul 2006, 18:17 »

Helt enig.. American Dad er en anden og dårligere version af Family Guy, som er den sjoveste serie jeg nogensinde har set. Jeg har tilfældigt fået fat på Serie 4 af Family Guy, så jeg bruger en pæn slat af min ferie på at se dem igennem. Fuck de er sjove Opstemt

Indtil for et par år siden havde jeg aldrig troet at noget kunne overgå Simpsons eller Futurama som de bedste animerede serier, men jeg har det på samme måde. Family Guy er helt exceptionelt sjovt. Specielt de små flashbacks der kommer helt tilfældigt i de forskellige afsnit.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #58: 20 Jul 2006, 18:39 »

Indtil for et par år siden havde jeg aldrig troet at noget kunne overgå Simpsons eller Futurama som de bedste animerede serier, men jeg har det på samme måde. Family Guy er helt exceptionelt sjovt. Specielt de små flashbacks der kommer helt tilfældigt i de forskellige afsnit.

Ja, det er totalt sjovt Grin - Den anden dag så jeg lige episoden hvor Peter bliver erklæret retarderet.. Der er et klip hvor en han har set et naturprogram om brandbilen, som jager sit bytte ude i vildnisset.. Jeg lå flad af grin Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #59: 08 Aug 2006, 17:12 »

Hehe, har aldrig rigtig fulgt med i nogen TV serie, andet end Simpsons, som jeg lige ser når jeg lige falder over det (men man har jo naæsten set alle afsnittene Peace), så her for noget tid siden begyndte jeg at se One Tree Hill! Troede det var noget lort, men det er faktisk rigtig godt Opstemt

I da var det afslutning på sæson 3; et afsnit hvor der skete meget, så det bliver spændende når sæson 4 begynder! Wink
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010