home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 213274 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1035: 13 Aug 2014, 21:17 »

Synes også at Scrubs (minus sæson 9), er en af de bedste TV-serier nogensinde...
Nogle af karakterene er dog virkelig irriterende at høre og se på, men Dr.Cox bærer jo den serie fra start til slut.
Hvis nu bare den var på Netflix, ville jeg se den. Gider ikke ud og købe DVD sæsonerne.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1036: 13 Aug 2014, 22:11 »

Jep, har set begge sæsoner. God lille serie.

Wawaawawwawa, har slet ikke set sæson 2 endnu - men ok, jeg kender en del af historien, så ingen spoilers her!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1037: 13 Aug 2014, 22:17 »

Parks and recreation er en fantastisk serie. Aziz Ansari, Chris Pratt og Nick Offerman er geniale i hver deres rolle.
Logged

welbz is dat guy

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1038: 13 Aug 2014, 22:27 »

Parks and recreation er en fantastisk serie. Aziz Ansari, Chris Pratt og Nick Offerman er geniale i hver deres rolle.

Glem nu ikke kvinderne! Amy & Aubrey er en fierce duo. Rashida kommer godt efter det i de senere sæsoner.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1039: 13 Aug 2014, 23:54 »

Glem nu ikke kvinderne! Amy & Aubrey er en fierce duo. Rashida kommer godt efter det i de senere sæsoner.
De er selvfølgelig en stor del af serien, men regnede ikke med at kunne sælge den ved at fremhæve dem, eftersom folk vel kun kender Amy Poehler.

Aubrey Plaza holder dog 100.

Og dejligt at se en anden dansker der kender serien. Føler ikke at der er særligt mange herhjemme, som ser den eftersom den ikke er på Netflix eller bliver sendt i tv.
Logged

welbz is dat guy

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1040: 14 Aug 2014, 00:21 »

Er ret sikker på, at de viser den af og til på DR3. Der viser de også The Office. En ret undervurderet kanal!

(Edit: Og Yessir ser alt mand. Alt.)
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1041: 14 Aug 2014, 00:50 »

Er ret sikker på, at de viser den af og til på DR3. Der viser de også The Office. En ret undervurderet kanal!

(Edit: Og Yessir ser alt mand. Alt.)
Der kan man bare se. Ser faktisk DR3 af og til, men er aldrig faldet over Parks & Rec endnu. Og ja, det er en glimrende kanal.
Logged

welbz is dat guy

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1042: 14 Aug 2014, 01:08 »

Er ret sikker på, at de viser den af og til på DR3. Der viser de også The Office. En ret undervurderet kanal!

(Edit: Og Yessir ser alt mand. Alt.)

You flatter me!
Logged


Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1043: 16 Aug 2014, 08:14 »

Også sæson 9?  Shockeret

Ja, egentlig også sæson 9. JD er med i de første fem afsnit, og jeg synes, de er virkelig underholdende. I sæson 8 og 9 har de givet den fuld gas med, at JD og Turk kan vise deres mancrush frem, og jeg synes det er vanvittigt sjovt  Thumbs Up
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #1044: 19 Aug 2014, 00:37 »

FUCK HVOR FED. Opstemt Opstemt Opstemt
Har lige opdaget, at den amerikanske forbrydelse er tilbage med en fjerde sæson. Jeg vidste godt, at der kom en fjerde sæson, men ikke lige præcis hvornår. Helt klart en serie jeg vil anbefale til alle. Den er virkelig fed og er helt på niveau med den danske. I mine øjne er den faktisk bedre, men det er bare min mening.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1045: 19 Aug 2014, 12:07 »

De er selvfølgelig en stor del af serien, men regnede ikke med at kunne sælge den ved at fremhæve dem, eftersom folk vel kun kender Amy Poehler.

Aubrey Plaza holder dog 100.

Og dejligt at se en anden dansker der kender serien. Føler ikke at der er særligt mange herhjemme, som ser den eftersom den ikke er på Netflix eller bliver sendt i tv.

Det er skam en fed serie. Jeg har set den på den amerikanske netflix Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1046: 21 Aug 2014, 23:02 »

Jeg fik set Arrow på REKORDTID (måske ikke, men det gik hurtigt). Jeg er vild med den serie. Fine piger, sej superhelt og fantastiske skurke. Jeg glæder mig som en vanvittig til 3. sæson, og jeg glæder mig til The Flash.

Jeg vil giftes med Oliver Queen.

Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1047: 22 Aug 2014, 00:21 »

Jeg synes også Arrow er helt kanon. Og sæson to blev klart reddet af et par mere eller mindre uventede handlinger. Ser meget frem til sæson 3.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1048: 22 Aug 2014, 00:40 »

Jeg tror, jeg sådan i store træk har luret 3. sæson, så jeg glæder mig da til, at den forestilling bliver helt smadret!
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1049: 22 Aug 2014, 00:46 »

Det havde jeg også, lige da jeg var færdig med sæson 2, men det er efterhånden nogen måneder siden, så indtil jeg ser det igen, så kan jeg slet ikke huske hvad jeg havde i tankerne der skulle ske. GODT der ikke er længe til sæson 3!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010