home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Officiel Challenge: Man vinder intet med børn
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Officiel Challenge: Man vinder intet med børn  (Læst 1523 gange)
donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Officiel Challenge: Man vinder intet med børn
« : 23 Apr 2013, 11:41 »

Hej

Jeg påtog mig en af de officielle challenges, "man vinder intet med børn" hvor man skal vinde en titel første sæson, hvor at man skal bruge 5 (regens) ungdomsspillere blandt de 11 mest spillende for sæsonen.

Det kan virkelig anbefales at prøve denne challenge, da man kan fortsætte spillet efterfølgende og opnå store resultater og kanon transfers.

Jeg valgte Nordsjælland, og fik 5 regens som skulle bruges. De var alle ganske udemærkede, specielt min højre bak. Spillere som Nordstrand, bech, AC, O'brien, Gundelach og Lorentzen måtte oftest lade livet. Ender med at vinde superligaen - da mine ungdomsspillere gjorde det kanon og var store talenter. De spillede hhv. F H, DM, OH H, OH V og OM/S. Opstillingen første sæson var 4-1-2-2-1 med to wings bag den enlige angriber. Spillestil kontra og stift. Dette gjorde at jeg lukkede kun 19 mål ind i sæsonen. Nordsjælland vandt også pokalen.
http://imageshack.us/photo/my-images/51/danishsuperligaoversigt.png/

Challengen blev dermed klaret, og jeg valgte at fortsætte spillet efterfølgende fordi man sad med et hold fyldt med talent - også et par signings af mine egne.

Både sæson 2 og 3 blev mesterskabet vundet, og pokalen det ene år også. Champions league mangler jeg stadig at komme videre fra gruppespillet.

På økonomi siden har klubben gjort det virkeligt godt. Da stammen på holdet er unge talenter (alle 4-5 stjerner i potentiale) er lønposen ikke så krævende. Her i sæson fire er balancen vokset fra ca 0 til 250 mio kr, og minimum 70 mio hvert år  i transferbudget og meget mere en rigeligt til lønbudget.

Nu begynder de helt store klubber at rykke på sig i forhold til at byde på mine talenter. En af de 5 regens fra spillet starts (min højre bak) røg for 46 mio kr + 50% af næste salg (!) til Marseille. Kasper Kusk blev købt for 10 MDKK i efter sæson 2 og videresolgt 10 måneder senere for 44 mio kr + 50% af næste salg. Derudover er interessen stor for og bud på Okore (ca 50-70 mio kr), Kadrii (50 mio kr), Bech (45 mio kr) og Runje (45 mio kr) og interessen er stor så prisen kan jeg nu presse op. Jeg overvejer om jeg skal sælge ud. Mine regens (de fire tilbage værende er også alle brandvarme på transfermarkedet (mellem 25 og 60 mio kr).

Så jeg står i en situation efter 3 sæsoner og et 4-dobbelt mesterskab og overvejer at sælge ud for omkring 300-500 mio kr, og bygge næste hold op omkring de nye talenter jeg har skaffet til klubben løbende som næste generation.

Trup, 2 måneder inde i 4. sæson:

http://imageshack.us/photo/my-images/687/footballclubnordsjllandz.png/



Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010