home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Engelsk fodbold skal være engelsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Engelsk fodbold skal være engelsk  (Læst 8211 gange)
Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #30: 23 Apr 2013, 19:30 »

Du kan jo bare tage et screenshot af de seneste resultater, hvis du synes, at der er for meget skrivearbejde Smiley
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #31: 23 Apr 2013, 19:38 »

Det var ikke det jeg ment. Mente at det var for meget skrive arbejde hvis jeg skulle komme med alle mulige detaljer om de forskellige kampe Smiley
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #32: 23 Apr 2013, 23:42 »



Sæson 13/14 - Sæson optakt

Jeg går en spænde sæson i møde, hvor der er blever ændret lidt i truppen. Jeg har en masse unge spillere som jeg glæder mig til at udvikle og træde mere i kræft. Der ud over har jeg også en række erfarne spillere, som Carrick, Giggs, Ferdinand, der kan være med til at hjælpe disse unge talenters udvikling.
Rotation og tålmodighed bliver to af nøgle ordene på dette United mandskab.

Transfer:

Indkøb:

Matt Phillips – 4,75 mio. – Crystal Palace – Engelsk
Ungt engelsk midtbane talent. Han er udråbt til den næste Nobby Stilles, en stor sammenligning i en klub som United.

Charlie Austin – 87,5 mio. – Burnley – Engelsk
23 årig engelsk angriber. Blev i sidste sæson topscore i Championsship med hee 37 mål i 40 kampe. Han spillede nærmest alene Burnley til oprykning og jeg følte efter at have fuldt ham siden nytår at han var klar til at tage skridtet til en større klub.

Fraser Foster – 70 mio. – Celtic – Engelsk
Er hentet ind som anden målmand . Er tiltænkt at skulle have en række kampe i denne sæson. Han er hentet ind som erstatning for Lindegaard, og for at udvide antallet af englænder i truppen.

Terry Binns – 5,75 mio. – Sheffield Wednesday – Engelsk
Endnu et engelsk midtbane talent. Han er defensiv orienteret. 16 år og allerede gode skills i en række vigtige evner.

Total beløb: 167 mio.

Salg:

Fabio – 31 mio. – Braga
Som en del af at gøre truppen mere britisk var dette et uundgåeligt salg. Synes ikke helt beløbet svare til hans værdig men kunne ikke presse den højre op.

Federico Macheda – 42 mio. – Southampton
Havde ingen fremtid i truppen, så synes jeg fik fuld udbytte for Macheda ved at få 42 mio.

Alexander Büttner – 35 mio. - Norwich
Havde ligesom Macheda ikke nogen frem tid i klubben og skulle bare af sted.

Anders Lindegaard – 31 mio. - Fulham
Spillede stort set ikke sidste sæson og skulle alligevel sælges på et eller andet tidspunkt da han jo ikke er engelsk.

Antonio Valencia – 187 mio. – Real Madrid
Dette salg er jeg virkelig ked af, han spillede rigtig godt sidste sæson. Men da Real bød på ham følte jeg mig nødsaget til at sælge ham for at gøre plads til Zaha, og for at gøre truppen mere britisk.

Total beløb: 325 mio.

Trup størrelse:
Antal spiller: 28
Briter: 21 (75 %)
Englænder: 17 (60,7 %)


Talenterne:

Luke Shaw – 18 år - Venstre back:
Delte allerede i sidste sæson spille tiden med Patrice Evra. Tror at han muligvis allerede i denne sæson slår Evra i kampen om venstre back pladsen. Regner også med at han før flere landskampe end den ene han allerede har, muligvis en udtagelse til Englands VM trup.

Will Hughes – 18 år – Central midt:
Skal dele spilletiden på den centrale midt med Fletcher, Carrick og Cleverley. Regner bestemt med at de alle fire kommer til at dele spille tiden nogenlunde ligeligt. Han har et fantastisk blik for spillet, både offensivt og defensivt. Han skal nok blive en stor spiller i truppen om nogle år.

Nick Powell – 19 år – Offensiv midt:
Havde i fravær af Kagawa i sidste sæson spillet sig fast på den offensive midt. På trods af Kagawas tilbagevenden ændres der ikke på at Powell er første valg. Regner med at han spiller end endnu bedre sæson end den sidste og virkelig etablere sig som en stjerne.

Nathan Redmond – 19 år – Venstre kant:
Spillede i sidste sæson nogle gode kampe. Regner med at han får mere spille tid i denne sæson og han holder et højre niveau over hele sæsonen. Skal dele tiden med Ashley Young.

Sean Murray – 19 år – Højre kant:
Spillede nogle gode kampe sidste sæson men bundniveauet skal hæves i denne sæson. Kommer til at dele spille tiden med Willfreid Zaha. Har allerede etableret sig på det Irske landshold.

Willfreid Zaha – 20 år – Højre kant:
Er kommet tilbage fra sit lejeophold i Crystal Palace. Skal nu bevise han har det der skal til for at spille fast i Premier League. Hans hurtighed skulle gerne kunne være en trussel i mod de fleste venstre backs i engelsk fodbold.

Remie Streete – 18 år – Midtforsvar
Får fast spille tid i cup kampene, og muligvis i de sidste Chapions League Gruppe kampe, hvis jeg er sikret at gå videre. Udviklede sig meget i første sæson så regner bestemt med han forsætter med det, så han muligvis hen omkring februar/marts måned kan få Premier League debut.

Sæsonens mål:
Semifinale i Champions League
Champions League kval igennem ligaen
Finalen i FA Cuppen
Give de unge en chance
« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 13:09 af GGMU » Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #33: 24 Apr 2013, 00:06 »

Efter en mildest talt elendig start på sæsonen skete det uundgåelige, jeg blev fyret.
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #34: 24 Apr 2013, 12:11 »

Efter en mildest talt elendig start på sæsonen skete det uundgåelige, jeg blev fyret.

Havde gemt spillet tre kampe før så giver det en chance til  Thumbs Up
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #35: 24 Apr 2013, 14:34 »



Sæson 12/13 – Efterår 2013

Man Utd 2 – 1 Q.P.R. – Premier League 1. Runde – 17 august 2013
Blackburn 1 – 0 Man Utd – Premier League 2. Runde – 24 august 2013
Man Utd 3 – 0 Fulham – Premier League 3. Runde – 31 august 2013
Tottenham 2 – 1 –Man Utd – Premier League 4. Runde – 14 september 2013
Leverkusen 1 – 0 Man Utd – Champions League 1. Kamp – 18 september 2013
Man Utd 1 – 1 Liverpool – Premier League 5. Runde – 22 september 2013
Man Utd 2 – 1 Crystal Palace – Capital One Cup 3. Runde – 25 september 2013
Aston Villa 1 – 1 Man Utd – Premier League 6. Runde 28 september 2013
Man Utd 0 – 1 Juventus – Champions League 2. Kamp – 1 oktober 2013
Man Utd 2 – 1 Stoke – Premier League 7. Runde - 6 oktober 2013
Norwich 1 – 2 Man Utd – Premier League 8. Runde  - 19 oktober 2013
Man Utd 2 – 0 Celtic – Champions League 3. Kamp – 22 oktober 2013
Man Utd 2 – 0 Newcastle – Premier League 9. Runde – 26 oktober 2013
Man Utd 2 – 0 Arsenal – Capital On Cup 4. Runde – 30 oktober 2013
Man City 0 – 0 Man Utd – Premier League 10. Runde – 3 november 2013
Celtic 0 – 1 Man Utd – Champions League 4. Kamp – 6 november 2013
Man Utd 5 – 1 Burnley – Premier League 11. Runde 9 november 2013
Man Utd 2 – 2 Arsenal – Premier League 12. Runde – 23 november 2013
Man Utd 3 – 1 Leverkusen – Champions League 5. Kamp – 26 november 2013
Everton 0 – 1 Man Utd – Premier League 13. Runde – 29 november 2013

Efter en rigtig rigtig dårlig start på sæsonen er United kommet ind i en rigtig god stime, med 11 kampe uden nederlag. Oprindeligt blev jeg fyret efter at have tabt til 3 – 0 til Stoke, men havde gemt lige efter Crystal Palace kampen så gav det en chance til. Hvilket jeg nu kan se er en god ide da holdet har spillet helt fantastisk.

Stillinger:
Premier League:
1.   Man City – 30 point (14 kampe)
2.   Liverpool – 27 point (14 kampe)
3.   Man Utd – 25 point (13 kampe)
4.   Tottenham – 25 point (14 kampe)
5.   Newcastle – 25 point (14 kampe)


Champions League gruppe F:
1.   Juventus – 13 point
2.   Man Utd – 9 point
3.   Leverkusen 4 point
4.   Celtic – 3 point


Spiller statistik:
Topscore:
1.   Charlie Austin – 9 mål (8 kampe)
2.   Wayne Rooney – 4 mål (10 kampe)
3.   Tre spiller


Flest assister:
1.   Wilfreid Zaha – 9 assister (15 kampe)
2.   Nathan Redmond – 6 assister (8 kampe)
3.   Ashley Young – 5 assister (14 kampe)


Talenterne:

Luke Shaw – 18 år - Venstre back:
Har kun spillet 6 kampe da han har først var ude i 3-4 uger, sidenhen har han overrevet sin hasesen som holdte ham ude hele november og 2 måneder endnu. Har ellers spille godt i de kampe han har fået.

Will Hughes – 18 år – Central midt:
Har ligesom Shaw også været ramt af skader. Han har også spillet 6 kampe og på et rigtig højt niveau, især hans kamp i mod Crystal Palace var en pragt kamp hvor hans afleveringer var en sand fornøjelse at se på.

Nick Powell – 19 år – Offensiv midt:
Har spiller 10 kampe og scoret 2 mål. Har fordelt spillet godt fra sin plads på den offensive midt. I den seneste Arsenal kamp drev han flere gange gæk med Mertesacker og Koscielny. Har i denne periode også fået debut for landsholdet.

Nathan Redmond – 19 år – Venstre kant:
Har spillet 8 kampe, hvor han har lagt op til 6 mål. Har spillet rigtig og har i hver kamp han har spillet været en trussel i mod modstandernes forsvar. Var i spil i medierne om en mulig landsholdsudtagelse i oktober måned.

Sean Murray – 20 år – Højre kant:
Har spillet 5 kampe, men har ikke formået at gøre noget specielt indtryk i nogle af kampene. Vil forsætte med at få chancen mod nogle svage modstander. Han har talentet til at slå igennem men han mangler lige det sidste.

Willfreid Zaha – 21 år – Højre kant:
Har spillet helt fantastisk. 15 kampe, 3 mål og 9 assister. Har taget skidtet fra Championship til Premier League helt upåvirket og forsat sit fine spil. Han er allerede blevet en af holdets stjerner og bliver en vigtig mand i fremtiden.

Remie Streete – 18 år – Midtforsvar
Har spillet 2 kampe, begge i Capital One Cup. Begge på et højt niveau, især Arsenal kampen hvor han fik lukket Podolski og Giroud helt ned sammen med Jones.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2013, 13:12 af GGMU » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #36: 24 Apr 2013, 15:38 »

Efter en mildest talt elendig start på sæsonen skete det uundgåelige, jeg blev fyret.

Havde gemt spillet tre kampe før så giver det en chance til  Thumbs Up

Klasse  Grin

Men fedt du bliver ved, jeg følger helt sikkert med.

Kører "næsten" samme koncept i Liverpool, men en enkelt gang eller to bliver der nu engang købt en ikke britisk spiller.
Men her efter 3½ sæson er det vist kun 3-4 stykker det er blevet til og det er unge talenter som vel kan få britisk pas med årerne Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #37: 24 Apr 2013, 15:54 »

Spændende blog Smiley
Brug den her kode til dine billeder, hvis du vil have dem i den rigtige størrelse Smiley
Kode:
[img ]LINK[/img]
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #38: 25 Apr 2013, 13:04 »

Klasse  Grin

Men fedt du bliver ved, jeg følger helt sikkert med.

Kører "næsten" samme koncept i Liverpool, men en enkelt gang eller to bliver der nu engang købt en ikke britisk spiller.
Men her efter 3½ sæson er det vist kun 3-4 stykker det er blevet til og det er unge talenter som vel kan få britisk pas med årerne Wink

Fedt!  Thumbs Up

Spændende blog Smiley
Brug den her kode til dine billeder, hvis du vil have dem i den rigtige størrelse Smiley
Kode:
[img ]LINK[/img]

tak Smiley
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk fodbold skal være engelsk
« Svar #39: 27 Apr 2013, 15:05 »



Sæson 13/14 – Vinter transfer opdate

Indkøb:
 
Ray Swailes – 7. Mio - Crew – Engelsk
En rigtig spænde ung engelsk målmand. 16 år og spiller allerede for det engelske U21 landshold. Har rigtig høje forventninger til ham. Han er en rigtig stærk overall målmand. Har allerede nu en ide om han om 10-15 år er United anføre da han allerede har høje stats i indflydelse og målrettethed (12 og 14).

Martin Kelly – 75 mio.  – Arsenal – Engelsk
Ikke det mest velsete at købe en tideligere Liverpool og Arsenal spiller. Men manglede en solid back up til Rafael, og samtidig er det en fordel han også er stærk på i midtforsvaret. Er kun 23 år så han er samtidig en fremtidens mand.

Dave Fielding – 17 mio. – Crew – Engelsk
Endnu en ung spiller fra Crew der virkelig har en gylden ungdom. 17 årig angriber som er udråbt til den næste Micheal Owen. Håbede på at sende ham ud på en leje aftale men lykkedes desværre ikke.

Total beløb: 99 mio.

Salg:

Nemanja Vidic – 48 mio. – Chelsea
Et rigtig lorte salg! Ville ikke forlænge sin kontrakt da han var utilfreds med spille tid efter ikke at have spille hele december og det meste af januar pga. skade. Han var allerede begyndt at modtage kontrakt tilbud for andre klubber så ville ikke lade ham gå gratis. Var god også gledet hen og blevet tredje valg efter Jones og Evens men stadig en rigtig vigtig figur på holdet.

Patrice Evra – gratis – PSG
Skifter først til sommer men regner ikke med at give ham specielt meget spilletid da Shaw er ved at komme tilbage fra sin skade. Havde ingen intentioner om at forlænge hans kontrakt så dette salg har ikke den store betydning for mig.

Total Beløb: 48 mio.

Det har været et rigtig dårligt transfervindue, ene og alene pga. salget af Vidic. Var tæt på at købe Ben Davies fra Swansea til venstre back, men Swansea forlangt hele 325 mio. for ham, dog er han mit transfer mål nr. 1 til sommer.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010