home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 303091 gange)
PEAST
Landsholdsspiller

Sv: Computer tråden
« Svar #405: 13 Jun 2011, 00:43 »

Den kan selv gøre det,

hvad mener du?

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #406: 13 Jun 2011, 01:16 »

hvad mener du?
Din ps3 kan selv blæse luft.. Smiley

1. Først slukker du for din PS3 på switchen omme bag på.
2. Så skal du holde din finger på ejectknappen og tænde for switcchen igen.
3. Nu begynde din PS3 så at "rense", eller rettere sagt blæser meget voldsomt,
4. så går der ca. 20 sekunder så stopper den og så siger PS3'en lige bip et par gange. og så vil den røde diode blinke.
5. du slukker nu for PS3 via Swiitchen igen, og så tænder du den igen vi Switchen.

Håber du kan bruge det. Smiley

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #407: 13 Jun 2011, 01:30 »

Din ps3 kan selv blæse luft.. Smiley

1. Først slukker du for din PS3 på switchen omme bag på.
2. Så skal du holde din finger på ejectknappen og tænde for switcchen igen.
3. Nu begynde din PS3 så at "rense", eller rettere sagt blæser meget voldsomt,
4. så går der ca. 20 sekunder så stopper den og så siger PS3'en lige bip et par gange. og så vil den røde diode blinke.
5. du slukker nu for PS3 via Swiitchen igen, og så tænder du den igen vi Switchen.

Håber du kan bruge det. Smiley

Den må jeg lige prøve imorgen

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

DeBuur
Manager

« Svar #408: 15 Jun 2011, 18:45 »

Kan i anbefale et grafikkort til en HP? Mere mb end 520 og ikke dyrere end 600? Smiley

Hvilken model er din HP og hvilket type kort sidder i den på nuværende tidspunkt ?

AGP kort ?
PCI/PCI EXPRESS kort ?

til 619 kr

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=634356

til 599

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=622348

Tag kontakt med Komplet idet jeg ikke kan sige hvilken type gfx kort der passer til din pc - du kan også risikere at skulle skifte strømforsyning idet mange HP leveres med en meget lill strømforsyning... og så er det du skal overveje om det er besværet værd når en ny pc kan fåes for: 3500 krincl et ok gfx kort

http://www.topdata.dk/product.asp?product=7013

YNWA

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #409: 16 Jun 2011, 08:51 »

Hvilken model er din HP og hvilket type kort sidder i den på nuværende tidspunkt ?

AGP kort ?
PCI/PCI EXPRESS kort ?

til 619 kr

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=634356

til 599

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=622348

Tag kontakt med Komplet idet jeg ikke kan sige hvilken type gfx kort der passer til din pc - du kan også risikere at skulle skifte strømforsyning idet mange HP leveres med en meget lill strømforsyning... og så er det du skal overveje om det er besværet værd når en ny pc kan fåes for: 3500 krincl et ok gfx kort

Dette er min computer: http://www.wupti.com/Produkter/wupti-outlet/Outlet-Computer-og-IT/ID11049/HP-Compaq-Presario-CQ61416SO.html

FMFreaks inside you.

DeBuur
Manager

« Svar #410: 16 Jun 2011, 12:19 »

Tja hvis linket er rigtigt så er det altså en bærbar og så kan jeg ikke garantere at du kan skifte gfx kort og i hvertfald ikke for 600 kr.

YNWA

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #411: 19 Jun 2011, 00:48 »

Hej allesammen.  Smiley
Har længe overvejet at skaffe mig en ny stationær computer, da den jeg har nu, er en smule outdatet.
Så ville høre om der var nogle af jer der kunne anbefale en "vild" gamer pc til omrking 3-3,5k, den skal kunne trække spil med høj grafik, og er ligeglad om den er samlet, eller om man skal samle den selv.

Har selv kigget på denne her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=323200 - Hvad synes i?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #412: 19 Jun 2011, 13:52 »

Mit computer er begyndt at larme lidt mere på det seneste. Hvad kan jeg gøre?

-Har haft den i 10 måneder.
-Det er en MSI GX640.
-Den har altid larmet, men ikke så meget som nu.

Nogle som kan hjælpe? Kan forestille mig at blæseren skal renses, men hvordan?

Det hjalp gevaldigt at puste lidt luft ind i den. Det var altså ikke blæseren der var ved at gå, bare lidt for meget støv Wink

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #413: 19 Jun 2011, 21:02 »

Jeg tænkte på om jeg kunne få min mac tilsluttet til mit tv. Altså så tv'et fungerer som skærm. Hvordan gør man det? Har et HDMI stik kan det bruges?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

DeBuur
Manager

« Svar #414: 19 Jun 2011, 21:54 »

Hej allesammen.  Smiley
Har længe overvejet at skaffe mig en ny stationær computer, da den jeg har nu, er en smule outdatet.
Så ville høre om der var nogle af jer der kunne anbefale en "vild" gamer pc til omrking 3-3,5k, den skal kunne trække spil med høj grafik, og er ligeglad om den er samlet, eller om man skal samle den selv.

Har selv kigget på denne her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=323200 - Hvad synes i?

Der er ikke tale om en særlig højtydende cpu, hvis du vil have en billig AMD cpu, så gå efter en MD phenom 2 945 eller 955 black series.

GFX kortet er et relativ nyt midrange kort, som er prissat til ca. 800 kr.... det er bestem ikke et prangende kort men omvendt så er prisen heller ikke høj.

Alt i alt syntes jeg dog ikke det er et godt tilbud.

Her er et par alternativer

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99151&type=pcsystem

YNWA

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #415: 27 Jun 2011, 20:38 »

Hejsa. Jeg har et stort proble når jeg spiller spil. Det drejer som om spil som Alliance of Vallient Arms, Rome Total War og andre ældre spil. Problemet er når jeg har spillet et stykke tid. Det går fint indtil min skærm lige pludselig går i sort. Der står "Entering Powersaving Mode" eller noget lignende. Computeren kører stadigvæk men skærmen går ud og jeg er nødt til at genstarte. Hvad skal jeg gøre? Det kører fint mht. Football Manager. Skuffet

DeBuur
Manager

« Svar #416: 27 Jun 2011, 20:43 »

Hejsa. Jeg har et stort proble når jeg spiller spil. Det drejer som om spil som Alliance of Vallient Arms, Rome Total War og andre ældre spil. Problemet er når jeg har spillet et stykke tid. Det går fint indtil min skærm lige pludselig går i sort. Der står "Entering Powersaving Mode" eller noget lignende. Computeren kører stadigvæk men skærmen går ud og jeg er nødt til at genstarte. Hvad skal jeg gøre? Det kører fint mht. Football Manager. Skuffet

Det skulle være helt enkelt at løse.. gå ind i kontrol panel og vælg Hardware og lyd - vælg så strømstyrring og slå fra at skærmen slukker efter en vis tid.

YNWA

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #417: 27 Jun 2011, 20:52 »

Det skulle være helt enkelt at løse.. gå ind i kontrol panel og vælg Hardware og lyd - vælg så strømstyrring og slå fra at skærmen slukker efter en vis tid.

Det virker desværre ikke Skuffet

Altid FCK
Manager

« Svar #418: 27 Jun 2011, 23:10 »

Hej gutter

Jeg er i den situation, at jeg skal ud og have en ny computer. Jeg skal starte i 1.g efter ferien, og udover skolearbejde, så skal den kun bruges til FM og til at surfe på nettet. Altså ingen grafisk krævende spil, eller noget i den dur.
Der skal være lang batteritid, helst tynd og det er ligemeget hvilket mærke det er. Skærmen skal være 15-16", men må godt være lidt mindre, hvis det endelig skal være.

Jeg kunne godt tænke mig en Mac, men da jeg har fået at vide, det er no-go pga. de fleste programmer jeg kommer til, at bruge på gymnasiet, ikke fungerer optimalt ved Mac. Så det må gerne være noget der minder om en Mac i designet.
Prisen er lidt underordnet, har penge så det tager jeg til den tid.

På forhånd tak

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #419: 30 Jun 2011, 17:27 »

Hej allesammen. :-)

Jeg håber godt nok at der findes nogle computer'nørder' herinde, for jeg er på grænsen til at være rigtig træt af min computer. Jeg har indtil flere problemer med computeren, og jeg vil lige remse nogle af dem op. Jeg har engang imellem problemer med at åbne Itunes, vil undrer mig meget. En af de største problemer jeg har, er at den er så langsom, og dårlig til at 'multitaske', hvilket er mig ubegribeligt. Den kan ikke have en samtale over skype, med webcam tændt, og høre en sang på youtube samtidig. Jeg kan heller ikke rigtig være på msn, høre itunes musik, og samtidig være på FmF, Facebook eller lignende. Forleden skulle jeg se noget over sputnik, og det gik op i hat og briller. Internettet kan udelukkes som et problem, da jeg lånte min søsters, og det virkede upåklageligt derpå. Jeg havde også problemer da jeg spillede Modern Warfare på den.   

Jeg skylder vidst at nævne, at min computer er en Acer. Jeg har godt hørt at det er mange der er trætte af Acer(inklusiv mig selv), men den burde alligevel kunne klare det.

Modellen er en Acer LT ASPIRE 5536 G. 

Jeg fik disse oplysningerne da jeg købte computeren.

Er der mon nogle der kan hjælpe mig, så jeg kan få den til at køre godt? Jeg mindes at den kørte meget bedre da jeg fik den, så derfor irriterer det mig endnu mere! HJÆÆÆLP MIG! Smiley

If you can't join them, beat them.

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010