home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 986 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 301703 gange)
iaurdae
Ynglingespiller

Sv: Computer tråden
« Svar #1425: 07 Nov 2013, 07:26 »

Av, av, av!

Det er skidt det her...
Min bærbare ASUS er lige slukket fuldstændig - jeg sad og så netflix, og ville så sætte et parhøretelefoner i, da computeren bare døde. Nu kan den ikke startes, den reagerer slet ikke på noget, men er bare sort og død uanset hvad jeg foretager mig.
Hvad kan problemet være, og skal jeg forvente at den bare er færdig? Det skal lige siges at den blot er halvandet år gammel, men har brugt den flittigt.

Hvis den kun er halvandet år gammel, er der vel stadig garanti på den? Så ville jeg se, at komme ned i biksen med den igen.. Smiley

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1426: 09 Nov 2013, 00:47 »

Hej alle,

er der nogen som ved hvordan man "bytter om" på f-tasterne? Lige nu er f2 og f3 til at skrue op og ned for lyset på skærmen. Hvis jeg skal bruge f2 skal jeg trykke "fn" og f2. Jeg ville gerne have det omvendt, men kan ikke rigtig finde noget i bios...

På forhånd tak.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #1427: 09 Nov 2013, 01:41 »

Hej alle,

er der nogen som ved hvordan man "bytter om" på f-tasterne? Lige nu er f2 og f3 til at skrue op og ned for lyset på skærmen. Hvis jeg skal bruge f2 skal jeg trykke "fn" og f2. Jeg ville gerne have det omvendt, men kan ikke rigtig finde noget i bios...

På forhånd tak.  Thumbs Up

Der bør være en f-lock/f-mode key på dit keyboard. Tryk på den og dine f-keys er som normale f-taster igen.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1428: 09 Nov 2013, 01:44 »

Der bør være en f-lock/f-mode key på dit keyboard. Tryk på den og dine f-keys er som normale f-taster igen.
Sorry, glemte lige at skrive at det er en bærbar...

Veni, vidi, vici

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #1429: 09 Nov 2013, 02:02 »

Sorry, glemte lige at skrive at det er en bærbar...

Hvad for en?

EDIT: Prøv Fn + Num lock
« Seneste Redigering: 09 Nov 2013, 02:06 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1430: 09 Nov 2013, 02:08 »

Hvad for en?

EDIT: Prøv Fn + Num lock
En HP Pavillion. Fn + Num lock virkede ikke.

Veni, vidi, vici

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #1431: 09 Nov 2013, 02:21 »

♥ Manchester United ♥

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1432: 09 Nov 2013, 10:15 »

Jeg gi'r sgu en øl i lufthavnen næste gang.  Wink

Jeg tror at jeg trykkede forkert i opstarten, jeg trykkede f2 i stedet. Derfor kunne jeg ikke finde noget.

Jeg takker mange gange...  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #1433: 13 Nov 2013, 17:36 »

Hej drenge

Skal have en studiecomputer som også skal køre Fm skide hurtigt.. og så skal det være en macbook!

Nogen der har erfaringer med dette, og kan i i så fald sige mig om en MacBook Air ville være fint til dette?

Har dette: http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/MACAIRMD760DK/macbook-air-13-3-md760-core-i5-128gb-ssd-fri-fragt

Er det noget? Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1434: 14 Nov 2013, 18:32 »

Det varer nok ikke så længe, før jeg skal have en ny computer. Derfor har jeg lige et spørgsmål til dem, der ved noget om computere. Er der stor forskel på 2,4, 2,5 og 2,6 GHz?

DeBuur
Manager

« Svar #1435: 15 Nov 2013, 09:08 »

Det varer nok ikke så længe, før jeg skal have en ny computer. Derfor har jeg lige et spørgsmål til dem, der ved noget om computere. Er der stor forskel på 2,4, 2,5 og 2,6 GHz?

Det er ikke så afgørende om din cpu kører 2,4 eller 2,6 naturligvis kan 2,6 yde lidt mere - men det mere interessant at fokusere på hvilken cpu du vælger.
Bemærk iøvrigt at flere af Intels cpu har turbo boost hvilket gør at de kan yde langt over 3,0 og det er anvendeligt når der games FM.

IMO så gå efter en god I5 og minimum 8 gb ramm og smid så selv en sdd hd i maskinen... det gør underværker.

Nogle programmer kan ikke udnytte cpu med flere kerner så der hjælper det ikke at købe en dyr Intel I7 !

Hvis det er bærbar du kigger på så hold dig til Intels Cpu de udvikler knap så meget varme som AMD modellerne er det en stationær så er AMDs nyeste 8 kernet CPU FX 8350 et godt bud på en super cpu ikke mindst til gaming.

http://www.cpubenchmark.net/laptop.html  denne liste kan give dig et overblik over laptop cpu og på dette site kan du sammenligned mange cpu http://www.anandtech.com/bench/CPU/2

Når det kommer til grafikkort i en bærbar så tjek her http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html

Hvis det er en specifik model du går efter så er jeg online under aftenens kamp - held og lykke med købet Thumbs Up

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1436: 16 Nov 2013, 13:02 »

Mange tak for det brugbare svar. Jeg kigger lidt på bærbare computere for tiden, da jeg ikke tror, at min ASUS har så lang tid igen. Det er en Intel i7'er, og den er jeg meget glad for. Om det er en i7'er eller en i'5'er finder jeg dog ikke så væsentligt. Den skal bare kunne køre FM.

Jeg havde tidligere en HP med AMD, og den blev kogende og larmede ekstremt meget. Det er jeg ikke interesseret i. På det punkt kan jeg kun være enig med dig.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1437: 16 Nov 2013, 19:02 »

Godaften boys.

Jeg er overhovedet ingen computer haj. Så mange tænker nok endnu en gang. Amen, hvor svært kan det være.

Men mit spørgsmål og problem lyder sådan her.

Efter en standard opdatering af min computer. Ikke noget jeg gør, det gør den bare selv af og til.

Så kan jeg hverken nørde facebook og her mener jeg. Over onlinelisten, kan man følge med i hvad folket liker, kommentere, hør osv. De ting kan jeg ikke trykke på længere. Hvor den altså popper frem så jeg kan se det. Jeg kan ikke uploade billeder, så jeg kunne smide dem herind f.eks. Jeg kan ikke åbne mails.

Det er sådan set lidt træls, i længden ihvertfald. Det skete igår formiddag og har så forsøgt lidt af hvert siden. Uden held.

Håber en sidder og tænker. Det er det der, eller prøv det der. Det ville være en vanvittig fed hjælp og jeg skal nok takke uanset om det virker eller ej.

God lørdag, til folket!

« Seneste Redigering: 16 Nov 2013, 19:04 af Medina » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #1438: 16 Nov 2013, 20:56 »

Godaften boys.

Jeg er overhovedet ingen computer haj. Så mange tænker nok endnu en gang. Amen, hvor svært kan det være.

Men mit spørgsmål og problem lyder sådan her.

Efter en standard opdatering af min computer. Ikke noget jeg gør, det gør den bare selv af og til.

Så kan jeg hverken nørde facebook og her mener jeg. Over onlinelisten, kan man følge med i hvad folket liker, kommentere, hør osv. De ting kan jeg ikke trykke på længere. Hvor den altså popper frem så jeg kan se det. Jeg kan ikke uploade billeder, så jeg kunne smide dem herind f.eks. Jeg kan ikke åbne mails.

Det er sådan set lidt træls, i længden ihvertfald. Det skete igår formiddag og har så forsøgt lidt af hvert siden. Uden held.

Håber en sidder og tænker. Det er det der, eller prøv det der. Det ville være en vanvittig fed hjælp og jeg skal nok takke uanset om det virker eller ej.

God lørdag, til folket!

Hmmm lyder som om noget er gået galt under opdateringen... men det ved du jo nok allerede  Wink

Umiddelbart så ville jeg sørge for at få taget back up af alle dine filer - og den lette løsning er så at reinstallere windows - men iden da så hent selv de nyeste drivere m.m fra din pcs hjemmeside så får du de sidste nye opdateringer fra producenten - personligt vil jeg ikke lade et eller andet program styre hvad der skal opdateres - det foretrækker jeg selv at styre forkert eller dårlig software er lige så irriterende som når min datter hører One Direction

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #1439: 16 Nov 2013, 22:56 »

Jeg vil gerne sige tak for dit input.

Det lyder desværre så indviklet som jeg næsten havde forventet Opstemt - Så det må jeg bare vende mig til kan jeg ligesom fornemme Wink

Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010