home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302127 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #1170: 19 Apr 2013, 15:34 »

Hey freaks

Jeg er ved at blive idiot, Jeg har lige købt ny skærm til min PC. Men den blinker en gang en mellem, nogen gange sker det tit andre gange går der lang tid. Hvad kan det være? Det er pisse træls, at spil manager og det sker og det andet hold har lavet mål Skuffet

Det kan være dit kabel den er galt med - bruger du hdmi eller almindelig vga kabel ?

YNWA

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1171: 19 Apr 2013, 15:40 »

Jeg bruger Hdmi. Det er et helt nyt kable

DeBuur
Manager

« Svar #1172: 19 Apr 2013, 15:50 »

Jeg bruger Hdmi. Det er et helt nyt kable

fint for mange af de billige vga kabler er ikke 5 øre værd - har du et andet hdmi kabel i huset så tjek lige det af og se om det giver samme problemer jeg flere gange bøvlet med dårlige hdmi kabler så det er ikke utænkeligt at det er her problemet er.

herefter bør du hente de nyeste drivere til dit gfx kort

Når du har tjekket det så skal du reklamere over skærmen hvis den fortsat laver de fejl...held og lykke

YNWA

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1173: 19 Apr 2013, 15:51 »

fint for mange af de billige vga kabler er ikke 5 øre værd - har du et andet hdmi kabel i huset så tjek lige det af og se om det giver samme problemer jeg flere gange bøvlet med dårlige hdmi kabler så det er ikke utænkeligt at det er her problemet er.

herefter bør du hente de nyeste drivere til dit gfx kort

Når du har tjekket det så skal du reklamere over skærmen hvis den fortsat laver de fejl...held og lykke
Jeg prøver og mange tak Smiley

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #1174: 22 Apr 2013, 09:16 »

Hey derude.

Jeg har et lille problem med min Mac..

Det foregår sådan, at under brug går min skærm pludselig i sort? Jeg er derfor nød til at restarte ret ofte..

Nogle bud på en løsning?

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1175: 28 Apr 2013, 11:11 »

Nogle der kan anbefale eller som har prøvet hjemmesiden xnb.dk til at bestille computer på? :-)

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1176: 28 Apr 2013, 11:12 »

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1177: 28 Apr 2013, 11:14 »

Har læst trustpilot, men der er mange svingende anmeldelser derinde. Nogle siger de larmer lidt men det er naturligt da det er gamer computer, andre har været utilfredse med det de har fået, og den service de har fået osv., så ville høre herinde om folk havde haft lignende oplevelser med hjemmesiden :-)

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1178: 28 Apr 2013, 11:19 »

Hold dig væk derfra, en hjemmeside der ikke skilter med hvor de holder til skal man holde sig fra.
Hvordan en side der ikke skilter med hvor man finder dem kan få e-mærket fatter man ikke, men okay e-mærket er desværre også gået hen og blevet en joke.

Og en fragt på 222 kroner atyder klart at computeren næppe laves i danmark som der ellers står.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2013, 11:25 af Sunbao » Logged

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1179: 28 Apr 2013, 17:25 »

Hvis du går ned på bunden på siden og trykker på Support / Service, så står der da en hel masse? :-)
- Jeg kunne læse mig frem til at firmaet havde hovedsæde i Holland, fordi momsen er mindre. Til gengæld foregår al udvikling af hardware og software i DK, test af ny hardware i DK og udvikling af recovery systemer foregår i DK. Derfor er der også dansk salgsteam, dansk support, dansk service, dansk kontor og dansk reparationsværksted .
Derudover kan jeg også se, at varen bliver lavet i Holland? :-) Det står næsten som noget af det første under Support / Service - "Computeren bliver bygget hos Xnotebooks i Holland".
- Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det giver mening, og forstår ikke helt det du har skrevet? :-)

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #1180: 28 Apr 2013, 17:33 »

Firmaet holder til her:
XNB Computers
De Vutter 29
5221, BD 's-Hertogenbosch
Holland

Direktøren og de ansatte for De Greef Computers v/ Richard De Greef har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på xnb.dk er De Greef Computers v/ Richard De Greef

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Pas meget på med at opgive sit kort nr/konto nr. til dem !

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1181: 11 Maj 2013, 14:49 »

Igen har jeg brug for hjælp! :-D
- Ville denne computer ikke kunne trække FM13? For på fm's hjemmeside står der, at når det er Windows 7 skal der bruges mindst 2,2 GHz, men der står at bærbaren kun har 1,9 GHz?
http://www.pricerunner.dk/pi/27-2867373/Baerbare/ASUS-Zenbook-Prime-UX31A-(UX31A-C4029H)-Produkt-Info
http://www.footballmanager.com/manual/?id=6

DeBuur
Manager

« Svar #1182: 19 Maj 2013, 23:23 »

Igen har jeg brug for hjælp! :-D
- Ville denne computer ikke kunne trække FM13? For på fm's hjemmeside står der, at når det er Windows 7 skal der bruges mindst 2,2 GHz, men der står at bærbaren kun har 1,9 GHz?
http://www.pricerunner.dk/pi/27-2867373/Baerbare/ASUS-Zenbook-Prime-UX31A-(UX31A-C4029H)-Produkt-Info
http://www.footballmanager.com/manual/?id=6

Lidt forsinket - jo den cpu kan sagtens - den har en turbo hastighed på 2,9 GHz og der er tale om en rimelig kraftig Intel I7 cpu som har den fordel at den bruger mindre strøm og derfor sidder i flere high end produkter.

Lignede cpu findes som I3 og I5 modeller og her har jeg selv teste en I5 model som klarede FM udmærket.

Du og alle andre kan med fordel sammenligne ydelser på cpu og gfx kort her http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

Til almindeligt brug og til gamin vil jeg iøvrigt altid anbefale I5 - k produkterne idet de kan overklokkes vildt meget hvis det er det man vil - bare husk at købe ordentlig køling Wink

YNWA

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1183: 20 Maj 2013, 19:19 »

Er der andre pt der har problemer med Google Chrome pt? Min kan ikke indlæse Shockwave FLash. Havde samme problem for 2-3 dage siden og efter et par timer hvor jeg prøvede at løse problemet på forskellig vis, endte jeg med at geninstallere Chrome men nu er problemet tilbage. Førhen, der crashede Flash fra tid til anden men nu kan det slet ikke indlæses.

DeBuur
Manager

« Svar #1184: 21 Maj 2013, 20:03 »

Er der andre pt der har problemer med Google Chrome pt? Min kan ikke indlæse Shockwave FLash. Havde samme problem for 2-3 dage siden og efter et par timer hvor jeg prøvede at løse problemet på forskellig vis, endte jeg med at geninstallere Chrome men nu er problemet tilbage. Førhen, der crashede Flash fra tid til anden men nu kan det slet ikke indlæses.

Jep og det er ikke første gang... sådan noget skal bare virke.. hver gang ticked off

YNWA

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010