home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302490 gange)
Risom
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #900: 03 Dec 2012, 17:47 »

Prøv med firefox.
Ellers ryd din cache.

Har ikke firefox, men i IE virker det heller ikke.
Det hjælper heller ikke Skuffet

Men ellers tak for svar...

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Drillo
Gæst

« Svar #901: 03 Dec 2012, 19:01 »

Wow, har ikke forstand på det der. Men jeg kunne gå ud og købe en hel ny computer for det beløb, du er ved at købe et grafikkort for. Det må sgu være nogle heftige nogen, hvad skal du bruge dem til/spille? Smiley

Skal bruge det til at spille/programmere og se film. Grunden til at jeg ende med GTX 680 er at jeg ikke gider om 2-3 år og skal ud og have et nyt grafikkort.
Det grafikkort jeg har nu har holdt i 2 år og er begyndt at have sine problemer med "nye" spil så som BF3, Hawken (Beta Tester)

Seller95
Manager

« Svar #902: 05 Dec 2012, 21:46 »

Hey guys.

Jeg overvejer lidt, at købe en ny bærbar, da min nuværende ikke er hvad den har været.. Jeg vil gerne ha' en, som kan trække et par spil. FM13 er et must. Spiller egentligt ikke så meget derudover, men det kan jo være!

Jeg har kig på denne; http://www.computercity.dk/products/product.aspx?ID=10575270&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Nogle med forstand på pc'er, der kan forklare mig, om den er god? :-D

Arsenal <3

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #903: 05 Dec 2012, 21:55 »

Hey guys.

Jeg overvejer lidt, at købe en ny bærbar, da min nuværende ikke er hvad den har været.. Jeg vil gerne ha' en, som kan trække et par spil. FM13 er et must. Spiller egentligt ikke så meget derudover, men det kan jo være!

Jeg har kig på denne; http://www.computercity.dk/products/product.aspx?ID=10575270&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Er på ingen måde computernørd, men mener at i7 processor er toppen af poppen. 8 GB DDR3 RAM er vist også mere end rigeligt... vil mene at den er god for en solid gang FM. Smiley

Risom
Manager

« Svar #904: 05 Dec 2012, 21:58 »

Hey guys.

Jeg har en "lillebror" til den du linker til.
15,6 tommer, i5, 6 gb ram.

Den er yderst fornuftig til FM, og generelt er den bare hurtig, så det skulle ikke være noget problem Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #905: 05 Dec 2012, 22:14 »

Hey guys.

Statsene ser meget fine ud, og den skal bestemt nok kunne køre FM på højeste niveau. Men husk at ASUS har haft en tendens til at lave computere der ikke holder særligt længe i forhold til de fleste andre.(Jah jeg har selv ASUS  Rullende Øjne ) Ikke at det gør den dårligere, for den der er godt vildt  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Seller95
Manager

« Svar #906: 06 Dec 2012, 07:28 »

Tak for svarene! Hvor lang tid kan sådan en krabat da nogenlunde holde?:-) Min bror har en ordentlig Asus som er 5-6 år gammel. Den kører stadig bl.a. FM super godt! Den kostede vidst også 12-13.000.. Smiley

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #907: 06 Dec 2012, 08:29 »

Det er jo en smagssag, i min bog kører en 5-6 år gammel pc, uanset pris næppe fm ret godt Wink
Asus computere plejer nu at holde ganske glimrende, så længe man ikke hærger dem.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #908: 06 Dec 2012, 10:03 »

Hey guys.

Den sidder lige i skabet Seller! Smiley

Supra Societatem Nemo

Seller95
Manager

« Svar #909: 06 Dec 2012, 11:02 »

Mange tak for svarene. Den er bestilt! Thumbs Up

Arsenal <3

bobbefar
Gæst

« Svar #910: 06 Dec 2012, 11:46 »

Hey guys.

Du har lige fundet min nye computer. Tak skal du have!  Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #911: 06 Dec 2012, 12:03 »

Den er udmærket. Spillemæssigt vil jeg dog ikke mene at den er fantastisk, men en bærbar til spillebrug koster også normalt et par tusind mere. Jeg vil ikke mene at grafikkortet er fantastisk, mens harddisken er langsom. Man burde overveje en bærbar med SSD harddisk og ellers som minimum med flere omdrejninger end 5400 pr. min. Samtidig er opløsningen relativt lav.

Jeg ville ikke vælge den, men nu stiller jeg måske også højere krav end dig. Den er ikke dårlig, men der er plads til forbedringer, både til spil men bestemt også til normal brug (læs: SSD)

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Anfield Road
Manager

« Svar #912: 06 Dec 2012, 12:54 »

Det er jo en smagssag, i min bog kører en 5-6 år gammel pc, uanset pris næppe fm ret godt Wink
Asus computere plejer nu at holde ganske glimrende, så længe man ikke hærger dem.

Jaja, det er jo ikke fordi en ASUS bare går kaput efter 2 uger, det er slet ikke det jeg siger  Wink Jeg mener bare at ASUS mange gange har overbelastet computeren allerede ved produktionen. De fylder simpelthen for meget af det gode i, så det i længden kan være svært for computeren at holde styr på det hele på en gang  Smiley Jeg ved ikke så meget om det selv, men jeg kender folk der har forstand på det og de er enige.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

bobbefar
Gæst

« Svar #913: 11 Dec 2012, 20:51 »

http://gyazo.com/0bad7cd922d85f3c289407cc176f8f28
Har fået den her meddelelse en del gange nu. Nogen som ved hvad der er galt?

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #914: 11 Dec 2012, 21:09 »

Har du aktiveret den?
Ellers prøv at søg på google. Smiley

edit her: http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/81267/

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010