home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302768 gange)
Enzo
Manager

Sv: Computer tråden
« Svar #690: 20 Maj 2012, 21:40 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DeBuur
Manager

« Svar #691: 20 Maj 2012, 21:47 »

Og den kan kører FM optimalt?
Hvad med Officepakkerne?

Det kan den, men det er klart at der findes hurtigere cpu men så betaler du også nærmere 5500 eller 6000 kr.

Jeg har selv en AMD Phenom 965 Black Edition og selvom den er overclocket pænt så yder den ikke som en Intel I5 og jeg har ingen problemer med at spille FM

Den office version der følger med når du køber HP eller Medion er en begrænset version.

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #692: 20 Maj 2012, 21:52 »

Det kan den, men det er klart at der findes hurtigere cpu men så betaler du også nærmere 5500 eller 6000 kr.

Jeg har selv en AMD Phenom 965 Black Edition og selvom den er overclocket pænt så yder den ikke som en Intel I5 og jeg har ingen problemer med at spille FM

Den office version der følger med når du køber HP eller Medion er en begrænset version.

Hvad betyder det, at den er begrænset?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DeBuur
Manager

« Svar #693: 20 Maj 2012, 21:52 »

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #694: 20 Maj 2012, 21:54 »

Hvad betyder det, at den er begrænset?

Det betyder at der er masser af funktioner der ikke virker eller kun virker i f.eks 60-90 dage.

et gratis alternativ er at hente openoffice... det er gratis og virker godt  Thumbs Up

YNWA

Caluna
Ynglingespiller

« Svar #695: 20 Maj 2012, 21:54 »

Medion lyder ikke meget bedre end HP eller Acer i mine øre.

Hvis du skal have en HP, Acer eller lignende af de "billige" mærker. så skal du op i den dyre klasse. HP og Acer PC'er til 9000 eller 10.000 kroner er fremragende, men de billige modeller er man altså ikke altid lige heldig med.

Ellers kan du altid kigge steder som her: http://www.fcomputer.dk/computer/konfigurerbar-pc/
Der ved du i hvert fald, hvad du betaler for.
Ellers er sidste alternativ at bygge den selv. Hvis man kan, eller kender nogen der kan, er det langt billigere.

Caluna
Ynglingespiller

« Svar #696: 20 Maj 2012, 21:55 »

OpenOffice er et udmærket alternativ til Microsoft Office, i begrænset omfang. Det afhænger helt af hvad man skal lave med sin Officepakke.

DeBuur
Manager

« Svar #697: 20 Maj 2012, 21:56 »

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #698: 20 Maj 2012, 22:00 »

Tak - Men jeg bliver sgu i tvivl.. Den ene siger noget, mens den anden siger noget andet..
Mit budget et på 5.000 dkk, og jeg skal have den bedst mulige pc til Football Manager, Skolearbejde og netsurfing..

Er Medion ikke godt?

DeBuur
Manager

« Svar #699: 20 Maj 2012, 22:00 »

Enzo som Caluna skriver så får du en markant bedre pc hvis du vælger en fra komplett.dk Tpdata eller lignende
Her får du en pc med rimelige strømforsyninger og al indmaden er kendte og veltestede produkter... men du ender på den anden side af 6000 kr...

Når jeg fraråder netop den HP du henviser til så er det ikke fordi jeg har noget imod HP..men netop de der modeller har jeg oplevet flere problemer med.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #700: 20 Maj 2012, 22:01 »

Tak - Men jeg bliver sgu i tvivl.. Den ene siger noget, mens den anden siger noget andet..
Mit budget et på 5.000 dkk, og jeg skal have den bedst mulige pc til Football Manager, Skolearbejde og netsurfing..

Er Medion ikke godt?

Medion har som HP og Acer haft et blakket ry - men i de seneste år så har medion vundet en del test og har fået styr på kvaliteten... IMO har HP ikke nået så langt med deres modeller.

YNWA

Caluna
Ynglingespiller

« Svar #701: 20 Maj 2012, 22:03 »

Hvis du behandler din Medion PC pænt (ikke installere addons og andre ligegyldige programmer og gøjl du ikke bruger, kun holder dig til 1 antivirusprogram og holder din computer renset og defragmenteret), så burde den være udmærket til dit budget Smiley

Som DeBuur er jeg nødt til helt at fraråde HP, jeg hælder også mere mod Medion hvis du skal holde dig indenfor dit budget.

Enzo
Manager

« Svar #702: 20 Maj 2012, 22:03 »

Ud fra dine argumenter vælger jeg nok den Medion du har linket til Wink

Hvad er Addons?

DeBuur
Manager

« Svar #703: 20 Maj 2012, 22:05 »

I sidste ende så skal du træffe et valg og der kommer du til at gå på kompromis - jeg kan ikke sige dig hvad der er bedst at gøre...det er der ingen der kan..

Personligt ville jeg vente og sparre de sidste 1200-1400 kr sammen også få en pc som er kvalitet men det er jo let for mig som tjener godt med penge hver måned at sige.

uanset hvad du vælger så kan den sagtens køre FM og ordne alt dit skolearbejde.

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #704: 20 Maj 2012, 22:09 »

I sidste ende så skal du træffe et valg og der kommer du til at gå på kompromis - jeg kan ikke sige dig hvad der er bedst at gøre...det er der ingen der kan..

Personligt ville jeg vente og sparre de sidste 1200-1400 kr sammen også få en pc som er kvalitet men det er jo let for mig som tjener godt med penge hver måned at sige.

uanset hvad du vælger så kan den sagtens køre FM og ordne alt dit skolearbejde.

Okay - Jeg har intet arbejde pt, og jeg skriver fra en lånebærbar.. Jeg regner med at investere i en bærbar når jeg nu engang skal begynde på gymnasiet, men jeg går kun i 8. Klasse på nuværende tidspunkt. Har i desuden erfaringer med at købe computerskærme på dba?

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010