home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302524 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Computer tråden
« Svar #855: 29 Okt 2012, 23:49 »

Lige nu og indtil d. 31 januar 2013 kan man få det nye Windows 8 på sig pc til kun 229 kr. http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_DIS_ShopHP_FPP_Light
Personligt har jeg selv benyttet mig af dette tilbud, og kan kun sige at virker! Hurtig opstart og hurtig til at lukke igen. Derudover, hvis du gerne vil undgå metro (den nye start med firkantede vinduer) kan du også godt det.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #856: 29 Okt 2012, 23:54 »

Lige nu og indtil d. 31 januar 2013 kan man få det nye Windows 8 på sig pc til kun 229 kr. http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_DIS_ShopHP_FPP_Light
Personligt har jeg selv benyttet mig af dette tilbud, og kan kun sige at virker! Hurtig opstart og hurtig til at lukke igen. Derudover, hvis du gerne vil undgå metro (den nye start med firkantede vinduer) kan du også godt det.

Jeg har købt Windows 8, og er i gang at downloade det nu.. Virkelig dumt tidspunkt på dagen jeg gør det.... Men det bliver fedt!! Opstemt

Men man kan da ikke slippe 100% for Metro.. Man kan med lidt teknisk snilde, få den til at gå væk fra det MEGET hurtigt efter opstart, men man kan ikke slippe helt for det. Men det er også godt nok til mig Smiley

Aldrig alene!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #857: 30 Okt 2012, 00:13 »

Jeg har købt Windows 8, og er i gang at downloade det nu.. Virkelig dumt tidspunkt på dagen jeg gør det.... Men det bliver fedt!! Opstemt

Men man kan da ikke slippe 100% for Metro.. Man kan med lidt teknisk snilde, få den til at gå væk fra det MEGET hurtigt efter opstart, men man kan ikke slippe helt for det. Men det er også godt nok til mig Smiley
Det tager ikke specielt langt tid med installationen af den. En halv time, og så er den oppe at køre som den skal.

Ikke slippe for det 100% er rigtigt nok. Men du kan godt få den til at starte op fra normalt skrivebord ved at ændre lidt. Smiley Og ja, det tager ingen tid før du kan tilgå skrivebordet, det er bare at trykke på firkanten med skrivebord, og så er den der.

Men når du skal ud og have de programmer som du mangler og som ikke kan fås i store (endnu) så tjek om de ikke har det her: http://ninite.com/ og så afkrydse de programmer du gerne vil have, og tryk "Get Installer", hvorefter den så henter et lille program og så installere den de valgte programmer bagefter af sig selv.
Bl.a. kan jeg anbefale at vælge programmet Revo under Utilities med, for når du så skal til at slette et program f.eks., så kan du ofte finde "rester" rundt omkring, men det kan du undgå med det her.
Virusprogrammer behøves heller ikke, det er der installeret med MSE.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #858: 30 Okt 2012, 01:08 »

Det tager ikke specielt langt tid med installationen af den. En halv time, og så er den oppe at køre som den skal.

Ikke slippe for det 100% er rigtigt nok. Men du kan godt få den til at starte op fra normalt skrivebord ved at ændre lidt. Smiley Og ja, det tager ingen tid før du kan tilgå skrivebordet, det er bare at trykke på firkanten med skrivebord, og så er den der.

Men når du skal ud og have de programmer som du mangler og som ikke kan fås i store (endnu) så tjek om de ikke har det her: http://ninite.com/ og så afkrydse de programmer du gerne vil have, og tryk "Get Installer", hvorefter den så henter et lille program og så installere den de valgte programmer bagefter af sig selv.
Bl.a. kan jeg anbefale at vælge programmet Revo under Utilities med, for når du så skal til at slette et program f.eks., så kan du ofte finde "rester" rundt omkring, men det kan du undgå med det her.
Virusprogrammer behøves heller ikke, det er der installeret med MSE.

Så er jeg på Windows 8 Pro! Opstemt Det kører virkelig godt, men det skal helt klart testes i skolen i morgen Opstemt

Aldrig alene!

Risom
Manager

« Svar #859: 30 Okt 2012, 20:00 »

Er der et program man kan bruge til at optage film af skærmen?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager

« Svar #860: 30 Okt 2012, 20:08 »

Er der et program man kan bruge til at optage film af skærmen?

Masser  Smiley To minutter jeg finder det lige...

Edit: http://camstudio.org/ Den her skulle være god nok... Flere af mine venner bruger det

Edit Edit: Hvad søren? Glemte helt det vigtigste  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 20:34 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #861: 30 Okt 2012, 20:51 »

Masser  Smiley To minutter jeg finder det lige...

Edit: http://camstudio.org/ Den her skulle være god nok... Flere af mine venner bruger det

Edit Edit: Hvad søren? Glemte helt det vigtigste  Rullende Øjne

Du er nu en guttermand  Kys Thumbs Up

Tak!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #862: 30 Okt 2012, 20:59 »

Så er jeg på Windows 8 Pro! Opstemt Det kører virkelig godt, men det skal helt klart testes i skolen i morgen Opstemt
Hvad synes du så om Windows 8, nu hvor du har haft det igang i det i en dag næsten?

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #863: 31 Okt 2012, 09:46 »

Hvad synes du så om Windows 8, nu hvor du har haft det igang i det i en dag næsten?

Jeg elsker det! Og jeg bruger endda start-skærmen Smiley Den er faktisk rigtig, rigtig brugbar. Og så er Windows jo bare blevet sygt hurtigt!! Opstemt

Aldrig alene!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #864: 31 Okt 2012, 12:14 »

Jeg elsker det! Og jeg bruger endda start-skærmen Smiley Den er faktisk rigtig, rigtig brugbar. Og så er Windows jo bare blevet sygt hurtigt!! Opstemt
Ja, det er utroligt så hurtigt det er blevet. Startskærmen er nemlig brugbar, og det tager ingen tid at starte programmerne op derfra heller.

-KNM-
Manager

« Svar #865: 09 Nov 2012, 03:15 »

Jeg har et problem med mit wifi.
Det kørte rigtigt langsomt (0,3mb download) så jeg prøvede et par forskellige ting. Da jeg prøvede at ændre enkryptionen på min router steg farten til lidt over 4mb. Problemet er så, at internettet efter en dag eller to var nede på 0,3 igen.
Det kan fikses ved at ændre enkryptionen igen (selv hvis jeg ændrer den tilbage til det oprindelige), men det holder kun omkring en dag.
Er der nogen, der har nogen idé om hvad der sker?

m12345
Gæst

« Svar #866: 18 Nov 2012, 20:49 »

Hej alle.

Hvilken af de følgende Macbooks vil være bedst at bruge til FM13:

Macbook Air 13"
128 gb SSD
4 gb ram
Intel HD Graphics 4000
1,8 dual-core Intel Core i5 processor

Pris: 9,699 kr.

eller

Macbook Pro 13"
500 GB harddisk
4 gb ram
Intel HD Graphics 4000
2.5GHz dual-core Intel Core i5

Pris: 9,699 kr.

Ved godt, at Macbook Pro'en kan trække det uden problemer men det jeg gerne vil vide er om Macbook Air'en kan trække det problemfrit også? For hvis Air'en kan trække det fint, kan jeg lige så godt købe den, tænker jeg.

Hvad tror i?

Rottenburg
Førsteholdsspiller

« Svar #867: 18 Nov 2012, 21:02 »

Køb en Acer til 4000 kr og spar 5000 Smiley ..

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #868: 18 Nov 2012, 21:03 »

Ved godt, atMacbook Pro'en kan trække det uden problemer  men det jeg gerne vil vide er om Macbook Air'en kan trække det problemfrit også? For hvis Air'en kan trække det fint, kan jeg lige så godt købe den, tænker jeg.

1. Du siger selv at Pro'en kan trække det uden problemer, hvilket den jo også vil kunne i fremtiden så.
2. Air'en, kan nok godt trække det problemfrit. Men definer lige problemfrit. Alle ligaer, alt på det højest? Air'en kan muligvis ikke trække de nyere FM der kommer. Men hvorfor dog købe en Macbook?

Andre pc'er i samme prisklasse: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=707000010&gruppe=pcnotevision
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=706000010&gruppe=pcnotevision
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=762324

Altså væsentlig bedre pc'er, til samme pris.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2012, 21:07 af fresse94 » Logged

m12345
Gæst

« Svar #869: 18 Nov 2012, 21:08 »

Hvorfor købe Windows? Der er jo en grund til at jeg spørger ang. Macbooks - har i mange år haft Windows og gider ikke det bras længere Smiley

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010