home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  4 Brugere, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 284322 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1620: 18 Nov 2014, 20:06 »

Det er en bærbar, ja. Så jeg glemmer det bare Tunge

du kan istedet prøve at  lege lidt med strømstyringen, nogen default indstillinger sparer på strømmen således at din cpu bliver begrænset og det kan give dig lidt mere saft
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1621: 18 Nov 2014, 20:17 »

Og hvis man ville gøre det, hvordan gør man så det? (Har ingen forstand på computere)
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1622: 18 Nov 2014, 20:45 »

Og hvis man ville gøre det, hvordan gør man så det? (Har ingen forstand på computere)

gå ind i kontrol panel - gå ind i system og sikkerhed - gå ind i stømstyring - gå ind og vælg høj ydeevne og gå ind og rediger alt til max ydelse og lad være med at lade din pc gå i dvale - du kan gemme din strømstyrings profil så hvis du får lavet noget der ikke dur så har du stadig de faste strømstyrings profiler som du så kan vælge  Thumbs Up
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1623: 18 Nov 2014, 21:35 »

Hmm, den står allerede til alt det der.
Så det er vist godt nok.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1624: 20 Nov 2014, 11:06 »

EDIT: spørgsmål flyttet til anden tråd.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2014, 11:24 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1625: 20 Nov 2014, 11:21 »

DeBuur plejer at være ganske hjælpsom med forslag til køb af bærbare i tråden der hedder "Køb af bærbar" Wink

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30543.0
Logged



Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1626: 20 Nov 2014, 11:24 »

DeBuur plejer at være ganske hjælpsom med forslag til køb af bærbare i tråden der hedder "Køb af bærbar" Wink

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30543.0

Den har jeg overset. Slår det lige op derinde i stedet.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1627: 20 Nov 2014, 16:04 »

Hej drenge..

Jeg har et spørgsmål vedrørende RAM på min Macbook Pro fra 2010.. Jeg har 4 GB i nu, og kan knap lige køre FM i 3D uden effekter - ingen tilskuere, intet stadion osv.

Så mit spørgsmål er på om det ville hjælpe hvis jeg satte flere RAM i? Eller har det hele noget at gøre med processeren, grafikkort?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1628: 20 Nov 2014, 16:06 »

Hej drenge..

Jeg har et spørgsmål vedrørende RAM på min Macbook Pro fra 2010.. Jeg har 4 GB i nu, og kan knap lige køre FM i 3D uden effekter - ingen tilskuere, intet stadion osv.

Så mit spørgsmål er på om det ville hjælpe hvis jeg satte flere RAM i? Eller har det hele noget at gøre med processeren, grafikkort?

RAM hjælper altid, men din CPU og grafikkort, spiller en større rolle iforhold til hvordan den trækker det. så jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig. det er så lidt det giver Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1629: 06 Jan 2015, 21:38 »

Er der en computer kyndig Freak der kan hjælpe mig med følgende: Har fået min computer tilbage efter den har fået skiftet harddisk og har fået installeret Windows igen. Jeg bruger en ekstern skærm, da skærmen på min bærbare ikke virker. Der har aldrig været et problem, men nu er den eksterne skærm begyndt ikke at komme ud af sin dvale, så at sige... Hvis jeg sætter computeren i pausetilstand eller dvale og den slags, starter computeren op som den skal, men skærmen står bare og blinker grøn en hel masse gange. Har fået den til at virke et par gange ved at hive kabler ud og genstarte, men det er lidt anstrengende i længden. Nogle der ved hvad der kan være galt?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1630: 06 Jan 2015, 22:07 »

Er der en computer kyndig Freak der kan hjælpe mig med følgende: Har fået min computer tilbage efter den har fået skiftet harddisk og har fået installeret Windows igen. Jeg bruger en ekstern skærm, da skærmen på min bærbare ikke virker. Der har aldrig været et problem, men nu er den eksterne skærm begyndt ikke at komme ud af sin dvale, så at sige... Hvis jeg sætter computeren i pausetilstand eller dvale og den slags, starter computeren op som den skal, men skærmen står bare og blinker grøn en hel masse gange. Har fået den til at virke et par gange ved at hive kabler ud og genstarte, men det er lidt anstrengende i længden. Nogle der ved hvad der kan være galt?

Hvis du bruger de gamle vga kabler så kan det opstå indimellem - løsningen er enkel - gå ind i kontrol panel - ændre så din pc ikke går i dvale især ikke skærm og hd - for at beskytte din skærm kan du lade den gå på pause skærm men lad være med at sætte den til at slukke. Thumbs Up
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1631: 06 Jan 2015, 22:18 »

Nu aner jeg ikke hvilke kabler der er hvilke, men jeg tror det er de gamle VGA. Men hvis problemet opstår når skærmen går i dvale, vil det så ikke også opstå når den går på pauseskærm, eller når man starter computeren op?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1632: 06 Jan 2015, 22:36 »

Nu er skærmen i hvert fald sat til aldrig at nedtone, slukke eller slumre. Det samme med PC'en. Slumrer kun når jeg slukker den helt fra nu af.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1633: 07 Jan 2015, 21:27 »

Nu er skærmen i hvert fald sat til aldrig at nedtone, slukke eller slumre. Det samme med PC'en. Slumrer kun når jeg slukker den helt fra nu af.

Det burde ikke være noget problem at benytte pause skærm - min arbejds pc er en 4 år gammel Lenovo thinkpad selvom det er en maskine til + 12.000 kr så har den kun et vga stik (de gamle blå stik) og her har jeg oplevet problemer når jeg kommer rundt på besøg på de Institutioner jeg er chef for og forsøger at koble min pc til en skærm - da jeg ændrede mine indstillinger hjalp det på hyppigheden af problemerne.
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1634: 07 Jan 2015, 21:29 »

Det er også de gamle blå stik jeg har.
Men som sagt har jeg sat skærmen til aldrig at nedtone, slumre eller dvale. Slukker den kun nu, når computeren skal lukkes ned. So far, no problems.
Logged

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010