home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 303399 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Computer tråden
« Svar #120: 15 Okt 2010, 22:06 »

Det er meget enkelt... smid cd/dvd i drevet og lad din pc boote op på drevet..så går det nærmest af sig selv... fordelen ved at prøve det selv er at du fremover selv kan formatere din pc og det er altså en god ting at gøre indimellem...altern ativet er at lade Sune fra Topdata gøre det... koster max 50 kr ekstra hvis du køber pc hos topdata.. men det er altså nemt selv at gøre det..bagefter skal du installere driver og gfx kort..hvilket er lige så nemt som at installere FM 2010

For mig er det du snakker om der helt sort. Kan du ikke forklare lidt nærmere?

MichaelPaw
Gæst

« Svar #121: 15 Okt 2010, 22:17 »

Køb en win 7 cd. kom den i din købte computer (Cd-drevet) så gøre den det hele for dig.

DeBuur
Manager

« Svar #122: 15 Okt 2010, 23:33 »

hmm skal prøve:

tjek lige her også http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Installing-and-reinstalling-Windows-7

Win 7 installation på en ny og tom pc

smid cd/dvd i drev

genstart

muligvis skal du ind og ændre lidt i bios.. typisk ved at trykke på del eller en anden tast se hvad der står på skærmen under opstart.. typisk der hvor dit motherboard bliver vist.
Alternativt kan det være at installationen bare begynder.. så følger du bare instrukserne på skærmen..så går det helt af sig selv.

Når du er færdig med win 7 installationen..så skal du have diverse drivere installeret..sålede s dit netværkskort m.m virker... imens du er i win 7 så smider du det medfølgende cd/dvd i drevet og så skal du installere diverse drivere.
Din pc skal genstarte undervejs.

Tilsidst skal du have driverne til dit grafik kort installeret.... ind med cd..og tryk på install

alt sammen tager ca 45-50 min.. enkelt

søg på nettet der findes film og guider som viser dig vej...

det er som med din første cykel... skil lortet ad og saml skidtet igen..svært første gang..lettere 2. gang...osv...

YNWA

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #123: 16 Okt 2010, 00:51 »

Jamen hvor meget koster Windows 7?

MichaelPaw
Gæst

« Svar #124: 16 Okt 2010, 09:10 »

500 og op efter

DeBuur
Manager

« Svar #125: 16 Okt 2010, 19:13 »

Jamen hvor meget koster Windows 7?

typisk betaler du ca 800 kr for Windows 7 ved køb at en ny pc hos topdata.dk betaler du ca.900kr for Windows 7 + installation... men prøv det selv det er virkeligt nemt... øvelse gør mester og du kan ikke gøre noget galt  Thumbs Up held og lykke med dit køb..det er fedt at få ny pc

YNWA

SB
Juniorspiller
**

« Svar #126: 23 Okt 2010, 00:36 »

Hey
Da FM11 snart udkommer er jeg ude efter en laptop til at game paa. Det eneste krav er at den skal kunne koere fm11 med massere af ligaer. altsaa have fem stjerner i Fm's vurdering af computeren.
Det er dog lidt tricky da jeg bor i england i oejeblikket saa den skal kunne koebes herovre, om det er paa nettet eller i en fysisk butik betyder ikke saa meget.... jeg vil max give £600-700.

DeBuur
Manager

« Svar #127: 23 Okt 2010, 09:53 »

Hey
Da FM11 snart udkommer er jeg ude efter en laptop til at game paa. Det eneste krav er at den skal kunne koere fm11 med massere af ligaer. altsaa have fem stjerner i Fm's vurdering af computeren.
Det er dog lidt tricky da jeg bor i england i oejeblikket saa den skal kunne koebes herovre, om det er paa nettet eller i en fysisk butik betyder ikke saa meget.... jeg vil max give £600-700.

Jeg kender ingen Engelske sites så dem må du selv google, men inden du køber så tjek lige her:

http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Baerbare.html

Til en bærbar vil jeg helt klar gå efter en Intel CPU gerne I5 eller I7..... så mange ram som muligt..kører selv med 8gb ram og det er altså meget passende  Wink

YNWA

Suzz
Juniorspiller
**

« Svar #128: 26 Okt 2010, 13:56 »

Hej, håber virkelig I kan hjælpe.

Står i det problem at min computer ikke kan søge efter nye opdateringer, Windows kunne ikke søge efter nye opdateringer popper op nede i hjørnet, hver gang jeg tænder, har forsøgt at gøre det som de foreslår - uden held, og har forsøgt at finde en forklaring på google, men det virker stadig ikke Skuffet

Tak på forhånd

Glory, Glory Man United

[Red Devils]

SB
Juniorspiller
**

« Svar #129: 28 Okt 2010, 23:14 »

Jeg kender ingen Engelske sites så dem må du selv google, men inden du køber så tjek lige her:

http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Baerbare.html

Til en bærbar vil jeg helt klar gå efter en Intel CPU gerne I5 eller I7..... så mange ram som muligt..kører selv med 8gb ram og det er altså meget passende Wink

Tak for linket.

har soegt lidt paa google og fundet denne godt nok lidt dyrere end hvad mit max beloeb var paa, men naar der lige har vaeret payday sidder pengene lidt loesere i lommerne  Smiley men vil lige sikre mig at den vil vaere i stand til at koere manager 2011 med en masse ligaer,og til dette mangler jeg noget hjaelp fra nogle med freaks der har lidt mere styr paa IT end jeg selv.

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 28 Okt 2010, 23:17 »

Hej, håber virkelig I kan hjælpe.

Står i det problem at min computer ikke kan søge efter nye opdateringer, Windows kunne ikke søge efter nye opdateringer popper op nede i hjørnet, hver gang jeg tænder, har forsøgt at gøre det som de foreslår - uden held, og har forsøgt at finde en forklaring på google, men det virker stadig ikke Skuffet

Tak på forhånd

Kan du evt. prøve at lave et SS af den boks der dukker op nede i hjørnet? Evt. også af et evt. link fra Microsoft til en løsning

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

interfandk
Lilleputspiller
*

« Svar #131: 28 Okt 2010, 23:26 »

Hej. Jeg har en stationær Computer.
Jeg kan ikke bruge den mere end en halv time, før den automatisk går ud. Altså skærmen går sort, og Senere hen går pc'en ud. Nogle som ved hvad det kan skyldes?

Drillo
Gæst

« Svar #132: 28 Okt 2010, 23:41 »

har selv prøvet noget ligene, der var det blæseren der ikke virkede ordenligt.

Gungner
Gæst

« Svar #133: 29 Okt 2010, 01:34 »

Hej. Jeg har en stationær Computer.
Jeg kan ikke bruge den mere end en halv time, før den automatisk går ud. Altså skærmen går sort, og Senere hen går pc'en ud. Nogle som ved hvad det kan skyldes?

Har ligesom personen ovenover også prøvet det, og det var også blæseren hos mig der ikke fungerede.

interfandk
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 29 Okt 2010, 20:07 »

Har ligesom personen ovenover også prøvet det, og det var også blæseren hos mig der ikke fungerede.
Hvordan fik i blæseren til at virke?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010