home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 302266 gange)
bobby112
Ynglingespiller

Sv: Computer tråden
« Svar #1065: 02 Mar 2013, 13:43 »

Hej freaks. Her er et spørgsmål til de ultimative computernørder (hvis der er nogen herinde Smiley).

Jeg har lige købt nyt bundkort (gigabyte ga-p67a-ud4)
Ram (kvr1333d3n9/4g)
Og en Intel core i5 3550

Mit grafikkort er et 512 mb ati radeon
Alt er socket 1155

Når jeg har monteret tingene 100% korrekt, og tænder computeren, går phase-led i rød, og computeren når ikke engang at komme ind i bios.

Bobby er blot mit dæknavn

DeBuur
Manager

« Svar #1066: 02 Mar 2013, 15:58 »

Hej freaks. Her er et spørgsmål til de ultimative computernørder (hvis der er nogen herinde Smiley).

Jeg har lige købt nyt bundkort (gigabyte ga-p67a-ud4)
Ram (kvr1333d3n9/4g)
Og en Intel core i5 3550

Mit grafikkort er et 512 mb ati radeon
Alt er socket 1155

Når jeg har monteret tingene 100% korrekt, og tænder computeren, går phase-led i rød, og computeren når ikke engang at komme ind i bios.

Tjek alle alle kabler igen
Tjek at din hd er korrekt tilsluttet
Prøv at starte op uden gfx kort eller tjek om du har sat dit gfx kort korrekt i slot

Ved du om din hd virker ?

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #1067: 02 Mar 2013, 16:01 »

Hey freaks. Har et lille irriterende problem med min computer. Hver 24/48. time kommer der en fejlmeddelelse (faktisk 6 af dem, men det er den samme meddelelse). Når jeg har klikket "OK" til alle 6, så ser alt normalt ud igen. Men når jeg så forsøger at åbne et program, så forsvinder programmet fra computeren (det kan være hvilket som helst program: Word, Internet, et Spil). Det sker ved samtlige programmer / ikoner jeg klikker på, selv "Denne Computer".

Hvis jeg så genstarter computeren, er alt okay igen indtil 24 / 48 timer senere. Så alt i alt ikke det store problem, men det er f... irriterende. Det sker efter computeren har været åben i ca. 24 til 48 timer, og forsvinder så efter en genstart. Nogle der ved hvad det muligvis kunne være?

sidder pt og er ved at redde en bærbar med lignende prob...der kommer så bare en fejl meddelelse hver 15 min... omhandler f.eks at stifinder ikke virker osv... jeg er nu igang med at lave en windows rep inden den bliver formateret som sidste løsning.

YNWA

Gungner
Gæst

« Svar #1068: 02 Mar 2013, 16:13 »

Tænkte først at det var en virus, men mit anti-virus program finder intet ved scanninger.
Og computeren virker helt uden problemer, indtil meddelelsen kommer.
At jeg så bare behøver at genstarte er jo fint, men det er ret irriterende at det sker.

EDIT: Stifinder virker helt som det skal lige nu, men det kan sagtens være det der holder op med at virke...
« Seneste Redigering: 02 Mar 2013, 16:19 af Gungner » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #1069: 02 Mar 2013, 16:20 »

Tænkte først at det var en virus, men mit anti-virus program finder intet ved scanninger.
Og computeren virker helt uden problemer, indtil meddelelsen kommer.
At jeg så bare behøver at genstarte er jo fint, men det er ret irriterende at det sker.

det er snarer malware - den bærbar jeg pt kæmper med kommer med beskrivelser om at fjernskrivebordet ikke kan få kontakt til en server og så vølter det frem med beskedder og i løbet at 5 min bliver compuren så sløv så det tager 5 min at åbne et nyt vindue... jeg formaterer Ubeslutsom

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1070: 02 Mar 2013, 16:23 »

Debuur og Gungner, er det en Asus i sidder med? For så er det ikke virus!!

Tjek her: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=625991
Havde selv problemet lige fra da jeg fik min pc. Den kom allerede op første gang jeg kom på nettet. Så tænkte jeg at det kunne simpelthen ikke passe at der allerede var lort i den, og slettede derfor alle de programmer der var lagt ind fra producenten (asus), og så fik jeg ikke den meddelelse længere.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2013, 16:25 af fresse94 » Logged

Gungner
Gæst

« Svar #1071: 02 Mar 2013, 16:30 »

Det er ikke en Asus jeg har, nej.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1072: 02 Mar 2013, 16:35 »

Har du prøvet at se hvad ham med aceren har gjort?

Gungner
Gæst

« Svar #1073: 02 Mar 2013, 16:41 »

jeg har læst linket igennem, ja Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #1074: 02 Mar 2013, 16:44 »

Debuur og Gungner, er det en Asus i sidder med? For så er det ikke virus!!

Tjek her: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=625991
Havde selv problemet lige fra da jeg fik min pc. Den kom allerede op første gang jeg kom på nettet. Så tænkte jeg at det kunne simpelthen ikke passe at der allerede var lort i den, og slettede derfor alle de programmer der var lagt ind fra producenten (asus), og så fik jeg ikke den meddelelse længere.

nope min er en acer og jeg fandt ud af at der var installeret et fake virus program oveni det der allerede var på... så valget stod mellem at rense det næste døgn eller simpelthen formatere... det sidste er hurtigst

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #1075: 02 Mar 2013, 17:37 »

Det sidste er meget hurtigere! Evt. brug ninite.com, til at få hentet de mest basale programmer Smiley Fylder ingenting, og installere selv så man er fri for at trykke næste, næste osv.

DeBuur
Manager

« Svar #1076: 02 Mar 2013, 18:50 »

Det sidste er meget hurtigere! Evt. brug ninite.com, til at få hentet de mest basale programmer Smiley Fylder ingenting, og installere selv så man er fri for at trykke næste, næste osv.

tak for tippet..kendte jeg ikke  Thumbs Up

YNWA

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #1077: 03 Mar 2013, 09:10 »

Tjek alle alle kabler igen
Tjek at din hd er korrekt tilsluttet
Prøv at starte op uden gfx kort eller tjek om du har sat dit gfx kort korrekt i slot

Ved du om din hd virker ?

Jeg har startet computeren, hvor næsten kun cpu'en var tændt.
Det duede ikke. S jeg er kommet frem til at det sikkert er min processor, der ikke vil arbejde sammen med mit bundkort.
Ellers tak for hjælpen.

Bobby er blot mit dæknavn

Gungner
Gæst

« Svar #1078: 06 Mar 2013, 09:59 »

Hvad står der i disse fejlmeddelelser?

Nu skete det igen, så nu kan jeg sige hvad der står i fejlmeddelelserne:
Der står: "Unable to locate restart.exe"

Dem kommer der en 5 - 6 stykker af. Når jeg så har klikket "OK" til dem, fryser resten af computeren. Når jeg forsøger at åbne et program, forsvinder det helt. Programmer der allerede er åbne, lukker bare ned og kommer med "Dette program svarer ikke" meddelelsen. Som sagt bliver det hele bragt i orden med en genstart af computeren, men det er da stadig virkelig provokerende at disse meddelelser kommer, nogle gange midt i et spil.

Nogen der ved hvad der kan være årsagen?

Gungner
Gæst

« Svar #1079: 06 Mar 2013, 18:14 »

Hvordan kan den ikke finde restart.exe hvis jeg sagtens kan genstarte computeren?
Dét forstår jeg ikke... Men jeg er også totalt lost mht computere...

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 122 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010