home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 246916 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: GTA - tråd
« Svar #870: 29 Jan 2009, 14:49 »

Det er ligesom i det tidligere GTA hvor du f.eks. skulle tage et billede fra et vist sted.. Du får en præmie hvis du skyder alle duerne, men jeg nægter at tro på at nogen kan gøre det uden et map.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #871: 29 Jan 2009, 15:30 »

Det er ikke noget man skal gøre.. Det er en sidemission som gør at dit procent tal bliver størere. Altså du er tættere på at gennemføre hele spillet.

Mente det nok. Min ven var overbevist om at det var noget man SKULLE igennem, så han havde lånt hans storebrors GTA-guide og sad og gik ud fra den. Besluttede mig så for at få svar på det hele her, så han ikke skulle bruge flere dage af sit liv på noget unødvendigt  Wink

Det er ligesom i det tidligere GTA hvor du f.eks. skulle tage et billede fra et vist sted.. Du får en præmie hvis du skyder alle duerne, men jeg nægter at tro på at nogen kan gøre det uden et map.

Præcis. Det er en ting der er umulig at gøre uden hjælp fra net eller guidebog. Jeg kunne forstå det hvis det var sølle 20 fugle som var langt tydeligere end de her er, men det er de jo ikke.

Ville være det ringeste tiltag til et spil nogensinde hvis man var tvunget til at gøre det for at gennemføre

Long Live Spurs!

AFC
Gæst

« Svar #872: 30 Jan 2009, 17:59 »

Arrh, hvor er det irriterende og frustrerende. I den sidste bane som hedder Out of Commission. Der hvor man skal nakke Jimmy Pegorino. Kan bare ikke klare den!

Jeg dertil hvor han sætter sig i båden og sejler væk. Så tager jeg Sanchez'en, men han slipper væk. For det første kan jeg ikke se kystlinjen jeg skal køre på, fordi det er altid mørkt når jeg spiller banen. Og for det andet er det irriterende at man ikke kan ramme ham oppe på taget inden du skal ned af stigen. Mega irriterende. Kan man ikke bare dræbe ham på taget?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #873: 30 Jan 2009, 18:03 »

Den er svær ja... Skru op for din gamma i indstillingerne - jeg kan sagtens se kystlinjen så, men det er rigtigt at den er svær. Og du skal ud og køre på sanchez for at nakke ham..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Gæst

« Svar #874: 30 Jan 2009, 18:04 »

Den er svær ja... Skru op for din gamma i indstillingerne - jeg kan sagtens se kystlinjen så, men det er rigtigt at den er svær. Og du skal ud og køre på sanchez for at nakke ham..
Okay. Sku da lamt lavet. Det ville da være mere sandsynligt at kunne dræbe ham på taget, end at jagte ham på Sanchez'en. Hvor mange gange forsøgte du på at klare den, Hawk?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #875: 30 Jan 2009, 22:17 »

Det er en svær mission. Brugte rimelig mange gange på den. Lad vær at køre for stærkt på Sanchez'en.
Derefter er der en rampe du kører op af og ind i helikopteren til little jacob og roman.
så skal du flyve lidt og undvige pegorinos skyd. hvis du klarer det er du næsten sikker på at klare banen.
så skal du bare jagte grisen og slagte den.

AFC
Gæst

« Svar #876: 30 Jan 2009, 22:34 »

Nej, kender det godt med at køre for stærkt på Sanchez'en. Så kurer man som en sindsyg. Men prøver lidt senere i aften. Er spillet gennemført for missioner efter den der?
Og skal man køre venstre om kysten eller højre?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #877: 31 Jan 2009, 12:19 »

Ja spillet er gennemført efter den mission.
Forstår ikke helt hvad du mener? Du skal følge efter båden også kommer du til en rampe. Den kører du op af og ind i helikopteren hos Jacob og Roman.

AFC
Gæst

« Svar #878: 31 Jan 2009, 12:23 »

Så fik jeg klaret missionen. Damn hvor er den fed. Især der når man flyver op i helikopteren. Godt lavet. Tak for endnu et fedt spil, Rockstar Games. Er der nogle der ved om der kommer en GTA 5?

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #879: 03 Feb 2009, 18:45 »

Mig og min ven sidder fast i missionen hvor man skal fange Dmitri via båd og siden helikopter.

Vi har prøvet missionen 7-8 gange, og vi har kun nået at komme op i helikopteren med Jacob 1 gang so far. Nogen der har et råd, eller er det bare at blive ved med at prøve?

Long Live Spurs!

United-styrer
Gæst

« Svar #880: 03 Feb 2009, 18:52 »

Prøv at søge på missionens navn på YouTube. Der ligger videoer, hvor folk gennemgår de fleste af missionerne. Jeg kan ikke umiddelbart huske den mission.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #881: 03 Feb 2009, 19:01 »

Mig og min ven sidder fast i missionen hvor man skal fange Dmitri via båd og siden helikopter.

Vi har prøvet missionen 7-8 gange, og vi har kun nået at komme op i helikopteren med Jacob 1 gang so far. Nogen der har et råd, eller er det bare at blive ved med at prøve?

Denne side kan i altid bruge Smiley

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #882: 03 Feb 2009, 19:07 »

Overvejer virkelig kraftigt at investere i GTA IV til PS3. Hvor godt er spillet i forhold til f.eks. San Andreas og de nyere spil i serien? Er det pengene værd? Vil gerne have nogle meninger.

På forhånd tak Smiley

/MadzeN92

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #883: 04 Feb 2009, 13:58 »

Så fik jeg klaret missionen. Damn hvor er den fed. Især der når man flyver op i helikopteren. Godt lavet. Tak for endnu et fedt spil, Rockstar Games. Er der nogle der ved om der kommer en GTA 5?

Naturligvis kommer der et GTA 5. Dog bliver det ikke i 2009, desværre...
Det forventes at udkomme i efteråret år 2010.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 14:03 af Fredi » Logged

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #884: 04 Feb 2009, 14:01 »

Overvejer virkelig kraftigt at investere i GTA IV til PS3. Hvor godt er spillet i forhold til f.eks. San Andreas og de nyere spil i serien? Er det pengene værd? Vil gerne have nogle meninger.

På forhånd tak Smiley

/MadzeN92

GTA IV er langt bedre end San Andreas. Historien er klasser bedre end den i San Andreas. Manden som man styrer hedder Niko Bellic og han er virkelig godt lavet. Grafikken er langt bedre end de andre GTA spil og alt er blevet mere realistisk.
Bilerne er blevet tungere osv. Jeg vil anbefale dig at læse nogle anmeldeser omkring spillet.

Jeg vil sige at GTA er et must have hvis man har PS3 eller Xbox 360.

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010