home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 235710 gange)
Wonderboy
Ynglingespiller

Sv: GTA - tråd
« Svar #555: 09 Maj 2008, 01:14 »

ja blev os skuffet...
hmm.. kan ske jeg skal ha et HDMI stik til det.... hmm

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #556: 09 Maj 2008, 07:50 »

Jeg er mere træt af, at man ikke kan skyde hende! Skuffet Hun irriterede mig efter tredje date, fordi hun blev sur over at jeg kom op at slås. Tror heller ikke hun var glad for, at jeg døde på anden date..

Men nå, jeg tog hende med hen, til et øde sted, fyrede hende virkelig mange gange i hovedet, med et shotgun - men intet hjalp!

uden at komme med spoilers kan jeg sige der er en grund til at man ikke kan dræbe Michelle..  crazy

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #557: 09 Maj 2008, 21:45 »

uden at komme med spoilers kan jeg sige der er en grund til at man ikke kan dræbe Michelle..  crazy

hva er grunden??  Smiley

Gosser
Manager

« Svar #558: 09 Maj 2008, 21:46 »

Nårh ja, nu du siger det Tunge Er faktisk kommet dertil, i historien crazy

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #559: 09 Maj 2008, 21:55 »

Nårh ja, nu du siger det Tunge Er faktisk kommet dertil, i historien crazy

hva er det haha  Grin

Yessir
Manager

« Svar #560: 10 Maj 2008, 01:01 »

Fri for spoilere tak. Hvis nogen vil vide det, så skriv det venligst til dem i en pb Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #561: 10 Maj 2008, 12:46 »

Enig, det er da noget lort at fortælle det...

Jeg sidder lidt fast lige nu.. Har prøvet missionen hos Elizabeth hvor man skal snuppe noget narko fra et gammelt hospital der huserer dealers, men når jeg har poppet dem alle, og snuppet dopen, er panserne der med det samme, og den ildkamp har jeg tabt de to gange jeg har prøvet indtil videre. Nogen der har fif til den?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pollebolle
Gæst

« Svar #562: 10 Maj 2008, 12:56 »

Jeg sidder lidt fast lige nu.. Har prøvet missionen hos Elizabeth hvor man skal snuppe noget narko fra et gammelt hospital der huserer dealers, men når jeg har poppet dem alle, og snuppet dopen, er panserne der med det samme, og den ildkamp har jeg tabt de to gange jeg har prøvet indtil videre. Nogen der har fif til den?

Koder er den bedste vej at vinde GTA på XD

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #563: 10 Maj 2008, 13:01 »

Ja Thumbs Up bare få skudskikkervest Cool og så når panserne er der. er der kun en ting at gøre LØØØB Opstemt
og så skaf en bil. det var lige det jeg gjorde Grin

Don Abramovich
Manager

« Svar #564: 10 Maj 2008, 13:16 »

Den samme har jeg problemer med! Har den, og så Dwaynes mission, den hvor man skal dræbe de managers i stripklubben. Den har jeg også problemer med. Kan godt dræbe den første i baglokalet, uden at blive opdaget, men skal man bare dræbe de andre ude midt i det hele?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #565: 10 Maj 2008, 13:20 »

Den samme har jeg problemer med! Har den, og så Dwaynes mission, den hvor man skal dræbe de managers i stripklubben. Den har jeg også problemer med. Kan godt dræbe den første i baglokalet, uden at blive opdaget, men skal man bare dræbe de andre ude midt i det hele?

Dunno, så langt er jeg ikke kommet.. Er meget på sightseeing lige for tiden Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don Abramovich
Manager

« Svar #566: 10 Maj 2008, 13:25 »

Dunno, så langt er jeg ikke kommet.. Er meget på sightseeing lige for tiden Wink
Det er også meget fedt. Var ved Statue of Happiness med Brucie og to blondiner Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #567: 10 Maj 2008, 13:29 »

Det er også meget fedt. Var ved Statue of Happiness med Brucie og to blondiner Thumbs Up

Haha, okay.. Jeg har ikke lige kigget på hvordan jeg kunne komme derover, og panserne var efter mig, så jeg svømmede derover... Og så da de opgav jagten, blev de kort efter sure da jeg skød duen i statuen.. så måtte jeg ud og svømme igen Opstemt

Don Abramovich
Manager

« Svar #568: 10 Maj 2008, 13:55 »

Er der så nogen der har været ude og se Det Bankende Hjerte? crazy

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #569: 10 Maj 2008, 13:59 »

Er der så nogen der har været ude og se Det Bankende Hjerte? crazy

yep Grin

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010