home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 518 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  2. sæson som overlevende oprykker i Premier League, ny taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 2. sæson som overlevende oprykker i Premier League, ny taktik  (Læst 1167 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

2. sæson som overlevende oprykker i Premier League, ny taktik
« : 08 Apr 2013, 09:32 »

halløj i skuret!

Ja, for en lille uges tid siden kom min roomie hjem fra en kammerat af, og sagde at han, kammeraten og dennes roomie har startet sig hver et spil med tophold fra Npower League 2, hvortil jeg svarede "okay, er der nogle der har en fed trøje dernede?", idet at jeg ofte bruger utroligt lang tid på at se på nyheder/truppen i mine saves, er dette et naturligt førstevalg for mig, når der vælges en klub, jeg kan ikke udstå blå/hvide topbannere, og ønsker heller ikke at se røde med mindre jeg er under tvang.

Mit valg faldt på Plymouth Argyle, jovist ikke en oprykningskandidat, men jeg fik dem frem i første sæson, lavede nogle gode signings til fri i vinteren i min 2. sæson, og fik skrabet nok point sammen til endnu en oprykning, så skulle vi bare etableres i championship, købe unge talenter og vente på de var klar, makienok var blevet sat til salg i Brøndby og da jeg i starten af denne sæson fik mig en velhavende herre i ryggen, blev både Makienok og Frederik Holst hentet fra Brøndby, som jeg har en svaghed for at hjælpe økonomisk når muligheden byder sig. Jeg smed 10 millioner for holst, og 7,5 for Makienok.

Nu har vi alle mine sæsoner spillet en lidt kedelig, 4-5-1, med en defensiv opryder (Ørnskov først, senere Holst), men med 8 kampe igen, ligner vi mere og mere et hold som overlever første sæson i Premier League, og jeg føler det er på tide at vi prøver os af med en ny taktik, har en oplagt ung spiller som kan gå ind og blive en forrygende playmaker, mit problem er dog dette:

1. Hvor meget kommer det til at koste sportsligt? (vi skal jo gerne højere op i ligaen næste år)
2. Økonomisk?
3. Med en trup hvor gennemsnitsalderen er 21,8 år (holdt godt oppe af Niki Mäenpäa (31) og Peter Crouch (35) som kun er garderings spillere, hvor meget kan jeg så regne medat spillerne har udviklet sig i forhold til første sæson?

Har bemærket at navnligt min keeper og min midtbane profil har rykket sig godt fremad, mens der også er reserver som jeg tror skal væk, da de mangler kvalitet, og hvis jeg skal ud og hente 3-4 reserver allerede, hvor meget mere kan jeg så tåle at skulle hente, uden det vil koste i en overgangsperiode for holdet? Overlevelsen kommer i hus hovedsageligt på uafgjorte kampe (50% af vores kampe er end således), og ofte er det fight for at komme tilbage i kampene, jeg føler simpelthen ikke vi på samme møde skaber chancerne, som vi gjorde det i de lavere rækker.

Hvad vil være forsvarligt? en 4-5-1 med en OMC i stedet for en DMC, og så eventuelt en boldvindende midtbanespiller ved siden af en felt-til-felt? eller skal der mon noget mere til? er klar til at betale for spillertyperne til en anden taktik, men er det realistisk at skifte allerede i min 2. sæson i premier league? Har tidligere bemærket et point tab over de første 5-10 kampe ved systemskifte, og ærligt talt, tror jeg ikke vi kommer til at skrabe 15-30 point ekstra sammen næste år, selv med et skifte?

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Spardle
Landsholdsspiller

Sv: 2. sæson som overlevende oprykker i Premier League, ny taktik
« Svar #1: 08 Apr 2013, 09:48 »

Plejer at have gode erfaringer med en 4-2-3-1 i PrL. Med back, og ikke wingbacks, men tror dog godt det ville kunne bruges, alt efter hvordan dine backs stats er. 2 center midts, hvor den ene er mere defensiv anlagt, og den har en support rolle (dog ikke playmaker). 2 wings på kanterne, og en fremskudt playmaker på COM. Den forreste angriber har så noget at gøre med dine angriberes stats. Men vil dog sige at hvis man skal have en ny taktik, skal den være klar ved sæsonens start, og hvordan har din nuværende taktik fungeret imod topholdene? Hvis du har fået en god sjat uafgjorte imod dem, vil jeg råde dig til at fortsætte med at bruge din nuværende taktik imod topholdene Smiley

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

hamderspiller
Førsteholdsspiller

Sv: 2. sæson som overlevende oprykker i Premier League, ny taktik
« Svar #2: 11 Apr 2013, 10:46 »

hvis du vil have en syg forsvar taktik så prøv en 9-0-1 always works Opstemt

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010