SILKEBORG IF
Jeg har valgt at starte op med SIF, fordi jeg syntes det skal være deres tur til at komme til tops,
og være en magtfaktor i dansk fodbold, og en fast inventar champions/europa league. Jeg vil også
være en klub som udvikler talenter helst danske, som kan blive rigtig gode på længere sigt,
dette kræver dog at vi får nogle penge i kassen så der kan blive opgraderet vores træningsfaciliteter,
så der går jo lige lidt tid.
Lidt om mit spilHer kan i se mine
taktikker, de er baseret på
at jeg er underdogs, i ligaen. min første taktik er den mest defensive, som jeg også bruger mest, den anden bruger jeg stort set kun når jeg spiller i pokal-turneringen mod de små hold.
Jeg har valgt at sætte mig for at kører meget på ungdommen, så min transfer-politik er helst unge, men vil også have noget erfaring på holdet, som skal løfte de unge
kræfter og hjælpe med at forbedre sig.
Som i kan se er min
pre-season gået rigtig godt
og har kun tabt en kamp, til Hoffenheim. så det er godkendt.
Jeg er så kommet igang med
ligakampene og
som i kan se er det da gået meget godt, lige pt fører jeg ligaen med 16 point dog med en kamp mere de fleste andre.
Jeg har ikke lavet nogle handler, så derfor har jeg ikke taget et screenshot af det, men kan så fortælle flinta valgte at skifte til AGF, da de tilbød hans
frikøbsklausul og jeg prøvede at tilbyde ham en ny kontrakt, men ville ikke give ham den million han ville have om året, både fordi
der simpelthen ikke penge til det, men også fordi jeg mener ikke han er det værd.
Det var lidt om mit spil indtil videre, håber andre vil give sig i agt med denne fantastiske klub. og jeg vil løbende opdatere tråden med hvordan
det går i mit save, men min tidsplan er lidt stram & plus jeg snart skal opereres sååå, men jeg vil gøre mit for at tråden om silkeborg
bliver holdt i gang.