home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Den jyske Provins - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Den jyske Provins - Challenge  (Læst 18897 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #30: 05 Apr 2013, 15:27 »

I får da lige en opdatering smidt i hovedet.
Nu er jeg nået til vinterpausen og nedenstående er vejen dertil:
FC Vestsjælland (H) 3-1. Must win og spillerne leverer. Sivebæk, Peters og Agger scorer.
FC Sydvest (U) 3-0. I cuppen cruiser man stille og roligt videre til næste runde. M. Nielsen, Lyng og Vidarsson var dagens helte.
Horsens (U) 1-5. Et kollaps er vel den bedste beskrivelse. 4 dødbolde bliver der scoret på. Agger er vores ligegyldige målscorer.
Silkeborg (H) 1-0. Dejlig sejr. Sivebæk scorer.
Brøndby (U) 1-3. Sivebæk igen.
FB (U) 6-0. 3. runde i cuppen er endnu en walkover. Smarason 3, Fabricius 2 og N.B. Rasmussen står for målene.
OB (U) 0-2.
FCK (H) 0-1. Desværre nogle svære kampe i øjeblikket, så nu er vi nede og lugte til nedrykningspladsern e.
Randers (U) 2-0. Direkte kamp om nedrykningen, da jeg er 10'er og Randers er 11'er. Morten Nielsen og Sivebæk er dagens helte.
FCNS (U) 1-2. Fabricius.
Hobro (U) 3-2. SMarason, Saag og Albrechtsen sørger for at vi lister ind i kvartfinalen af cuppen.
AaB (H) 0-0. AaB fører suverænt ligaen så dejligt med et point her.
AGF (H) 2-1. Fabricious og Askou sørger for 3 vigtige point som gør at der er 4 point ned til stregen.
BIF (H) 1-1p. Desværre stopper pokaleventyret her, hvor målmand David Jensen mener at det er bedst at stå total stille i en straffesparkskonkur rence.
FC Vestsjælland (U) 2-0. Fabricius scorer nogle vigtige mål i øjeblikket. Han står for begge i denne kamp.
FCM (U) 2-1. 3 sejre i rap nu! Fabricious og Sivebæk.
Horsens (H) 1-2. Horsens er åbenbart vores onde ånd.
Silkeborg (U) 0-0.
Status er efter 20 kampe en fin 7. plads med 8 point ned til stregen.
Her den 1. januar har vi sagt farvel til Kaimar Saag som fik £1.200 i lønposen hver uge. Planen er at rykke Agger op fra venstre midt til angrebet. Afløseren for Agger er tyske Jonas Hofmann som tidligere har været på Dortmunds 2. hold. Har også hentet en anden tidligere Dortmund-spiler: Marcel Halstenberg til venstre back. Har smidt Bechman og Henrik Hansen hjem fra deres lejeaftaler. Hentede også Rabiu Afolabi som breddespiller til forsvaret men da han er 33 år gammel så ryger han nok til sommer igen.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #31: 05 Apr 2013, 16:55 »

Ganske fin debut i Superligaen Saviola..   Wink

Jeg er så småt selv kommet igang, og valget endte på Vejle i stedet for Viborg. Har indtil videre lejet Jesper Lauridsen i FCM og Marcus Remmer i FCK til de to back positioner. Begge er lejet for de næste to sæsoner, så jeg ligeledes er sikret til næste sæson som forhåbentlig er i Superligaen.

Indtil videre er det blevet til 3 træningskampe, der alle er vundet i sikker stil mod mindre hold. Men umiddelbart virker det yderst lovende for den nye sæson, og jeg føler mig overbevist om at jeg med min 4-4-2 taktik rykker op allerede i denne sæson (alt andet vil også være en katastrofe med det hold Vejle har)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #32: 05 Apr 2013, 17:41 »

Så blev Fæste og Bødker skadet i løbet af mine træningskampe, så jeg har været tvunget til at finde nogle erstatninger for dem.

på målmandsposten er rutineret Rune Pedersen hentet ind, blot to dage før starten på 1. Divisionen. Så det bliver en målmand uden kamptræning som kommer til at stå på mål for mig. Ikke de mest optimale forhold at starte sæsonen på..   Ubeslutsom

Til midtbanen har jeg lånt Andre Rømer i FCM, som helt sikkert kan gå ind og dække over for Bødker, samt være en stærk rotationsspiller for mig. Det betyder samtidigt at jeg vil forsøge at skille mig af med Lasse Kronborg, der har været en stor skuffelse igennem hele sæsonoptakten.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #33: 05 Apr 2013, 18:17 »

Er lidt ærgerlig over at have et godt Brøndby save igang, for ellers havde jeg helt bestemt startet et SønderjyskE save op, når man nu er derfra. Smiley Måske det kommer senere. Ellers en rigtig fed challenge!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #34: 05 Apr 2013, 20:43 »

Sq ærgeligt at Fæste og Bødker er ude, Guldbrand! De er fremragende i 1. div! Solgte selv Bødker da jeg kom op i Superligaen, blot for at få frigivet nogle lønkroner.

Nå, men nu spillede jeg sæsonen færdig. Det går dejligt stærkt når man har en lille trup og ikke mange kampe der skal pløjes igennem!

Brøndby IF (H) 4-0. En fremragende start med en suveræn sejr over nr. 2. Morten Nielsen med 2 mål, Agger og Kargbo med resten.
OB (H) 3-0. Drømmestarten fortsætter! Sivebæk med 2 og Morten Nielsen med en enkel pind.
Randers (H) 1-3. Så kommer der endelig en kamp hvor man er favorit og så spiller man som en sæk kartofler. Tyske Hofmann får sit første mål i den røde trøje.
FCK (U) 3-3. Vi har stadigvæk ikke tabt i Parken. Kargbo bringer os foran 1-0 i 8. minut hvorefter FCK scorer 3 i træk, men Fabricios scorer 2 mål i de sidste 20 minutter som er nok til at sikre os et point.
AaB (U) 1-0. Og så slår man nr. 1 på udebane. Smukt! Albrechtsen på hovedstød står for målet.
FCNS (H) 2-0. Fabricios med 2.
FCM (H) 1-1. Sivebæk. Og på det her tidspunkt er vi sådan set sikre på endnu en sæson i det bedste selskab.
FC Vestsjælland 5-1. Fabricius med 2 mål, Peters med selvsamme antal og Albrechtsen med det sidste mål.
AGF (U) 2-0. Fabricius med sit 5. og 6. mål i de sidste 4 kampe.
Horsens (U) 3-0. Vores onde ånd får også Fabricius' hammer at føle da han scorer 2 mål og Agger står for det sidste. Og nu er vi rent faktisk på en plads som giver adgang til Europa da vi er røget op på en 4. plads.
Silkeborg (H) 3-2. Agger, Sivebæk og Albrechtsen står for målene som gør at vi med 2 kampe endnu har 6 point ned til en plads udenfor Europa-pladserne.
Brøndby (U) 0-3. Ja joooh. FCNS på 6. pladsen fucker op, så vi er sikret europæisk i den næste sæson.
OB (U) 2-0. Runder af med en flot sejr på Fyn som, udover at slå det sidste søm i Troels Bechs kiste, gør at vi slutter på en flot 3. plads.

Vores topscorer bliver Kenneth Fabricius med hele 19 mål i ligaen. Sivebæk har også en sindssyg flot sæson med 12 mål og 14 assists. Endte med kun at have 5 lejesvende hvor kun Fabricius var fast mand.

Spændende at se hvad sommerpausen byder på af overraskelser!

EDIT: Har fået lønbudgettet for den nye sæson og det er 14.4 millioner danske kroner på årsbasis. Så det er indenfor disse rammer at jeg skal vinde mesterskabet. Spændende! Har også fået £630k til indkøb.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2013, 20:48 af Saviola » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #35: 05 Apr 2013, 21:54 »

Flot præstation med 3. pladsen - Det er ikke helt dårligt som oprykkere..   Thumbs Up

Da du solgte Bødker, kunne du da få bedre? Umiddelbart har jeg forestillet mig, at jeg skal forsøge at holde på ham så længe som muligt, da jeg faktisk syntes at han virker som en spiller som sagtens kan begå sig i toppen af Superligaen.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #36: 05 Apr 2013, 21:57 »

Jeg fik Salami fra Sønderjyske af og så kunne jeg bruge Kargbo som reserve på pladsen. Det var mest af alt af økonomiske årsager jeg solgte ham og ihvertfald ikke sportslige.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #37: 05 Apr 2013, 22:09 »

Jeg fik Salami fra Sønderjyske af og så kunne jeg bruge Kargbo som reserve på pladsen. Det var mest af alt af økonomiske årsager jeg solgte ham og ihvertfald ikke sportslige.
Ja okay, Salami virker bestemt heller ikke dårlig..   Wink

Tror dog jeg langt hen af vejen vil forsøge at bibeholde mange af mine nuværende spillere - Går meget op i ikke at ødelægge rytmen på holdet    Smiley

Iøvrigt er jeg startet ud med fire sejre ud af fire mulige kampe, så det lover godt inden den direkte oprykningskamp mod Lyngby..
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #38: 05 Apr 2013, 22:39 »

Ja okay, Salami virker bestemt heller ikke dårlig..   Wink

Tror dog jeg langt hen af vejen vil forsøge at bibeholde mange af mine nuværende spillere - Går meget op i ikke at ødelægge rytmen på holdet    Smiley

Iøvrigt er jeg startet ud med fire sejre ud af fire mulige kampe, så det lover godt inden den direkte oprykningskamp mod Lyngby..
Lækkert! Smiley
Jeg er ramlet ind i probs, da jeg ikke længere kan supplere bredden med lejespillere og spillerne vil have mere i lønninger nu hvor de ved at jeg er i Europa.... Smiley
Hvad er tankegangen bag det maksimale budget forøvrigt?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #39: 05 Apr 2013, 22:47 »

Lækkert! Smiley
Jeg er ramlet ind i probs, da jeg ikke længere kan supplere bredden med lejespillere og spillerne vil have mere i lønninger nu hvor de ved at jeg er i Europa.... Smiley
Hvad er tankegangen bag det maksimale budget forøvrigt?

Ikke rigtig noget, andet end at det er det niveau som en klub som Silkeborg ligger på ved spillets start (som jeg husker det)

Men det er surt at du er ved at ramme ind i problemer mht. lønningerne. Jeg tror det er meget vigtigt at man har en stram lønpolitik, og måske mere går op i at give bonusser frem for faste lønninger. For så snart ens bedst betalte spillere begynder at få en høj løn, så vil alle andre automatisk også begynde at kræve mere..
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #40: 05 Apr 2013, 22:52 »

Jeg ligger nr. chok i Superligaen med Silkeborg, dog er jeg kommet i semifinalen i Dong Cuppen hvor AGF venter Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #41: 05 Apr 2013, 22:55 »

Ikke rigtig noget, andet end at det er det niveau som en klub som Silkeborg ligger på ved spillets start (som jeg husker det)

Men det er surt at du er ved at ramme ind i problemer mht. lønningerne. Jeg tror det er meget vigtigt at man har en stram lønpolitik, og måske mere går op i at give bonusser frem for faste lønninger. For så snart ens bedst betalte spillere begynder at få en høj løn, så vil alle andre automatisk også begynde at kræve mere..
Absolut, mente blot at når der er rum i budgettet og økonomien forbedret, så bliver ens muligheder forøget mht hvor meget man kan give i løn og dette er også reflekteret i det spillere forlanger, uanset hvordan lønstrukturen er i klubben. Bruger også rigtig meget bonusser for at få det på et niveau som jeg kan overskue. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #42: 05 Apr 2013, 23:05 »

Absolut, mente blot at når der er rum i budgettet og økonomien forbedret, så bliver ens muligheder forøget mht hvor meget man kan give i løn og dette er også reflekteret i det spillere forlanger, uanset hvordan lønstrukturen er i klubben. Bruger også rigtig meget bonusser for at få det på et niveau som jeg kan overskue. Smiley

Det har du ret i, og det er også der udfordringen virkelig tager fat..
Havde dog kort overvejet om ens lønbudget skulle stige med 3-5% hvert eneste år - Men valgte at undlade det.

Men vist det viser sig at udfordringen er helt umulig, så må man jo tilpasse reglerne..   Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #43: 05 Apr 2013, 23:29 »

Nu må vi se. Smiley
Jeg er klar til den nye sæson, hvor den store overraskelse er at Michael Laudrup har forladt Swansea og at være ansvarlig for OB.
Mit hold er lidt sigøjner-agtigt men det er vist også mit kendetegn efterhånden:
GK: Jasmin Fejzic (en bosnier som tidligere var tyske Aalen). Reservekeepers er Kristian Fæste og Kenneth Stenild.
DR: Jorn Vermeulen (fik ham i sidste sæson i foråret, belgier som tidligere har været i Antwerp). Reserve er Jeppe Brandrup (hentet på fri)
DL: Marcel Halstenberg. Reserve er Jonas Olsen som er produkt af akademiet.
DC: Martin Albrechtsen. Reserve er Babajide Ogunbiyi som tidligere var i Hjørring og Niels Bisp Rasmussen som også er fra akademiet.
DC: Jens Berthel Askou. Reserve er Senah Mango (en dude fra Togo som kom fra Marseille)
MR: Jonas Hofmann. Reserve er Dennis Lemke (tysker fra RKC)
ML: Christian Sivebæk. Reserve: Nicolaj Agger
MC: Adigun Salami (hentet på fri). Reserve: Frans Elvarson (islænding hentet i Keflavik)
MC: David Vidarsson. Reserve: Ugonna Anyora (nigerianer hentet i norske Hønefoss
SC: Marius Pena (Rumæner hentet i Azerbaijan et eller sted). Reserve: Morten Nielsen
SC: Jorge Galan (spanier hentet i Osasuna). Reserve er Cas Peters.

:-)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den jyske Provins - Challenge
« Svar #44: 06 Apr 2013, 00:30 »

Tid til en lille update fra mit spil, hvor jeg efter otte runder lidt skuffende er placeret på tredjepladsen, med henholdsvis to og et point op til Lyngby og AB på oprykningspladserne .

Jeg er dog stadig fortrøstningsfuld omkring sæsonen, hvor det er blevet til 16 point i de otte kampe. Specielt min offensiv virker ganske fornuftigt, hvor Andreas Albers med ni scoringer er topscorer foran Agger og Buval med henholdsvis syv og fem scoringer..

Så kan de forsætte, så regner jeg med at få bedre styr på defensiven når Fæste og Bødker (der blev skadet igen) vender tilbage fra deres skader. Med de to, så bør jeg kunne ramme nogle længere stimer med sejre, og dermed trække fra i toppen.. Der går dog to uger inden Bødker er klar, og op til fem uger inden Fæste er klar..

I Pokalturneringen er jeg skuffende røget ud til Brabrand efter straffespark. Vandt 8-0 i første runde mod Tjørring, inden Brabrand med en sen udligning, fik kampen ud i straffe, hvor Vejle desværre ikke er i besiddelse af særlige effektive straffesparksskytte re..

Resultater indtil videre:
2-1 v. AB (u)
3-1 v. Hjørring (h)
4-1 v. Skive (u)
2-0 v. HB Køge (u)
1-2 v. Lyngby (h)
8-0 v. Tjørring (u) Pokal
2-1 v. Viborg (h)
0-0 v. Brønshøj (u)
2-2s v. Brabrand (u) pokal
1-3 v. Fredericia (u)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010