home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  #1 Oprejsningen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #1 Oprejsningen  (Læst 3286 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
#1 Oprejsningen
« : 02 Apr 2013, 14:49 »



Så blev det også min tur. Månedens blog, i denne omgang, kommer til at omhandle vores elskede Brøndby. Jeg har intet tilhørsforhold til Brøndby, men er dog stor fan af deres ungdomssystem. Det vil jeg forsøge at videreføre i spillet – lidt ligesom jeg gjorde i min Ajax blog.

Det er ingen hemmelighed, at Brøndby ikke klarer sig godt i virkeligheden. Jeg vil forsøge at ændre på det, i denne blog. Brøndby skal tilbage hvor de hører hjemme. I toppen af superligaen. Sådan at man igen får kampe mellem Brøndby og FCK, hvor der er fuldt hus, og masser af stemning. Det er min mission med dette spil, som udgangspunkt.

Bloggen i sig selv vil komme til at foregå sådan, at der vil komme updates løbende, men langt fra i samme stil som min anden blog om Ajax, som dog er på pause under denne blog. I weekenderne skal man altså ikke forvente det store. Jeg arbejder 12-24 fredag, lørdag og søndag i april, hvilket er årsagen.

Ellers er der ikke så meget andet at sige, end velkommen til min blog om Brøndby. Oprejsningen.

Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #1: 02 Apr 2013, 14:52 »

Jeg er naturligvis læser her.

Selvom jeg normalt ikke læser særlig mange blogs, så er en genrejsning af mit elskede Brøndby altid værd at læse om Wink
Ligesom du fedter godt ved at bruge et topbanner med mig og mine hooligan venner Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #2: 02 Apr 2013, 14:52 »

Verdens fedeste topbanner med Zone og VK i noget der minder om en fodboldorienteret colgate reklame.
Hvis du havde taget skoene med, så ville det jo næsten være til en udløsning..... arrrrrrrrh! Ro på!

Brøndby SKAL man følge! Smiley

Har selv et spil kørende med BIF så er spændt på hvad du vil stille op med holdet.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #3: 02 Apr 2013, 15:02 »

Nu din blog hedder "Oprejsningen", hvor gammel er din manager så? Siden det er en stor ting for ham?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dida
Gæst
 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #4: 02 Apr 2013, 15:19 »

Nu din blog hedder "Oprejsningen", hvor gammel er din manager så? Siden det er en stor ting for ham?
Man kunne næsten have sagt sig selv, at der vil kommen en eller anden lam joke med den overskrift..

Men helt sikkert en blog jeg vil følge med i Shaft. Bliver spændende at se hvad du kan gøre med de mange talenter i Brøndby Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #5: 02 Apr 2013, 16:34 »

Klubvalget er der, idéen er der... så må vi se hvad du kan drive det til! held og lykke!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #6: 02 Apr 2013, 17:22 »

Nu din blog hedder "Oprejsningen", hvor gammel er din manager så? Siden det er en stor ting for ham?

Damn, you beat me to it...

Men jeg glæder mig til din læsning, Shaft. Det kan uden tvivl ikke blive andet end en dundrende fiasko, især nu hvor du har valgt at pryde den med VKs fjæs. Hvordan skal du dog kunne leve op til det?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #7: 02 Apr 2013, 17:56 »

Man kan jo ikke andet end at følge med når det er dig, Shaft! Forhåbentlig kommer der trofæer denne her gang, haha
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #8: 02 Apr 2013, 21:46 »

Jeg er naturligvis læser her.

Selvom jeg normalt ikke læser særlig mange blogs, så er en genrejsning af mit elskede Brøndby altid værd at læse om Wink
Ligesom du fedter godt ved at bruge et topbanner med mig og mine hooligan venner Kys

Selvfølgelig gør du det! Wink

Verdens fedeste topbanner med Zone og VK i noget der minder om en fodboldorienteret colgate reklame.
Hvis du havde taget skoene med, så ville det jo næsten være til en udløsning..... arrrrrrrrh! Ro på!

Brøndby SKAL man følge! Smiley

Har selv et spil kørende med BIF så er spændt på hvad du vil stille op med holdet.

Det har du rent faktisk ret i, at det ligner en Colgate reklame :-D Haha!

Nu din blog hedder "Oprejsningen", hvor gammel er din manager så? Siden det er en stor ting for ham?

Han er 13, og hedder Spardle.

Man kunne næsten have sagt sig selv, at der vil kommen en eller anden lam joke med den overskrift..

Men helt sikkert en blog jeg vil følge med i Shaft. Bliver spændende at se hvad du kan gøre med de mange talenter i Brøndby Smiley

Mange tak for det :-)

Klubvalget er der, idéen er der... så må vi se hvad du kan drive det til! held og lykke!

Hehe det nemlig det. Nu må vi se! :-)

Damn, you beat me to it...

Men jeg glæder mig til din læsning, Shaft. Det kan uden tvivl ikke blive andet end en dundrende fiasko, især nu hvor du har valgt at pryde den med VKs fjæs. Hvordan skal du dog kunne leve op til det?

Fiasko og fiasko. Er en 10 plads okay?

Man kan jo ikke andet end at følge med når det er dig, Shaft! Forhåbentlig kommer der trofæer denne her gang, haha

Mange tak for det! Det sidste gider jeg ikke svare på Tunge
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #9: 02 Apr 2013, 23:39 »

Alene det faktum, at det er dig, der skriver Lars gør jo at jeg er NØD til at læse med.. og så er jeg "betaget" af bloggens navn.. hahahaha..  crazy Kan du så komme i gang unge mand? Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #10: 03 Apr 2013, 01:05 »

Alene det faktum, at det er dig, der skriver Lars gør jo at jeg er NØD til at læse med.. og så er jeg "betaget" af bloggens navn.. hahahaha..  crazy Kan du så komme i gang unge mand? Peace

Mange tak for det! :-)
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #11: 11 Apr 2013, 09:25 »

Det var alligevel hurtigt du blev træt af Brøndby. 1 update? Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #12: 14 Apr 2013, 00:40 »

Det var alligevel hurtigt du blev træt af Brøndby. 1 update? Opstemt

Hvem ville ikke det?!  Tunge
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Oprejsningen
« Svar #13: 14 Apr 2013, 01:22 »

HAhahahah, hvor er det et useriøst banner. Opstemt
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010