home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  l3l Rytmer fra Jamaica
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: l3l Rytmer fra Jamaica  (Læst 2225 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
l3l Rytmer fra Jamaica
« : 01 Apr 2013, 00:45 »

Rytmer Fra Jamaica



Velkommen til bloggen, og velkommen til eventyret om "The Reggae Boyz" fra Jamaica. Dette bliver mit indspark til blogkonkurrencen. Jeg har valgt, at starte ud med et landshold i modsætning til flere af de andre deltagere. Grundlaget til dette er, fordi landshold giver mig mulighed for, at kunne nå langt i spillet på kort tid. Da blogkonkurrence jo "kun" er igang i en måned håber jeg på, at kunne nå 2 VM slutrunder med Jamaica, men nu må vi se tiden an. Skal ikke lægge skjul på, at jeg også har travlt med afleveringer. Har dog, som andre tv kokke allerede spillet et par kampe i forvejen, men resultaterne må i vente på til næste opdatering.


Info om Jamaica:


Holdet ligger i VM kvalifikationen for Nordamerika, hvilket vil sige vi skal i duel med USA, Mexico og Costa Rica om pladserne til VM. Samtidig deltager Jamaica og i Gold Cup, som er er Nordamerikas svar på EM. Samtidig er landet også med i Carribean Cup, som er den interne tunering for de caribiske hold. Holdet er pt placeret, som nummer 43 på verdensranglisten.


Truppens profiler:


Da jeg går udfra de færreste herinde fra er bekendt med Jamaica og deres fodboldspillere, så vil jeg nævne nogle profiler, som holdet har. Holdets måske mest kendte spillere er Luton Shelton tidligere AaB spiller og nuværende Karakbükspor spiller, Ricardo Fuller tidligere Stoke spiller og nuværende i Charlton. Udover kan også nævnes, Rodolph Austin, Demar Phillips, Jobi McAnuff og Donovan Ricketts.




Topbanner søges!
« Seneste Redigering: 05 Apr 2013, 20:06 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #1: 01 Apr 2013, 01:00 »

Du er den eneste som ikke har fået en kommentar.

Det har du nu.

Jeg synes din blog er nice!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #2: 01 Apr 2013, 01:03 »

Det er da noget anderledes, må man sige, men ikke desto mindre spændende!

Jeg vil nok kigge forbi. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #3: 01 Apr 2013, 01:04 »

Spændende projekt Smiley
Held og lykke herfra!
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #4: 01 Apr 2013, 01:04 »

Er normalt ikke til blogs om landshold, men glæder mig helt klart til at følge det her, da det klart er et af de hold fra fortidens VM Slutrunder der har været mest underholdende Smiley Håber du kan følge op på det
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #5: 01 Apr 2013, 01:13 »



Jeg vil nok kigge forbi. Smiley

Så må vi da håbe, han poster nogle billeder fremover. Ellers bliver det lidt kedeligt at kigge med  Wink Grin
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #6: 01 Apr 2013, 09:29 »

Synes du har valgt et spændende og meget anderledes hold.   Thumbs Up

Er spillerne meget hurtige, eller er det bare deres atletikstjerner, der løber hurtigt?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #7: 01 Apr 2013, 12:32 »

Spændende holdvalg, udemærket intro &  udsigt til langt save! Det lover godt!
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #8: 01 Apr 2013, 15:31 »

Tusind tak for alle de dejlige kommentarer. Smiley

Til spørgsmålet om spillerne er hurtige. 

Kan jeg oplyse de fleste af spillerne er forholdvis hurtige der er kun 2, som har under 10 i hurtighed, og 4 som har under 10 i acceleration.


Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rytmer fra Jamaica
« Svar #9: 01 Apr 2013, 16:54 »

Rytmer Fra Jamaica




Første kamp for The Reggae Boyz



Efter, at have ventet i langtid skulle vi op til vores første test inden den første fase af VM kvalifikationen. Vores første test kamp blev mod Ecuador et hold, som på papiret er stærkere end os. Med spillere, som Christian Benitez, Felipe Caicedo, Christian Noboa, Antonio Valencia og Renato Ibarra så opgaven svær ud. Kampen startede ud med en god mulighed til Luton Shelton, men en fantastisk redning af Ecuadors målmand. Kampen gik derefter ind i en fase, hvor Ecuador havde bolden,  men hverken formåede, at skabe chancer eller mål.

Efter 32 minutters spil slipper Jobi McAnuff igennem i venstre side, og et enkelt træk ind i feltet og derefter en kølig afslutning ind forbi målmanden, som var chanceløs i situationen. 1-0 til "The Reggae Boyz" og blot 8 minutter senere blev kampen afgjort da McAnuff bryder igennem på kanten og med en glimrende bold finder Lee Williamson, som med et velplaceret hovedstød gør det til 2-0. Efter det gik kampen ind i en fase, hvor hverken vi eller Ecuador, kom frem til nogle nævneværdige muligheder og derfor ender vi, som sejrsherre i den første kamp med mig ved roret 2-0 over Ecuador.



Next Up: VM Kvalifikation første del

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l2l Rytmer fra Jamaica
« Svar #10: 05 Apr 2013, 20:05 »

Rytmer Fra Jamaica



Første del af VM kvalifikationen



Så blev den første del af vores VM kvalifikation gennemført, og hvis det forsætter, som det har gjort hidtil garanterer jeg næsten en plads i Brasilien. Vi havde været så heldige, at få en forholdsvis let gruppe. Alle modstanderne i puljen lå placeret under os på verdensranglisten, hvilket blot gjorde os til større favoritter i puljen. Modstanderne var:

Puljen:


Forholdvis lette modstandere, og vi blev automatisk kæmpe favoritter til videre avancementet i VM kvalifikationen.
Vi demonstrerede også fuldkommen overlegenhed i puljen og fejede alle modstandere af banen, så let, som ingenting. Med fantastiske præstationer af spillere, som Jobi McAnuff, Luton Shelton og Darren Pratley kunne vi forholdvist let gå gennem puljen uden de store problemer. Den eneste kamp, hvor vi blev presset var mod Panama, hvor en straffescoring af Ricardo Fuller gav os den forløsende sejr. Vi endte med, at vinde puljen, og her ses resultaterne.

Resultaterne:


Puljen efter 6 kampe:


Med fantastisk spil og Jamaicanske rytmer fra tribunen spillede "The Reggae Boyz" sig videre i sikker stil, og skal nu op imod de tungere drenge i VM kvalifikationens 4 fase, som den ynder at blive kaldt. Her er det modstandere med lidt højere kvalitet i spiller materialet, og det er nu vi skal vise, hvorfor vi er gode nok til, at kunne kvalificerer os til VM i 2014. Her er den kommende pulje, hvor det hele skal afgøres.

4. fase puljen:






Next Up:Carribean Championships
« Seneste Redigering: 05 Apr 2013, 20:24 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010