home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |31| l'Adige
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: |31| l'Adige  (Læst 24962 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: |12| l'Adige
« Svar #45: 07 Apr 2013, 15:33 »

Det er virkelig en absolut fremragende blog du har gang i her, Jakob. En af mine topfavoritter til at vinde konkurrencen. Du skriver utrolig opfindsomt, jeg ved sgu ikke hvor du får det fra, men det virker utrolig gennemtænkt og man ved aldrig hvad man skal forvente eller hvor historien fører hen. Og så er det lige prikken over i'et at det er lykkes dig at inddrage FM, og endda på en diskret måde som passer perfekt til bloggens helhed. Jeg er dybt imponeret, keep it up!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |12| l'Adige
« Svar #46: 07 Apr 2013, 17:00 »

Det er virkelig en absolut fremragende blog du har gang i her, Jakob. En af mine topfavoritter til at vinde konkurrencen. Du skriver utrolig opfindsomt, jeg ved sgu ikke hvor du får det fra, men det virker utrolig gennemtænkt og man ved aldrig hvad man skal forvente eller hvor historien fører hen. Og så er det lige prikken over i'et at det er lykkes dig at inddrage FM, og endda på en diskret måde som passer perfekt til bloggens helhed. Jeg er dybt imponeret, keep it up!
Tusind tak, Hawkins!

Det var store ord. Jeg er glad for at have fundet en måde at inddrage FM på. Jeg kunne godt se, at det manglede. Det var pænt af dig at smide en kommentar, og jeg håber, at du fortsat vil læse med.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |13| l'Adige
« Svar #47: 07 Apr 2013, 23:12 »



l'Adige
Tre år var nu gået. Tre år med op- og nedture. Det seneste år havde klart været det bedste i Trentino. Variationen på arbejdet gjorde hverdagen uforudsigelig. Dertil var forholdet til Federico atter styrket. Hver dag inden arbejde var han nede på caféen for at få en kop kaffe. Han var blevet en slags ny far for ham.

Byggeriet begyndte for alvor at ligne noget. Han elskede at arbejde med projektet, og han havde fået ros af chefen for den grundige artikel vedrørende design. Det var bopæle af øverste skuffe. Kun for liebhavere. Han kunne ikke vente, til de var færdige. Så gjorde det ikke så meget, at han ikke fik opgaven omkring en turistguide.

Trento havde spillet en udmærket sæson. Det blev til et slutresultat midt i tabellen. Der var ikke forventet mere på trods af, at klubben var nedrykker. Det var blevet til mange uafgjorte kampe, og det betød, på trods af sølle seks nederlag, at klubben endte på niendepladsen. Der var bestemt lagt grundsten for lysere tider.

Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: |13| l'Adige
« Svar #48: 07 Apr 2013, 23:32 »

Lige et FM spørgsmål.. Går det på individuelle kampe, siden Trento endte over Pro Italia Galatina selvom de havde lige mange point og dårligere målforskel?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |13| l'Adige
« Svar #49: 08 Apr 2013, 13:55 »

Lige et FM spørgsmål.. Går det på individuelle kampe, siden Trento endte over Pro Italia Galatina selvom de havde lige mange point og dårligere målforskel?
Ja, det er indbyrdes kamp først. Trento spillede 1-1 ude mod Pro Italia Galatina og slog dem 2-1 hjemme. Derved er de bedre indbyrdes og slutter på niendepladsen.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |13| l'Adige
« Svar #50: 08 Apr 2013, 21:59 »

Spændende blog og god samt anderledes læsning Jakob. Jeg har svært ved ikke at se dig i top 3 til slut, hvis du fortsætter ud af samme spor.


Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |13| l'Adige
« Svar #51: 09 Apr 2013, 10:14 »

Spændende blog og god samt anderledes læsning Jakob. Jeg har svært ved ikke at se dig i top 3 til slut, hvis du fortsætter ud af samme spor.

Igen store ord fra en anerkendt bruger samt blogger. Jeg håber, jeg kan fortsætte i samme spor, og så må vi se hvilken placering, det rækker til.

Tak for kommentaren.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |14| l'Adige
« Svar #52: 09 Apr 2013, 15:57 »



l'Adige
Levico Termes unge knægte var imponerende. Det var ikke andet end en flok halvfattige italienske drenge, der elskede at lege med en bold, fordi de ikke havde råd til en racercykel og udstyr. På den måde udviklede de et talent. Disciplinen var klart det mest krævende for træneren. Jonglering og kamp stod højt på drengene dagsorden. Hvis de skulle spille i Trento, skulle der arbejdes hårdt.

Byggeriet var langt om længe færdigt. Det var blevet atten fantastiske villaer. Trentos velhavende befolkning var meget begejstret. Det var et idyllisk sted for dem. Anderledes negativ var stemning i Levico Termes naboby Caldonazzo. Caldonazzo var ligesom Trento en by for folk med penge. Byens indbyggere var bange for, at folk ville flytte ned til søen og dermed til Levico Terme. Dertil så de den romerske arkitektur som en klar hyldest til fascismen. Mussolini anså Trento som en meget vigtig by under hans diktatoriske styre. Han benyttede sig flittigt af det romersk-inspirerede bygningsværk.

En ny sæson var atter skudt i gang. Det betød, at hverdagen nu indtræf efter et spændende år med andet end det irrelevante fodboldhold. Holdet havde i mange år heddet Aquilotti. Det betød ’ørne’. Han besluttede sig for at undersøge klubbens historie yderligere, da han nu ikke skulle arbejde med arkitektur og design længere.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |15| l'Adige
« Svar #53: 10 Apr 2013, 11:21 »



l'Adige
Trento havde aldrig været et tophold i Italien. Klubben havde altid rodet rundt et sted i mellem den fjerde- og femtebedste række. Men var der nogen, der kunne klare det, var det Trento. En gammel myte sagde, at mafiaen måtte sørge for underholdning til kampene, før at folk gad komme. Så kunne man tolke det, som man ville. Den attraktive by havde dog alligevel trukket spillere som Roberto De Zerbi og Francesco Toldo til klubben igennem tiderne. Nu lå man nummer fire og havde fine chancer for oprykning.

Alle villaerne var allerede solgte. Det tog cirka en måned, og folk var vilde af begejstring. Han havde sjældent følt sig så stolt. Federico var glad på hans vegne og kvitterede med en middag. Det ville han ikke høre tale om, men Federico insisterede. Caféen skulle bare betegnes som en hobby, sagde han. Han vidste godt, hvor det førte hen. Der var intet at gøre.

Fire spillere var blevet sendt til Trento på prøvetræning. Mattias søn var endnu vurderet for ung, og det slog hårdt på Stefano. Mattia var dog utrøstelig. Han var bange for, at sønnens karriere gik i vasken. Lige siden moderens død havde Stefano været dårlig i skolen, og det italienske skolesystem tilbød ham ikke mange chancer. Fodbolden var hans eneste udvej.

Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |15 l'Adige
« Svar #54: 10 Apr 2013, 19:09 »

Det er godt nok blevet spændende, Jakob. Jeg er helt tosset med din historie, som virkelig bare er fængende. At du har fået FM med fungerer også bare godt.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |15 l'Adige
« Svar #55: 10 Apr 2013, 22:14 »

Det er godt nok blevet spændende, Jakob. Jeg er helt tosset med din historie, som virkelig bare er fængende. At du har fået FM med fungerer også bare godt.
Endnu engang tak for ordene, Gemma. Det er pænt af dig at være flittig med kommentarerne.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |15 l'Adige
« Svar #56: 10 Apr 2013, 22:25 »

Jeg ved godt, at det lige kan give den ekstra lyst, når man blogger. Især når du skriver så godt, som du gør, så kommenterer jeg gerne.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |15 l'Adige
« Svar #57: 11 Apr 2013, 00:01 »

Jeg ved godt, at det lige kan give den ekstra lyst, når man blogger. Især når du skriver så godt, som du gør, så kommenterer jeg gerne.
Du har bestemt ret.

Jeg takker mange gange for rosen, Gemma. Det er bestemt en stor motivationsfaktor.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |15 l'Adige
« Svar #58: 11 Apr 2013, 01:11 »

Det er godt nok blevet spændende, Jakob. Jeg er helt tosset med din historie, som virkelig bare er fængende. At du har fået FM med fungerer også bare godt.

Mest fesne kommentar EVER på vej fra mig.. +1 Thumbs Up Gemma har fuldstændig ret.. Fangende historie og at du får blandet FM ind er bare super..  Wink JEG VIL HAVE MERE Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |15 l'Adige
« Svar #59: 11 Apr 2013, 07:47 »

Rigtig god historie. Den måde du har fået FM ind i historien synes jeg er rigtig godt. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010