home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |2| TRØJER! Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: |2| TRØJER! Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen  (Læst 5098 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
|2| TRØJER! Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« : 01 Apr 2013, 00:38 »

Pressemøde med Michael Rasmussen

I sidder sikkert på kanten af stolen for at få at vide, hvorfor jeg har indkaldt til pressemøde i dag. På kanten af stolen sidder jeg faktisk også selv for at løfte sløret for årsagen til pressemødet. Årsagen er ganske simpel. Jeg er som bekendt blevet idømt to års karantæne fra min elskede cykelsport, hvorfor jeg går to kedelige år i møde. Samtidig kan jeg med glæde i stemmen fortælle, at jeg netop har vundet sagen mod Rabobank. Derfor er jeg blevet 42 millioner kr. rigere. De 42 millioner skyder jeg ind i et helt nyt og stort projekt: Fodboldholdet CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN.

Det er begrænset, hvor meget jeg kan fortælle om CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN på nuværende tidspunkt. Jeg kan sige så meget, at vi overtager konkursbegærede FC Fyns licens, hvilket vi er utroligt glade for at kunne. Deres konkurs kunne ikke komme på et bedre tidspunkt for os. Jeg tjener 42 mio. kr. på Rabobank-sagen, samtidig med at FC Fyn har økonomiske problemer. Fyn er så sandelig fin!

Jeg kan dog allerede nu løfte sløret for noget af det visuelle; nemlig CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGENs logo – et logo, min gode ven Rolf Sørensen har designet. Det var egentlig meningen, at min gode veninde Christina Hembo, ejer af Christina Watches, skulle have designet logoet. Det udspil, hun kom med, var dog alt andet end acceptabelt, hvorfor jeg måtte tage en drastisk beslutning: Jeg måtte have fat i Rolf the man. Med Rolf er man sikker på kvalitet og et ærligt udtryk. Logoet er klubbens billede udadtil, og det er med stolthed, at jeg hermed kan præsentere herligheden.

« Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 19:28 af Vinokourov » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

HansenLFC
Gæst
 
Sv: CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN
« Svar #1: 01 Apr 2013, 00:39 »

Pisse fede billeder!

Du har min stemme, indtil videre!
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN
« Svar #2: 01 Apr 2013, 00:44 »

JAAAA! Fuck hvor er det godt, jeg er max på!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Skovby
Gæst
 
Sv: CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN
« Svar #3: 01 Apr 2013, 00:45 »

Genialt logo!

Jeg følger helt klart!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN
« Svar #4: 01 Apr 2013, 00:46 »

Nice start, dog er det vidst ikke tilladt at have en overskrift med udelukkende store bogstaver så vidt jeg er orienteret? Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN
« Svar #5: 01 Apr 2013, 00:46 »

Haha, fedt. Glæder mig til at se mere. Synes dog sidebilledet ville være meget pænere med en ramme, men hvad ved jeg. Tunge
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN
« Svar #6: 01 Apr 2013, 00:49 »

Alene tanken om kyllingens fistel-stemme der gispende skal udtale hele navnet CHRISTINA WATCHES ONFONE - POWERED BY KYLLINGEN er jeg klar på. Jeg er max på, og glæder mig til at se hvad det bringer!
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #7: 01 Apr 2013, 00:52 »

Bedste logo ever.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #8: 01 Apr 2013, 01:02 »

................. Ubeskriveligt!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #9: 01 Apr 2013, 01:10 »

Den her kommer til at kæmpe med X's blog om at være den mest crazy! Læser bestemt med! Tunge
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #10: 01 Apr 2013, 01:14 »

Utrolig sjov og positiv start. Jeg glæder mig til at høre mere!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #11: 01 Apr 2013, 12:48 »

Jeg er fan, haha! Opstemt
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #12: 02 Apr 2013, 23:10 »

Kom nu videreeeee
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #13: 02 Apr 2013, 23:55 »

Kom nu videreeeee

Slap dog af, kvalitet tager tid!

Men det ved du jo intet om.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christina Watches Onfone - Powered by Kyllingen
« Svar #14: 03 Apr 2013, 17:06 »

Pressemøde: Offentliggørelse af trøjer



Kære venner! Det er blevet tid til at offentliggøre mere af det visuelle. Det flotte logo designet af min gode ven Rolf har I allerede set. Responsen på dette har – ikke overraskende - været udelukkende positiv.

Nu vil jeg løfte sløret for de trøjer, vores kommende spillertrup skal iføre sig. De er efter min mening lige så vigtige som logoet, hvorfor jeg har været meget omhyggelig med designet. Det er udelukkende mig selv, der har designet trøjerne. CHRISTINA WATCHES ONFONE – POWERED BY KYLLINGEN har indgået et samarbejde med Adidas. Sidstnævnte var meget beærede over muligheden for et samarbejde med en så ambitiøs og pengestærk person som undertegnede.

Hjemmebanetrøjen


Tankerne bag dette mesterværk har været et flot mønster og en klassisk og stilren sort farve i nuancer. En fryd for øjet, som Onfone- og Christina Watches-logoer fuldender.


Udebanetrøjen


Udebanetrøjen vækker minderne tilbage til mit Tour de France-gennembrud i 2005, hvor jeg flyvende over bjergtoppe gør rent bord og vinder point til den flotte bjergtrøje. Der er ingen sponsorer på denne trøje, men i stedet et billede af undertegnede iført den vel nok flotteste trøje i cykelsporten. Nyd den!


Tredjetrøjen


Tredjetrøjen er en hyldest til min tid i den gule trøje tilbage i 2007 – året, hvor jeg reelt vandt Tour de France. Det er en tid, der altid vil stå mig meget nær. Den gule farve er flankeret af små Christina Watches-logoer, samt min gode ven Lars Bom i en Onfone-reklame.


Det var trøjerne. Det var så lidt, alle sammen!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010