home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Baggies # 24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: The Baggies # 24  (Læst 27441 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 23
« Svar #75: 29 Apr 2013, 17:27 »


Dårlig stime l 10.02.14
En række svære kampe har gjort livet surt i Albion, hvor man ikke har vundet i de seneste seks kampe. Derudover er holdet ude af FA Cuppen, hvor Chelsea slog W.B.A..

Der skulle følges op på sejren over Wigan, da Norwich gæstede The Hawthorns i Birmingham. West Bromwich-fansene forventede en sikker sejr, og holdet kom da også planmæssigt fra start, da Mattia Destro bragte W.B.A. i front. Derefter gik luften af ballonen, og Norwich blev spilstyrende. Det mundede ud i en udligning ved Howson, og hjemmeholdet var heldige med ikke at tabe.
- Vi havde set frem til en sejr med flot spil, så det er bare skuffende at stå her bagefter. Det havde ikke været ufortjent med en sejr til Norwich med den indsats fra spillerne i dag, sukker W.B.A.-supporter Matt Ike.
    Lørdagen efter stod den på FA Cup-fodbold i Albion, hvor Chelsea var på besøg. Romelu Lukaku sendte en overraskelse tæt på med sin flotte scoring, og generelt spillede W.B.A. utroligt godt. Men chancerne blev ikke omsat til mål, og når man spiller mod hold som Chelsea, går det galt. Fernando Torres scorede to gange i løbet af det sidste kvarter, og så måtte fansene atter gå slukøret hjem. Dermed blev 4. runde endestationen for Garry Moore og co.

Kampe
1-1 h. v. Norwich
1-2 h. v. Chelsea(FA Cup)
0-2 u. v. Newcastle
2-2 h. v. Man City
1-5 u. v. Arsenal
0-1 h. v. Everton

Lige ved og næsten
- Newcastle på udebane er altid en svær modstander på udebane, var Moores udtalelse forud for kampen på St. James Park. Managerens forudsigelse viste sig at holde stik, da Newcastle havde gjort det til 2-0 i første halvleg på to kontraangreb. West Brom havde ellers haft overtaget og et par chancer, men NUFC var altså mere effektive. Sådan fortsatte det i 2. halvleg, hvor W.B.A. havde to skud på træværket, men bolden ville ikke ind. 2-0 blev slutresultatet, og det var nok lidt misvisende.
    Manchester City var så den næste modstander i rækken af svære kampe. Overraskende var West Bromwich overvejende spilstyrende gennem de første 70 minutter. Lukaku og McClean havde også fået scoret, så det så yderst godt ud for hjemmeholdet. Men igen blev det til en træls afslutning, da Agüero og Tevez fik stillingen bragt på 2-2.
- Det er godt nok utilfredsstillende, at vi ikke kan holde føringer. Det er efterhånden sket et par gange indenfor den seneste tid, og jeg ved ikke helt, hvad der går galt. Den fysiske form er fin, så det må være noget mentalt. Det er bare super ærgerligt, når vi har chancen for at vinde, at vi så smider det væk, konstaterer Garry Moore.

Flere svære kampe
Dernæst gjaldt det Arsenal på Emirates Stadium, og her fik W.B.A. ørene i maskinen. Hele 5-1 blev det til hjemmeholdet, hvis fans så fem forskellige spillere nette i David Ospinas mål. Ugen efter var Everton i Birmingham, hvor det blev til endnu et nederlag. Christian Eriksen blev matchwinner med kampens eneste mål, da han huggede et langskud ind fra 25 meter.
    Alle disse nederlag har selvsagt ikke ført mange point med sig, hvorfor West Brom er dumpet ned i tabellens nederste halvdel. En 13. plads befinder holdet sig nu på i Premier League, så der skal til at komme andre boller på suppen. I den kommende uge gælder det Europa League mod Hajduk, hvor Moore håber på, at moralen kan blive lidt bedre med en sejr. West Bromwich har hidtil haft succes i EL, så mon ikke holdet er optimistiske forud for det.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 24
« Svar #76: 30 Apr 2013, 16:45 »


Chok: Moore forlader W.B.A. l 15.02.14
Garry Moore stopper som manager i West Bromwich til fordel for Chelsea. Meddelelsen er kommet helt og aldeles uventet, og det bliver assisterende manager, Kevin Keen, som overtager rollen.

Chelsea fyrede i går Roberto di Matteo som manager i klubben, og i dag blev den nye træner i klubben præsenteret på et pressemøde. Ingen havde dog regnet med, at det var Garry Moore, som blev fotografernes mål. Chelsea har i denne sæson været utroligt skidt kørende, og med en 10. plads i ligaen samt en exit i Champions League er fyringen helt på sin plads, mener de fleste eksperter. Dog havde ingen set komme, at det skulle være West Broms succesrige træner, der skulle overtage posten.
- Jeg er naturligvis ked af at forlade det hele i Albion. Jeg har haft en fremragende samarbejde med både ledelsen og især spillerne, og derudover vil jeg gerne takke de trofaste fans. Når det så er sagt, tager jeg denne beslutning, da jeg måske aldrig vilel få muligheden for at skifte til en storklub igen. Nogle er måske uforstående, men jeg føler, at det er det rigtige, sagde Garry Moore på den netop overståede pressekonference.


Uforstående fans
De hidtidige meldinger i Birmingham på Moores afgang er bestemt ikke positive. Et fåtal er vrede og har været lidt mere kontroversielle ved afbrænding af plakater med billeder af Garry Moore. Ellers er fansene generelt skuffede, hvor især mange fans sætter spørgsmålstegn ved tidspunktet, da West Brom jo spiller EL-knockoutkampe om få dage. Det er i hvert fald ikke optimalt, nu hvor de afgørende slag i Premier League også skal slås.
    Formanden for fansene i West Bromwich, Matthew Cole, er også en af de skuffede mennesker. Han mener ligeså, at timingen er katastrofal og ærgrer sig samtidigt over det hele.
- Det er bestemt ikke sjovt at sidde her som supporter af klubben og se ham forlade det hele midt i sæsonen. Jeg er utroligt skuffet over det grundet tidspunktet, hvor jeg måske havde været mere tilbøjelig til at acceptere det, hvis det var sket efter sæsonens afslutning, siger en trykket fanformand.

- Derudover er jeg ked af, at han forlader Albion, for han havde jo evner. Vi er blevet bedre det sidste halvandet år, men jeg er sikker på, han kunne have ført os endnu længere op. Derfor er jeg også forundret over, at han vælger at skifte til en klub, der så ofte udskifter deres træner, når han kunne have blevet en legende her, understreger Cole.

Keen overtager posten
Kort efter nyheden tikkede ind på verdens fodboldsites, erklærede West Brom-bestyrelsen, hvem der skulle erstatte Moore som manager. Indtil videre bliver den forhenværende assistenttæner, Kevin Keen, som bliver forfremmet til manager. Dermed sker der nok ikke de store ændringer lige foreløbigt i klubben, hvilket nok også er det bedste på nuværende tidspunkt.
    Sportsdirektør, Dan Ashworht, er naturligvis heller ikke glad for situationen, men han opfordrer i stedet alle i og omkring W.B.A. til at komme videre.
- Det er selvsagt ikke optimalt, at der skal ske en udskiftning på trænerposten på dette tidspunkt af sæsonen. Men ellers har jeg ingen kommentar til Moores afgang, da vi ikke kunne gøre noget, siger Ashworth i et telefoninterview.
- Vi så ingen anden mulighed end at lade Kevin Keen overtage rollen som manager, da vi ikke kunne nå at ansætte en ny manager indenfor så kort tid, og samtidigt kender han jo til det hele i klubben. Derfor vil der nok ikke bliver ændret på så meget lige nu. Til fansene vil jeg bare sige, at vi skal komme videre og støtte klubben fremadrettet, forklarer Dan Ashworth afslutningsvist.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 24
« Svar #77: 30 Apr 2013, 16:46 »

Det var hermed alt fra mig i denne blogkonkurrence. Jeg gav bloggen et lille twist med afskedigelsen her til sidst for at få en form for afslutning, og jeg håber, I ikke synes, det er alt for dumt. Det blev til 24 updates, hvilket jeg er fint tilfreds med, og var samtidigt 14.511 ord i Word. Jeg kan oplyse, at bloggen ikke fortsætter efter konkurrencen. Til sidst er der kun at sige held og lykke til I andre deltagere, må den bedste vinde!
/Risom
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 24
« Svar #78: 30 Apr 2013, 22:01 »

Er der ellers nogen, der har noget at sige om bloggens layout. Er det noget ifølge jer, der kunne gøres bedre med henhold til opsætning, billeder eller teksten for den sags skyld?

Og der er jo lige to timer endnu til at gøre det i, og jeg vil jo gerne kunne forbedre mig til en anden gang.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 24
« Svar #79: 30 Apr 2013, 22:07 »

Flot blog og højt niveau igennem hele måneden. Ærgeligt den ikke fortsætter efter konkurrencen.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 24
« Svar #80: 30 Apr 2013, 22:19 »

Flot blog og højt niveau igennem hele måneden. Ærgeligt den ikke fortsætter efter konkurrencen.

Mange tak, Torres! ( Wink ) Tja, jeg har fået et nyt spil i gang, som fanger mig meget og samtidigt trænger jeg også lidt til en pause fra blogskrivningen efter mange måneder med det her i FM13. (Liverpool-bloggen også) Så desværre. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 24
« Svar #81: 30 Apr 2013, 22:26 »

Trænger jeg også lidt til en pause fra blogskrivningen efter mange måneder med det her i FM13. (Liverpool-bloggen også) Så desværre. Smiley

Det er også fair nok.  Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010