home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Work Permit
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Work Permit  (Læst 828 gange)
pbol01
Gæst

Work Permit
« : 24 Okt 2006, 14:53 »

Jeg har startet et spil med ManUtd, og har købt den columbianske angriber Falcao. En utrolig god spiller! Han er kommet til min klub og det heler er fint, men så fandt jeg ud af, da jeg ville tage ham med i A.truppen første gang at der ud for hans navn står WP (workpermit), og der står når man holder husen over det at han ikke har en gældende WP. Jeg har prøvet at give ham en ny kontrakt men den må han ikke indgå for FA, der står inde under hans kontrakt detaljer intet om at han ikke har WP. Jeg antager derfor dette er en meget dum fejl. Er der nogen der ved hvad man evt. kan gøre for at rette den fejl, da jeg ikke vil af med ham! Jeg har spillet 2 måneder i spillet, og det kan derfor ikke være fordi han ikke har spillet nok kampe. Jeg har prøvt med FMM-editoren men den kan ikke lave noget ved WP?Huh?? Hjælp!!!

Bobogol
Reserveholdsspiller

Sv: Work Permit
« Svar #1: 24 Okt 2006, 15:09 »

Du kan jo prøve at leje ham ud og håbe på at han får en WP.. Huh

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #2: 24 Okt 2006, 15:11 »

Problemet har også været oppe at vende på FMDanmark.dk - HVIS Det er en bug, bliver det sandsynligvis rettet i den førstkommende Patch til spillet.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 24 Okt 2006, 15:12 »

Lej ham ud til en bulgarisk klub i 2 år, så skulle han kunne spille

Hvis du da har en rugeklub derfra du kan sende ham til

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 24 Okt 2006, 16:23 »

Heller en belgisk klub. Mener de kan klare det på 3 mdr.... men ikke absolut sikker

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 24 Okt 2006, 16:32 »

var vist os det jeg ville ha' sagt  Forlegen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 24 Okt 2006, 16:41 »

Det er fordi at hans work permit (arbejdstilladelse) ikke er slået igennem. Du har derefter appelleret, og så har du fået tilladelse til at skrive kontrakt med ham, indtil han får et europæisk statsborgerskab. Det kan du give ham, ved at udleje ham til diverse klubber i europa, hvor ventetiden på europæisk pas ikke tager så lang tid at få. Det er her at feeder klubber er en fremragende idé.

Du kan evt. leje ham ud til et belgisk eller bulgarsk (som der bliver sagt) hold, hvor det kun tager 2 år før han har arbejdstilladelsen på plads.

Det er IKKE en bug, sådan er det skam også i virkeligheden, hvorfor tror I at man ikke ser engelske klubber importere spillere direkte fra sydamerika? Det tager (så vidt jeg husker) 8 år at få britisk statsborgerskab, præcis som dansk. Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

pbol01
Gæst

« Svar #7: 26 Okt 2006, 12:30 »

Det sjove er at han fik WP, så lige her er det en bug Wink
Fandt dog en løsning på problemet ved at fjerne en buggy preference under relations...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010