|
rolighed99
|
|
Jeg mangler et banner bestående af Atalantas logo og det Italienske flag. Det behøver ikke være det vilde, det er dog vigtigt at de to ting er med  Øl gives i dusør, hvis man ellers gider cykle til Gladsaxe efter dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gundelach
|
|
Jeg mangler et banner bestående af Atalantas logo og det Italienske flag. Det behøver ikke være det vilde, det er dog vigtigt at de to ting er med  Øl gives i dusør, hvis man ellers gider cykle til Gladsaxe efter dem  hvad Size ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
Den er jo Myche bra ! jeg takker ydmygt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Hej Freaks!!!!!!Klubnavn(i logo): EUROPE FOOTBALLCLUB ASSOCIATION Hovedsponsor: Mærsk (Logo i trøje) Trøje mærke: NIKE Hjemmetrøje: EU Blå (Mønster op til dig) Udebane: Mørkrød med EU blå/hvide detajler i (Mønster op til dig) 3 trøje: Pink med hvide detajler i (Mønster op til dig) Logo:Form: Rundt Beskrivelse: Få EU flaget ind i logoet på en måde, gerne EU blå med EUROPE FOOTBALLCLUB ASSOCIATION i Logo'et som helt skrevet eller forkortet! Helt op til jer! - Men håber en vil prøve!  /ROTTEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Hej Freaks!!!!!!Klubnavn(i logo): EUROPE FOOTBALLCLUB ASSOCIATION Hovedsponsor: Mærsk (Logo i trøje) Trøje mærke: NIKE Hjemmetrøje: EU Blå (Mønster op til dig) Udebane: Mørkrød med EU blå/hvide detajler i (Mønster op til dig) 3 trøje: Pink med hvide detajler i (Mønster op til dig) Logo:Form: Rundt Beskrivelse: Få EU flaget ind i logoet på en måde, gerne EU blå med EUROPE FOOTBALLCLUB ASSOCIATION i Logo'et som helt skrevet eller forkortet! Helt op til jer! - Men håber en vil prøve!  /ROTTEN Vil give et forsøg  Men hvad mener du helt med EU blå og EU?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Maj 2013, 14:34 af DIYAR2660 »
|
|
 Tak til RCD For Et Skønt Signatur
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Vil give et forsøg  Men hvad mener du helt med EU blå og EU? Tænker han mener noget a la det her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Okey, det er vel nok farven du mener, og flaget inde i logoet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
 Kan godt forstå det, hvis ikke du er tilfreds. Nok hellere ikke det bedste jeg har lavet, kvaliteten fucker.. - Men efter dit eget valg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Hvis det kan laves smooth og lidt federe er det et godt valg!  mangler bare kits så! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Og hvad mener du med smooth? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Ja, det er lige det, som er problemet  - Hvor finder jeg det der smooth halløj, det er ren spat, at kunne se de der pixels 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|